پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          13 اردیبهشت 1394 - 03 May 2015



آغاز احداث دانشکده تربیت بدنی دانشگاه علامه


معاون عمرانی دانشگاه علامه با اشاره به اینکه تیم مدیریتی جدید طرحی با عنوان طرح جامع دانشگاه باهدف برنامه ریزی برای اجرای طرح‌های عمرانی تدوین کرده،‌ از آغاز احداث دانشکده تربیت بدنی و علوم‌ورزشی در سال جاری خبرداد.

علی رغم آنکه این طرح در دوران مدیریت قبلی دانشگاه بلاتکلیف مانده بود، تیم مدیریتی جدید دانشگاه علامه تدوین این طرح را با کمک مشاوران طرح های عمرانی انجام داد که درحال‌حاضر نهایی شده است.

وی بااشاره به اینکه در طرح جامع برای تمام فضاهای دانشگاه برنامه ریزی می شود و به نوعی طرح های عمرانی که درآینده اجرا می شود را جانمایی می کنیم، ادامه داد: با تدوین طرح جامع دانشگاه دیگر طرح های عمرانی دانشگاه علامه بدون برنامه ریزی نخواهد بود بلکه تمام آنها طبق این برنامه اجرا می شود.

معاون عمرانی دانشگاه علامه درتوضیح طرح های عمرانی دردست اجرا گفت: دانشکده تربیت بدنی علوم‌ورزشی در زمین‌های خرگوش دره که هم اکنون در تملک دانشگه علامه است احداث خواهدشد. این دانشکده طراحی شده، 6450 متر است، فاز 1و 2 آن طراحی شده و در مرحله برگزاری مناقصه است و مجوز ساخت که اعتبار آن به تصویب هیأت امنا رسیده است که ان شاءالله در سال جاری روند احداث آن آغاز خواهدشد.

وی افزود:همچنین دربخش دیگری ازاین منطقه که هنوز تحت تملک دانشگاه درنیامده دانشکده بیمه اکو طراحی و احداث می شود که زیربنا آن 4000 متر است.

معاون عمرانی دانشگاه علامه همچنین درپاسخ به این سوال که آیا امکانات گرمایشی دانشگاه نظیر سالن های ورزشی دانشکده ادبیات و پردیس مرکزی و دانشکده علوم اجتماعی که دچار نقص بود، تعمیرشده اظهارکرد: در سال های گذشته سیستم گرمایشی دانشکده ادبیات خراب بود اما درحال حاضر این سیستم بهسازی شده است.

وی افزود: متأسفانه سیاستی که در گذشته درمورد نگهداری از تجهیزات دانشگاه و امکانات دانشکده‌ها وجودداشت این بود که همه امور تحت نظارت یک نفر انجام می شد و تمام خدمات مربوط به دانشگاه به وسیله یک تکنسین انجام می شد. درآن دوران اعلام کردند که دانشکده ها نیازی به تکنسین ندارند و برای تعمیر و تجهیز می توانند به کارگران فنی که در نزدیک دانشکده هستند، مراجعه کنند و من که معاون عمرانی دانشگاه بودم گفتم به دلیل اینکه شما مانع جذب نیروی فنی می شوید، مسئولیت این اقدامات را نمی پذیرم.

کارگر تصریح کرد: اما در یک سال و نیم اخیر حدود 13 نیروی فنی استخدام کردیم و تمام دانشکده ها کارگران خدمات فنی جداگانه دارند و ذیل نظر معاون عمرانی اداره‌ تعمیر و نگهداری دانشگاه ایجادشده که کمتر از یک سال از فعالیت آن می گذرد.


تگ ها آغاز احداث دانشکده تربیت بدنی دانشگاه علامه دانشگاه علامه

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی