پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          20 آبان 1392 - 11 November 2013


توسعه رشته های تحصیلی بوشهر متناسب با نیاز این شهر

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر گفت: رشته‌های تحصیلی در مراکز آموزش عالی ودانشگاه‌های استان بوشهر متناسب با نیاز توسعه و رشد این استان است.


به گزارش پرتال دانشگاهی به نقل از :
گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عبدالکریم جمیری عصر امروز درنشست بصیرتی با اساتید دانشگاه‌های مرکز آموزش عالی استان، ماه محرم را ماه افزایش بصیرت، تقویت دین‌مداری و ولایت‌مداری دانست و با تسلیت عاشورای حسینی علیه السلام اظهار کرد: حرکت و قیام عاشورا، راه کمال و سعادت برای بشریت ترسیم کرده است که انسان‌های دانا و خوش‌فکر با بهره جستن ازاین قیام راه خود را به سوی رستگاری انتخاب کردند.

وی با بیان اینکه همراهی، همکاری و همفکری با صاحب علم و تدبیر سبب برطرف شدن برخی از مشکلات دانست و افزود: مسئولان با اعتماد به شما صاحبان فکر و اندیشه همواره شما دانشگاهیان را به‌عنوان مشاوران خود در عرصه‌های گوناگون قلمداد می‌کند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شرایط امروز، شرایطی است که همکاری و تبادل نظر بیشتر را می طلبد ابراز کرد: هر چقدر بر عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی می گذرد بر موفقیت‌هایی که نظام مقدس ما در صحنه‌های مختلف به دست می‌آورد افزوده می‌شود.

جمیری با بیان اینکه دشمنانی که نمی‌توانند این موفقیت‌های نظام را ببینند از راه‌های مختلف به مقابله و مخالفت با این نظام مقدس بر می‌آیند تصریح کرد: هوشیاری و بصیرت مردم همواره با رهنمودهای مقام معظم رهبری، ترفندهای دشمنان به منصه ظهور نرسیده است.

وی تاکید کرد: استادان دانشگاه که ارتباط مستقیم با جوانان دارند تاثیرگذارترین فرد در بصیریت‌افزایی جوانان بشمار می‌روند.

رئیس مجمع نمایندگان استان استفاده از نظرات نخبگان جامعه مهم دانست و اظهار کرد: یکی از نکاتی که همواره باید مد نظر همه دستگاه‌ها باشد استفاده از نظرات نخبگان جامعه و  صاحب نظرانی که عمدتا در مراکز علمی، آموزشی و تحقیقاتی  فعال هستند.

جمیری با بیان اینکه استان بوشهر دارای مراکز آموزش عالی قوی است تاکید کرد: رشته‌های تحصیلی در مراکزآموزش عالی و دانشگاه‌های استان متناسب با نیاز این استان است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی به شرایط اقتصادی امروز کشور اشاره کرد و افزود: شرایط ما به لحاظ اقتصادی یک شرایط ویژه ای  است و طبیعی است که مردم با یک شرایط اقتصادی نامناسب مواجه باشند.

وی تصریح کرد: در عرصه سیاست گذاری دولت و قانون گذاری مجلس و در تعامل ما بین مجلس و دولت اگر به مسائل اساسی مردم توجه نشود و ازآنها غافل شویم و مسائل حاشیه ای وقت مجلس و دولت را به خود متوجه می‌کند که نتیجه آن عدم رضایت مردم از دستگاه ها است.

تگ ها رشته های تحصیلی رشته های تحصیلی متناسب با نیاز شهرها رشته های دانشگاهی

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی