پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          22 آبان 1393 - 13 November 2014


  اختصاص 15 هکتار زمین برای احداث دانشگاه فرهنگیان در اردبیل


استاندار اردبیل از اختصاص 15 هکتار زمین برای احداث دانشگاه فرهنگیان در استان اردبیل خبر داد.

استاندار اردبیل در بازدید از دانشگاه فرهنگیان واحد خواهران اردبیل گفت: استانداری آمادگی لازم برای تأمین اعتبار برای خرید زمین و احداث ساختمان دانشگاه فرهنگیان را دارد و سعی می‌شود با کمک خیران این کار به‌زودی انجام شود.

وی با بیان اینکه دانشجویان این دانشگاه به سبب اینکه وظیفه آموزش و تربیت فرزندان این مرز و بوم را برعهده می گیرند، افزود: باید برای این قشر فضایی آموزشی مناسب را ایجاد کرد تا بتوانند با علم و توان بهتر در خدمت نظام آموزشی کشور باشند.

خدابخش با اشاره به برخی از مشکلات موجود دراین دانشگاه از جمله ساختمان نامناسب و نبود امکانات آزمایشگاهی و خوابگاه تصریح کرد: اگر این دانشگاه بخواهد معلمانی با ذهن و روحیه عالی پرورش دهد در این فضایی موجود امکان پذیر نخواهد بود.

وی با بیان اینکه دنیا به سمت موج سوم یعنی تغییر وتحولات اجتماعی و دانش بنیان در حرکت است و آموزش نیز تحت تاثیر این موج قرار دارد، افزود: آموزش ما باید طوری باشد که پشتیبان کننده دانش آموزان و دانشجویانی باشد که بتوانند این موج را پشتیبانی کنند.

استاندار اردبیل با بیان اینکه آموزش کار پایه ای است و در این راستا با کمک نمایندگان طرح جامع فرهنگیان با تخصیص اعتبار ملی و استانی تهیه می شود، بیان کرد: برخی از نیازهای این دانشگاه از جمله تجهیزات در کوتاه مدت با کمک خیران مدرسه ساز قابل حل است.

وی در ادامه با اشاره به نیازهای استان در رشته های کاربردی گفت: در گذشته برنامه های استان در دو محور کشاورزی و گردشگری خلاصه می شد که اخیرا محورهای تجارت و صنعت نیز به آنها اضافه شد و برای توسعه آنها نیاز به تشویق دانشجویان به انتخاب رشته های مدیریت بازرگانی و مهندسی است.

در این بازدید اشرف مکائیلی سرپرست دانشگاه فرهنگیان واحد خواهران استان اردبیل نیز با اشاره به مشکلات این دانشگاه نبود سالن های مطالعه، همایش، خوابگاه مناسب، تجهیزات آموزشی و کمبود فضا از عمده مشکلات این دانشگاه عنوان کرد.

وی تعداد دانشجویان این دانشگاه را 314 نفر اعلام کرد و افزود: این تعداد دانشجو در رشته های علوم تربیتی، ادبیات فارسی و الهیات و معارف تحصیل می کنند و به دلیل نبود فضا امکان گسترش رشته ها و تعداد دانشجویان وجود ندارد.



تگ ها دانشگاه وزارت علوم دانشجویی اردبیل

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی