پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          12 آذر 1392 - 03 December 2013


بازدید به صورت مجازی از دانشگاه صنعتی شریف با تلفن همراه!



دانشگاه صنعتی شریف با برخورداری از توان بالای نرم افزاری و سخت افزاری و با بهره مندی از نیروهای جوان، خلاق و مبتکر اقدام به تولید و راه اندازی سامانه بازدید مجازی ویژه ای کرده که قابلیت های استثنایی نسبت به دیگر موارد مشابه را دارا می‌باشد.

به گزارش پرتال دانشگاهی به نقل از :سرویس علمی ایسنا، سامانه بازدید مجازی دانشگاه صنعتی شریف توسط مجموعه ای از دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه در قالب گروه های آگیرا و پانوپیک و با حمایت‌های رییس دانشگاه و مدیر روابط عمومی تهیه و تولید شده است.

تصاویر مذکور با قابلیت چرخش 360 درجه در هریک از موقعیت های تصویری تهیه شده است و این امکان را به کاربران می دهد که بدون نیاز به حضور فیزیکی دسترسی کامل را به تمامی دانشکده ها، اماکن و تسهیلات عمومی دانشگاه شریف داشته باشند.

به گفته مجریان طرح، دقت و وسواسی که در تهیه این برنامه به کار گرفته شد تا تمامی قسمت های دانشگاه را پوشش دهد، باعث شده تا علیرغم طولانی شدن این پروسه، نرم افزار تور مجازی دانشگاه صنعتی شریف بهترین و کامل ترین تور مجازی شود که حداقل در میان دانشگاه های داخل کشور بر اساس استاندارد HTML5 تولید شده و دسترسی به کل دانشگاه را از راه دور به دو زبان فارسی و انگلیسی امکان پذیر می‌کند.

این نسخه در عین حال، نسخه نهایی تلقی نمی شود و همواره اصلاحات و امکانات جدیدتری از جمله افزودن نقشه سه بعدی دانشگاه و پروژه های جدید عمرانی، نمای داخلی دانشکده ها و آزمایشگاه ها در راستای کار قرار دارد.

تور مجازی دانشگاه صنعتی شریف

علاقه مندان برای بازدید این سامانه می توانند، از انواع تلفن های همراه و تبلت ها با سیستم عامل iOS، Android، Windows Phone و... به صورت آنلاین با وارد کردن نشانی http://vtour.sharif.edu استفاده کنند. پیشنهاد می کنیم در صورت داشتن تلفن همراه iPhone و یا تبلت iPad حتما با لمس دکمه سنسور شتاب و فعال سازی آن، تجربه جدید و تکرار نشدنی واقعیت مجازی را کسب کنید!

بازدید کنندگان از این تور بعد از بارگذاری کامل تصاویر با استفاده از کلیدهای جهت نمای صفحه کلید و یا نگاه داشتن کلید چپ Mouse و حرکت به اطراف، می‌توانند زاویه دید خود را تغییر دهند و به هر طرف که تمایل دارند حرکت کنند. همچنین با انتخاب گزینه سرزمین کوچک (Little Planet) تصاویر را به شکل یک کره کوچک مشاهده کنند.

تگ ها مراجعه به دانشگاه به صورت مجازی رویت دانشگاه به صورت مجازی ورود به دانشگاه به صورت مجازی

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی