پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشجویی          16 فروردین 1396 - 05 April 2017


ارائه ۴۰ هزار اثر دانشجویی به جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت

معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه در حوزه فرهنگی، سنگ بنای سنگین و مستحکمی را بنا کرده‌ایم‏، گفت: جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت پذیرای بیش از ۴۰ هزار اثر از دانشجویان است.

به گزارش پرتال دانشگاهی و به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از مفدا، دیدار نوروزی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با کارکنان معاونت فرهنگی و دانشجویی این وزارتخانه ۱۵ فروردین ماه برگزار شد. دکتر محمدرضا فراهانی معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت‌ بهداشت در این دیدار به ارائه گزارشی مختصر از عملکرد این معاونت در سال ۹۵ پرداخت.

وی با اشاره به این که سال گذشته در حوزه فعالیت‌های فرهنگی وزارت بهداشت عملکرد خوبی داشته‌ایم، گفت: علی‌رغم این موفقیت‌ها آنچه در پایان این سال کاممان را تلخ کرد، از دست دادن دکتر افشین یداللهی، شاعر و ترانه‌‎سرای برجسته کشور و همچنین دبیر بخش ادبی هشتمین جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت بود.

فراهانی با اشاره به اینکه در حوزه فرهنگی، سنگ بنای سنگین و مستحکمی را بنا کرده‌ایم‏، گفت: هشتمین جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت که در میان جشنواره‌های فرهنگی دانشگاه‌های کشور بی‌نظیر است، پذیرای بیش از ۴۰ هزار اثر از دانشجویان دانشگاه‌های کشور است که به همت ۲۰۰ داور برجسته، ارزیابی می‌شوند‎.

وی افزود: دستاورد دیگرمان رشد ۱۰۰ درصدی مخاطبان جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان وزارت بهداشت است که با حضور ۵۰ هزار نفر از اعضای هیات علمی، دانشجویان و کارکنان دانشگاه های علوم پزشکی در حال برگزاری است.

معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت ادامه داد: امسال میزبان جشنواره نشریات دانشگاه‌های کل کشور هستیم که ۳۶ هزار نفر از دانشجویان سراسر کشور در این جشنواره شرکت کرده‌اند و بیش از ۴۰ داور در مدت یک ماه به داوری آثار ارسالی می پردازند.

معاون وزیر بهداشت با اشاره به جهادی بودن فعالیت‌های فرهنگی در وزارت بهداشت، بیان کرد: تلاش‌های صورت گرفته معاونت فرهنگی در سال گذشته، امسال به بار می‌نشیند که در کنار سایر فعالیت‌های وزارت‌خانه همچون طرح تحول سلامت، چشمگیر است.

فراهانی ضمن یادآوری اهمیت ترویج فرهنگ سلامت گفت: سال گذشته ۷۰ تئاتر در حوزه سلامت تولید و ساخته شده است که ۱۵ تئاتر در ایام جشنواره فرهنگی به نمایش درخواهد آمد و همگی این آثار حرفه‌ای و دارای ارزش فاخر هنری است.

همچنین دکتر حسن هاشمی، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی از بازطراحی و تحول ایجاد شده در این معاونت تقدیر کرد و با تبریک سال جدید، گفت: از ابتدای دولت یازدهم کارهای بسیار خوبی شروع شده و معتقدم این کارها با عقلانیت و تدبیر صورت گرفته است.

وی از تلاش‌های صورت گرفته در معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت قدردانی کرد و گفت: آمار فعالیت‌های فرهنگی صورت گرفته در این مدت نشان از غفلت صورت گرفته در سال‌های گذشته و همچنین فضای کار زیاد در این حوزه دارد و می‌توان گفت که در این معاونت امور باز طراحی و تحولی ایجاد شده است.

وزیر بهداشت، با اشاره به آمار بالای کشته‌شدگان حوادث جاده‌ای نوروز امسال، این حوادث را ناشی از کم‌کاری در حوزه فرهنگ‌سازی دانست و خاطرنشان کرد: همواره بخشی از این حوادث را ناشی از زیرساخت‌های ضعیف و خودرو قلمداد می‌کنیم اما نقش فرهنگ‌سازی در این زمینه را چندان جدی نمی‌‎گیریم؛ از این رو ضرورت دارد این فرهنگ در قالب و ظرفی به جامعه داده شود تا نسل آینده آن متفاوت از جوانانی که انقلاب را به پیروزی رساندند و در بزنگاه‌های حساس از آن دفاع کرده‌اند، نباشد.

وی با قدردانی از تلاش‌های معاون فرهنگی این وزارتخانه برای بازطراحی فعالیت‌های فرهنگی، افزایش سرانه خوابگاهی دانشگاه‌های علوم پزشکی را مناسب ارزیابی بر ضرورت توجه به اقتصاد این حوزه تاکید کرد.



جدیدترین اخبار دانشگاهی - استخدامی و کنفرانس های علمی را در پرتال دانشگاهی مشاهده کنید. 
با عضویت در خبرنامه های تخصصی ، اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید . 
کانال تلگرام پرتال دانشگاهی را  به نشانی https://telegram.me/unpir دنبال کنید.

پر بازدیدترین اخبار دانشجویی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی