پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          09 دی 1393 - 30 December 2014


90 انجمن علمی و 20 کانون فرهنگی فعال در دانشگاه فردوسی مشهد

 معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فردوسی گفت: ایجاد صندوق‌های حمایت از انجمن‌های علمی و کانون‌های فرهنگی، می‌تواند یکی‌ دیگر از فعالیت‌های ارزشمند بنیاد دانشگاهی فردوسی برای حمایت از دانشجویان باشد.

منطقه خراسان، دکتر علی یوسفی در مراسم تجلیل از دانش‌آموختگان برتر و اعضای هیات علمی برجسته دانشگاه فردوسی در سال تحصیلی 93- 94، که در دانشکده علوم این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر دانشگاه فردوسی دارای 90 انجمن علمی و 20 کانون فرهنگی فعال است که حمایت از آن‌ها نتایج ارزنده‌ای خواهد داشت، چرا که دانشجویان بسیاری در دانشگاه فردوسی تحت پوشش این بنیاد و نیازمند خدمات نیکوکارانه هستند.

وی ادامه داد: در کنار دیگر فعالیت‌های این بنیاد، از جمله ایجاد خوابگاه برای دانشجویان، توجه به برگزیدگان و ترغیب آن‌ها به علم و دانش، به ‌خصوص در حوزه حمایت از انجمن‌ها و کانون‌ها، از دیگر اقداماتی است که موجب موفقیت هرچه بیشتر دانشجویان و دانشگاه فردوسی می‌شود.

یوسفی خاطرنشان کرد: بنیاد دانشگاهی فردوسی با اقدامات ارزش‍مند خود در طی این سال‌ها به افتخاری برای دانشگاه فردوسی تبدیل شده‌است که این اقدامات سنجیده و نیکوکارانه سرمشقی برای دیگر دانشگاه‌های کشور است.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فردوسی تصریح کرد: این فعالیت‌های نیکوکارانه قابل ستایش است؛ اما زمانی‌که همین اقدامات در خدمت علم و آگاهی قرار می‌گیرد، ارزش آن مضاعف می‎شود؛ هنگامی‌که نیکوکاری در خدمت علم و خرد قرار می‌گیرد مزیت‌های بی‎شماری برای جامعه دارد.

یوسفی عنوان کرد: جامعه امروز بیش‌‍تر از هر زمانی به علم و آگهی نیاز دارد و چه خوب است این علم با پشتکار و حمایت‌های بنیاد دانشگاهی فردوسی میسر شده ‌است.

در ادامه این مراسم علی باقرزاده، رییس هیات امنای بنیاد دانشگاهی فردوسی، سخن گفت و افزود: 10 ساله گذشته که بنیاد دانشگاهی فردوسی با همت ریاست وقت دانشگاه فردوسی شروع به کار کرد، بدون هیچ پشتوانه‌ای بود و عده‌ای با اتکا به لطف خداوند و همت خیرین، این بنیاد را ایجاد کردند .

وی ادامه داد: در این مدت کوتاه، این بنیاد با کمک مردم نیک‌اندیش و با نهایت علاقه همراه بود.

رییس هیات امنای بنیاد دانشگاهی فردوسی با بیان اینکه «یکی از دغدغه‌های این بنیاد، اسکان دانشجویانی بود که از شهرهای دیگر در دانشگاه فردوسی به تحصیل مشغول و نیازمند به خوابگاه بودند» اظهار کرد: در آن زمان ضمن بازدیدی که از خوابگاه‌ها به عمل آمد شاهد این موضوع بودیم که نیاز به خوابگاه بسیار زیاد است.

باقرزاده عنوان کرد: اما در حال حاضر با کمک‌های مردمی، مشکل اسکان دانشجویان حل شد و این بنیاد در حدود 2000 تخت برای اسکان دانشجویان فراهم کرده‌است .

وی تصریح کرد: حتی برخی حمایت‌هایی نیز برای دیگر دانشگاه‌ها صورت گرفت و امروزه با الگو قرار دادن دانشگاه فردوسی و این بنیاد، در جهت رسیدن به ایجاد وضعیت مطلوب‌تر برای دانشجویان گام برمی‌دارند.


تگ ها انجمن علمی کانون فرهنگی دانشگاه فردوسی مشهد

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی