پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          17 آذر 1393 - 08 December 2014



دانشجویان با ارائه پیشنهادات علمی در بهبود وضعیت دانشگاهی سهیم شوند 


رئیس واحد علوم و تحقیقات با بیان این مطلب که تلاش مسئولان و کارکنان این واحد دانشگاهی ایجاد بهترین شرایط تحصیلی و آموزشی برای دانشجویان است افزود دانشجویان به عنوان جزئی از بدنه دانشگاه می‌توانند با ارائه پیشنهادات و راهکارهای علمی در بهبود وضعیت دانشگاه موثر باشند.

دکتر علی عباسپور در مراسم بزرگداشت روز دانشجو و تجلیل از دانشجویان نمونه این واحد دانشگاهی گفت:‌ بعد اصلی حضور شما جوانان در دانشگاه کسب علم و دانش و فراگیری تخصص‌های مورد نیاز کشور برای داشتن ایران اسلامی و پیشرفته در سطح جهان و کشورهای اسلامی است.

وی ادامه داد: بعد دیگر آموزش در دانشگاه، کسب رفتارها و دیدگاه‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و بواسطه حضور در محیط‌های دانشگاهی برای آمادگی دانشجویان برای حضور فعال و موثر در جامعه است.

دکتر عباسپور با اشاره به راه اندازی سالن‌های آمفی تئاتر در مرکز اسناد و کتابخانه و ساختمان ابن سینا واحد علوم و تحقیقات، ادامه داد تلاش‌ها در این واحد دانشگاهی برای ارتقاء سطح علمی، گسترش ارتباط با خارج از دانشگاه و تبادل استاد و دانشجو با دانشگاه‌های معتبر در حال پیگیری است.

دکتر عباسپور تحصیل خوب و شرکت فعال در نشست‌های فرهنگی و اجتماعی را نشان دهنده قدرشناسی دانشجویان از انقلاب اسلامی، رهبری امام راحل (ره) پایمردی شهدا و رهبری مقام معظم رهبری دانست و اظهار داشت دانشجویان با بهره مندی از امکانات موجود و با ارائه پیشنهادات خود می‌توانند در افزایش سطح اندوخته‌های علمی خود تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه ایران تنها نیروی مستقل و مقتدر منطقه محسوب می‌شود که در مقابل اقدامات غیر انسانی داعش ایستاده است، تصریح کرد: اقدامات مقتدرانه ایران در سوریه و عراق در مبارزه با داعش و نیز کسب رتبه‌های علمی در جهان موجب افتخار است.

دکتر کرم اله دانشفرد، معاون فرهنگی و اجتماعی واحد علوم و تحقیقات در این مراسم، ضمن خیر مقدم و تبریک روز دانشجو، این روز را متمایز از دیگر روزهای سال دانست و گفت: نام گذاری این روز روند اداری نداشته بلکه تجلی ویژگی‌های بارز دانشجویی در صحنه، به عنوان نماد عقلانیت، خودباوری و آرمانگرایی بوده است.

وی با بیان اینکه دانشجویان مبلغ روحیه ظلم ستیزی هستند،‌ گفت دانشگاه محل فهم درست و فرهنگ دانشجو فرهنگ پویایی و زندگی است و سپردن امور به دانشجویان موجب دستیابی به نتایج چشمگیر در ابعاد ملی می‌شود.

دکتر دانشفرد بر استفاده صحیح از توان و ظرفیت فکری جامعه تاکید و ابراز امیدواری کرد دانشجویان امروز با داشتن ویژگی‌هایی در تراز انقلاب و بر اساس شرایط روز جامعه، در پیشرفت کشور موثر باشند.


تگ ها دانشگاه وزارت علوم دانشجویی فرهادی دانشجویان با ارائه پیشنهادات علمی در بهبود وضعیت دانشگاهی سهیم شوند

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی