پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / کنکور          14 تیر 1402 - 05 July 2023


فرصت ثبت علاقه مندی به شرکت در آزمون عملی رشته های هنر، علوم ورزشی و آموزش تربیت‌بدنی در آزمون سراسری‌ سال ۱۴۰۲ آغاز شد.

به گزارش پرتال دانشگاهی و به نقل از خبرنگار مهر، داوطلبان گروه آزمایشی هنر و داوطلبان هر یک از گروه های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی در صورت علاقه مندی به رشته علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی می توانند از ۱۳ تیرماه تا ۱۹ تیرماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش همزمان با دریافت کارت‌ شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری‌ سال ۱۴۰۲ (نوبت دوم) علاقه مندی به شرکت در آزمون عملی را اعلام کنند.

لذا داوطلبان لازم است طبق توضیحات زیر اقدام کنند:

داوطلبان گروه آزمایشی هنر در صورت علاقه‌مندی به رشته های پذیرش با آزمون مندرج در جدول زیر به منظور شرکت در آزمون عملی، باید نسبت به انتخاب حداکثر دو مجموعه از رشته‌های تحصیلی جدول زیر (موارد ۲ تا ۱۴) در تاریخ ۱۳ تا ۱۹ تیر ۱۴۰۲ از طریق سامانه آزمون سراسری اقدام کنند.

داوطلبانی که به انتخاب ۱ مجموعه از مجموعه رشته‌های تحصیلی گروه آزمایشی هنر برای شرکت در آزمون عملی اقدام می‌کنند، باید مبلغ ۴ میلیون و ۵۰ هزار ریال (معادل ۴۰۵ هزار تومان) بابت هزینه آزمون عملی به صورت اینترنتی به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب، پرداخت کنند.

داوطلبانی که علاقه مند به شرکت در آزمون عملی ۲ مجموعه از مجموعه های گروه آزمایشی هنر هستند، باید مبلغ ۸ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال (معادل ۸۱۰ هزار تومان) به صورت اینترنتی پرداخت کنند.

عدم پرداخت هزینه آزمون عملی در تاریخ تعیین شده، به منزله عدم امکان پذیرش آنان در این رشته‌ها خواهد بود. تاکید می شود داوطلبان بعد از خرید کارت اعتباری باید نسبت به اعلام علاقه مندی در سامانه این آزمون نیز اقدام کنند.

در ضمن متقاضیان رشته های (نوازندگی موسیقی ایرانی) و (نوازندگی موسیقی جهانی) باید از سازهای اشاره شده در جدول زیر فقط یک ساز را انتخاب کنند.

لازم است برای اطلاع از جزئیات برگزاری آزمون عملی، زمان پرینت کارت ورود به جلسه و آدرس محل برگزاری آزمون رشته‌های مندرج در جدول زیر به اطلاعیه‌ای که در روز دوشنبه ۲۶ تیرماه ۱۴۰۲ در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش اعلام می شود، مراجعه کنند.

نکته مهم: داوطلبانی مجاز به شرکت در آزمون عملی خواهند بود که اولاً نسبت به پرداخت هزینه برگزاری آزمون عملی در بازه زمانی اعلام شده و اعلام علاقه مندی به یک رشته یا رشته ها اقدام کرده و ثانیاً در جلسه آزمون گروه آزمایشی هنر نوبت اول (دیماه سال ۱۴۰۱) حاضر بوده یا نوبت دوم (تیرماه ۱۴۰۲)، حاضر باشند.

۲- داوطلبان هر یک از گروههای آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی در صورت علاقه مندی به رشته علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی (ردیف ۱ جدول) باید نسبت به انتخاب مورد مربوط در تاریخ ۱۳ تا ۱۹ تیر ۱۴۰۲ از طریق سامانه آزمون سراسری و هزینه آزمون عملی به مبلغ یک میلیون و ۹۰۰ هزار ریال (معادل ۱۹۰ هزار تومان) به صورت اینترنتی به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکۀ شتاب پرداخت کنند.

آزمون عملی رشته مذکور از تاریخ ۲۸ تا ۳۱ تیر ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد. لازم است برای اطلاع از جزئیات بیشتر به اطلاعیه‌ای که در روز دوشنبه به تاریخ ۲۶ تیر ۱۴۰۲ در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش منتشر خواهد شد، مراجعه کنند.

نکته مهم: داوطلبانی مجاز به شرکت در آزمون عملی خواهند بود که اولاً نسبت به پرداخت هزینه برگزاری آزمون عملی در بازۀ زمانی اعلام شده و اعلام علاقه مندی به این رشته اقدام کرده و ثانیاً در جلسه آزمون یکی از گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی، علوم‌انسانی یا علوم‌تجربی در نوبت اول (دیماه سال ۱۴۰۱) حاضر بوده یا در نوبت دوم (تیرماه ۱۴۰۲)، حاضر باشند.



جدیدترین اخبار دانشگاهی - استخدامی و کنفرانس های علمی را در پرتال دانشگاهی مشاهده کنید. 
با عضویت در خبرنامه های تخصصی ، اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید . 
کانال تلگرام پرتال دانشگاهی را  به نشانی https://telegram.me/unpir دنبال کنید.

پر بازدیدترین کنکور

خبرنامه - شبکه های اجتماعی