پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / کارشناسی ارشد          18 فروردین 1398 - 07 April 2019


رئیس دانشگاه لرستان گفت: باتوجه به اینکه از میان دانشکده کشاورزی این دانشگاه مسیلی می گذرد، بخش هایی از این دانشکده در سیل اخیر دچار آسیب شده است.

پرتال دانشگاهی به نقل از خسرو عزیزی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: دانشگاه لرستان دارای دو سایت است که سایت اصلی دانشگاه در شمال شرقی شهر و سایت دانشکده کشاورزی در نزدیک فرودگاه است.

وی افزود: به دلیل موقعیت مکانی سایت اصلی این دانشگاه در سیل اخیر آسیبی ندیده است اما با توجه به عبور یک مسیل از دانشکده کشاورزی، بخش‌هایی از این دانشکده از جمله ۲ موتورخانه و ۲ آزمایشگاه به دلیل قرار گرفتن در زیرزمین دچار آبگرفتگی شده اند.

رئیس دانشگاه لرستان اظهار داشت: همچنین برخی از راه‌های درون دانشکده، مزارع تحقیقاتی و ایستگاه هواشناسی این دانشکده نیز دچار آبگرفتگی شده است.

عزیزی تاکید کرد: با توجه به هشدارهای هواشناسی مسیل درون دانشکده لایروبی و خاکریز بندی شده بود اما به دلیل حجم زیاد سیلاب، بخش‌هایی از دانشکده دچار آبگرفتگی شد.

وی با بیان اینکه دانشگاه لرستان دارای ۴ واحد اقماری در سطح استان است، گفت: این دانشگاه دارای ۴ واحد اقماری است که هیچ یک از این واحدها دچار آسیب نشده اند.

رئیس دانشگاه لرستان اظهار داشت: یکی از واحدهای اقماری این دانشگاه در پل دختر قرار دارد که خوشبختانه این واحد نیز آسیبی ندیده است و در صورتی که زیرساخت‌های شهر از جمله آب، برق و گاز فراهم شود فعالیت این واحد نیز آغاز خواهد شد.

عزیزی خاطرنشان کرد: در حال خارج کردن سیلاب از دانشکده کشاورزی این دانشگاه هستیم و امیدواریم که شرایط را فراهم کنیم تا فعالیت این دانشکده از ۲۴ فروردین ماه آغاز شود.

وی گفت: بسیاری از مردم منطقه درخواست دارند که زمان کنکور کارشناسی ارشد به دلیل بروز سیل اخیر به تأخیر بیافتد چراکه متقاضیان آزمون در این منطقه دچار استرس روحی شده اند و به دلیل شرایط سیل زدگی نتوانستند در روزهای اخیر مطالعه داشته باشند که در این خصوص با معاون آموزشی وزارت علوم صحبت کرده ایم.

رئیس دانشگاه لرستان خاطرنشان کرد: بر اساس برآورد اولیه آتش نشانی و ستاد مدیریت بحران حدود ۳۰ میلیارد تومان به دانشکده کشاورزی این دانشگاه آسیب وارد شده است.



جدیدترین اخبار دانشگاهی - استخدامی و کنفرانس های علمی را در پرتال دانشگاهی مشاهده کنید. 
با عضویت در خبرنامه های تخصصی ، اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید . 
کانال تلگرام پرتال دانشگاهی را  به نشانی https://telegram.me/unpir دنبال کنید.

پر بازدیدترین کارشناسی ارشد

خبرنامه - شبکه های اجتماعی