پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          20 فروردین 1403 - 08 April 2024


وزیر علوم گفت: دولت سیزدهم اقداماتی را برای حل مشکل و تأمین مسکن کارکنان دانشگاه‌ها شروع کرده و نیاز است در سطح وزارت یکی از مدیران ستادی مسوول پیگیر این موضوع باشد.

به گزارش پرتال دانشگاهی و به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، محمدعلی زلفی‌گل در در دیدار نوروزی با کارکنان ستادی این وزارت، اشاره‌ رهبر معظم انقلاب اسلامی به پیشرفت‌های علمی در سخنرانی تحویل سال را افتخار مجموعه وزارت علوم و دانشگاه‌ها دانست که موجب دلگرمی و تلاش بیشتر می‌شود.

وزیر علوم یکی از این اقدامات مهم را که در دو سال گذشته انجام شد، تثبیت سامانه نان اعلام کرد و از ثبت ۱۲ هزار نیاز صنعت و جامعه در این سامانه خبر داد.

وی افزود: ایجاد سامانه نان باعث شد مسیر تحقیقات اعضای هیات علمی و دانشجویان هدفمند شود و قراردادهای پژوهشی صنعت و جامعه، رساله‌ها و پایان‌نامه‌های دانشجویی موضوعات پژوهش را بر اساس نیاز کشور که در سامانه نان ثبت شده است؛ انتخاب کنند.

وزیر علوم اظهار داشت: سامانه نان این امکان را فراهم کرد تا تربیت دانشجوی تحصیلات تکمیلی نیز بر اساس نیاز کشور سامان یابد به صورتی که اساتید می‌توانند دانشجویان استعداد درخشان را که موضوع پایان نامه خود را بر اساس سامانه نان تعیین کنند به شیوه استادمحور پذیرش کنند.

اقدام مهم وزارت علوم در جهت مرجعیت علمی

زلفی گل همچنین یکی از اقدامات شاخص وزارت علوم در دولت سیزدهم را نمایه‌سازی بین المللی مجلات علمی پژوهشی اعلام کرد و گفت: تا قبل از دولت سیزدهم ۱۰۱ مجله علمی پژوهشی وزارت علوم نمایه بین‌المللی داشت ولی ما صرفاً در دو سال گذشته ۶۵ مجله را نمایه بین المللی کردیم که اقدام مهمی در مرجعیت علمی کشور بود.

وی یکی دیگر از اقدامات شاخص این دولت را ایجاد صندوق عتف دانست که به یکپارچه کردن بودجه پژوهش کمک می‌کند و از اعتبار اولیه ۳۵۰ میلیارد تومانی این صندوق خبر داد.

وزیر علوم ضمن تاکید بر اینکه موفقیت آموزش عالی کشور در گرو تلاش و همکاری کارکنان و یاوران علمی است گفت: اینکه همه گزارش‌های نظارتی و مردمی از برخورد خوب و خوش‌رفتار کارکنان ستاد با ارباب رجوع دارد موجب افتخار است.

وی تاکید کرد: فعالیت در یک مجموعه علمی و فرهنگی که دائماً با اساتید دانشگاه، دانشمندان، فرهیختگان و آینده سازان کشور در ارتباط است نعمت و موهبت الهی است و به پاس این نعمت باید همواره در تلاش و کوشش باشیم.

دستور پیگیری مسکن کارکنان

وزیر علوم با تاکید بر تلاش برای حل مشکلات رفاهی کارکنان گفت: مسکن یکی از مشکلات اساسی به ویژه در تهران است که دولت سیزدهم اقداماتی را برای حل این مشکل و تأمین مسکن کارکنان دانشگاه‌ها شروع کرده و نیاز است در سطح وزارت یکی از مدیران ستادی مسوول پیگیری این موضوع باشد.



جدیدترین اخبار دانشگاهی - استخدامی و کنفرانس های علمی را در پرتال دانشگاهی مشاهده کنید. 
با عضویت در خبرنامه های تخصصی ، اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید . 
کانال تلگرام پرتال دانشگاهی را  به نشانی https://telegram.me/unpir دنبال کنید.

تگ ها مسکن کارکنان دانشگاه‌ها

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی