پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          31 فروردین 1390 - 20 April 2011

به گزارش روابط عمومي، تفاهم نامه همكاري‌ بين سازمان صنايع دفاعي جمهوري اسلامي ايران و دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل منعقد شد.
رييس دانشگاه صنعتي بابل طي گفت و گو يي اظهارداشت: اين قرارداد به منظور گسترش همکاري‌هاي علمي و پژوهشي در راستاي اجرايي کردن آيين‌نامه همکاري سازمان يافته بخش دفاع با دانشگاه‌ ها منعقد شده است.
دکتر" عسکر جانعلي زاده" بيان کرد: دانشگاه نوشيرواني با توجه به پتانسيل‌هاي موجود علمي، پژوهشي و آموزشي خود در حوزه‌هاي الکترونيک و مخابرات، مکانيک و هوافضا، عمران و سازه، مواد و مهندسي شيمي، نانو فناوري، مواد پرانرژي، پدافند غيرعامل و انرژي‌هاي پاک، انجام پژوهش و مطالعات علمي در زمينه‌هاي مذکور که در بخش دفاع کاربرد عمومي و تخصصي خواهند داشت را در دستور کار و برنامه‌هاي پژوهشي دانشکده‌ها و مراکز پژوهشي دانشگاه قرارداده و سرفصل‌ها و موضوعات مرتبط در حوزه‌هاي مذکور را در تعامل با سازمان تعيين و به اجرا در مي‌آورد.
وي يادآورشد: دانشگاه با ارايه خدمات در زمينه‌هاي علمي، مديريتي و لجستيکي به سازمان، امکان بهره‌گيري بخش دفاع از توانمندي‌هاي پژوهشي، آموزشي و صنعتي موجود در مراکز دانشگاهي، علمي، پژوهشي و صنعتي داخل و خارج از کشور را با رعايت تمهيدات و ملاحظات لازم فراهم مي کند.
"جانعلي زاده" خاطرنشان ساخت: دانشگاه ضمن معرفي قطب‌هاي علمي، پتانسيل‌ها، توانمندي‌ها و پروژه‌هاي خاتمه يافته و در دست اجراي موفق با گرايش دفاعي نسبت به تعيين محورهاي پژوهشي مورد علاقه همکاري و اعلام آن به سازمان اقدام مي کند.
وي اظهارداشت: دانشگاه صنعتي بابل و سازمان صنايع دفاعي در راستاي برنامه‌ريزي در جهت جلب همکاري نخبگان و بهره‌برداري از ايده‌هاي نوآورانه ايشان، استفاده از مکانيزم‌هاي مختلف مانند برگزاري مسابقات علمي و همايش‌هاي ملي و بين‌المللي مورد نياز بخش دفاع را در دستور کار خود قرار مي‌دهند.
وي افزود: دانشگاه با هدايت توانمندي نخبگان در جهت حل مسايل علمي بخش دفاع، زمينه لازم را براي به کارگيري آنان در حوزه‌هاي مورد نياز دفاعي فراهم کرده و مؤسسه نيز از برگزاري مسابقات و همايش‌هاي علمي و طرح‌هاي نوآورانه دفاعي نخبگان حمايت مي کند.
رييس تنها دانشگاه صنعتي شمال کشور بيان کرد: دانشگاه آمادگي دارد تا پروژه‌هاي کارشناسي ارشد و دکتراي دانشجويان را به سمت حل مسايل مورد نياز بخش دفاع هدايت کرده و سازمان نيز در اين زمينه همکاري لازم را درخصوص حمايت مالي از پايان‌نامه‌هاي کارشناسي ارشد و اعطاي پژوهانه به رساله‌هاي دکتري به عمل مي‌آورد.
وي ادامه داد: سازمان صنايع دفاع نيز در تعامل با نيروهاي مسلح و صنايع دفاعي با همکاري دانشگاه پروژه‌هاي تحقيقاتي مورد نياز بخش دفاع در حوزه‌هاي تخصصي را تعريف تا پس از ارزيابي و سير مراحل قانوني با انعقاد قراردادهاي مستقل في‌مابين سازمان و دانشگاه به اجرا درآيند.
وي بيان کرد: سازمان از زمينه‌هاي تخصصي دانشگاه درخصوص مشاوره‌هاي علمي و تخصصي و نظارت بر اجراي پروژه‌هاي تحقيقاتي در دست اجراي بخش دفاع بهره‌گيري مي کند
اين چهره علمي افزود: دانشگاه و سازمان همکاري‌هاي همه جانبه در زمينه توليد و توسعه دانش فني مورد نياز صنايع دفاعي و ساير حوزه‌هاي مورد علاقه به عمل آورده و از نتايج حاصله براساس قراردادهاي مشخص به نسبت سرمايه‌گذاري، بهره‌مند خواهند شد.
وي تصريح کرد: سازمان و دانشگاه در تجهيز و تکميل آزمايشگاه‌هاي تخصصي به نحوي که در پژوهش‌هاي مرتبط با صنايع دفاع فعاليت خواهند داشت، از محل قراردادهاي پژوهشي منعقده في‌مابين اقدام خواهند کرد.
"جانعلي زاده"مدت اعتبار اين موافقت‌نامه از زمان امضاء و مبادله را به مدت سه سال عنوان کرد و بيان داشت: اين تفاهم نامه پس از انقضاء با توافق طرفين قابل تمديد خواهد بود.
گفتني است انعقاد اين قرار داد با حضور سردار "سيد مصطفي خدايي" از سوي سازمان صنايع دفاعي و دکتر"عسکرجانعلي زاده "رييس دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل منعقد شده است.

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی