پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          16 خرداد 1394 - 06 June 2015


  شورای صنفی دانشجویان علوم پزشکی مشهد اعضای خود را شناخت


انتخابات شوراهای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد در دو مرحله برگزار شد و بر اساس نتایج آن 56 نفر از دانشجویان داوطلب به عضویت در شوراهای صنفی در آمدند.

آئین افتتاحیه شوراهای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد و انتخابات شوراهای مرکزی صنفی دانشجویان برگزار شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در این جلسه به منتخبین شوراهای صنفی دانشجویان و حاضرین در این مراسم گفت: از ابتدای مسئولیتم پیگیر احیاء شوراهای صنفی بوده‌ام و اکنون بسیار خوشحالم که دو شورای مهم از جمله شورای صنفی دانشجویان و شورای تخصصی دانشجویی در دانشگاه شکل گرفته است.

دکتر ابراهیمی خطاب به منتخبین شوراهای صنفی اظهار کرد: دوستان شورای صنفی همه مسایل و فعالیت‌های شورا را به مسایل رفاهی متمرکز نکنند و به سمت پایه‌ریزی مطالبات و ارائه راهکارهای خوب در راستای مسایل آموزشی و پژوهشی هم حرکت کنند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از برگزارکنندگان انتخابات شوراهای صنفی از جمله مدیریت دانشجویی، همکاران معاونت فرهنگی و دانشجویی، معاونین فرهنگی و مسئولین حراست دانشکده‌ها گفت : انتخابات در شرایط سخت نقل و انتقال معاونت و با کمبود زمان بر اساس آیین‌نامه و جدول زمان‌بندی ابلاغی انجام شد و اگر نقص، دلخوری و کاستی بوده است عذرخواهی می‌کنم، چرا که کار بزرگ بی‌نقص و اشکال نمی‌شود و ممکن است گله و شکایت‌هایی به وجود بیاید که همه این شکایات در شورای نظارت بررسی شد و نقص تاثیرگذاری در روند انتخابات مشاهده نشده است .

وی شوراهای صنفی را تمرین دموکراسی و مدیریت دانست و افزود: شما قطعاً مدیران و تصمیم‌گیران آینده مملکت هستید و چقدر خوب است که تجربه‌ها را در مجال شوراهای صنفی که تمرین دموکراسی، مدیریت و تربیت نیروی انسانی است کسب کنید .

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: هم اکنون افرادی در زمینه‌های اجتماعی و مدیریتی موفق‌ترند که در دوران دانشجویی تجربه‌هایی را کسب کرده و فعال بوده‌اند. به عنوان مثال وزیر بهداشت یکی از فعالان دانشجویی در دوره خودشان بوده‌اند که همان تجربه‌های موفق و فعالیت‌ها با پختگی بیشتری در رده‌های بالاتری که وارد جامعه می‎شوند ادامه خواهد یافت و منشأ خدمات مطلوبی خواهد بود‌.

وی عملکرد خوب و موفق شوراهای صنفی را زمینه ساز تداوم آنها دانست و عنوان کرد : امیدوارم با پیشرفت نگاه دانشجو به مسایل پیرامونش که اکنون نسبت به یک دهه گذشته بسیار بهتر شده است، شوراهای صنفی عملکرد مثبتی را به جا بگذارند تا دانشجویان بعدی هم از آن بهره مند شوند.

دکتر ابراهیمی در بخش دیگری از سخنان خود با پرهیز دادن شوراهای صنفی از ورود به جناح بندی‌های سیاسی گفت: کارهای صنفی را با جناح بندی‌های سیاسی مخلوط نکنید که اگر چنین شد عمر شوراهای صنفی به عمر فعالان و جناح‌های سیاسی وصل خواهد شد، کار حرفه‌ای خودتان را در زمینه‌های صنفی، آموزشی، رفاهی و پژوهشی دنبال کنید و از مسایل سیاسی پرهیز کنید. بگذارید تشکل‌های سیاسی که در دانشگاه فعال هستند کارهای سیاسی را انجام بدهند.

وی خطاب به اعضای شوراهای صنفی گفت: نگاهتان را کلان کنید و کارهای بنیادی‌تری را پیگیری کنید، از افراط و تفریط در تصمیم‌گیری‌ها و در ارتباط با دانشگاه پرهیز کنید، واقعیت‌ها را بشناسید و براساس واقعیت‌ها در کارها مشارکت کنید و فعالیت‌ها را جلو ببرید. سیاست معاونت دانشجویی فرهنگی نیز بر این است که کارها را با مشارکت شما دانشجویان پیش ببریم.

دکتر ابراهیمی در پایان سخنانش تقارن آغاز فعالیت شوراهای صنفی را با میلاد مسعود صاحب الزمان (عج) به فال نیک گرفت و با توجه به ایام رحلت حضرت امام (ره) گفت: باید قدردان معمار کبیر انقلاب باشیم که در پرتو تلاش مجاهدانه او بود که انقلاب به ثمر نشست و این نظام مستقر شد.

در ادامه دکتر اعتضاد رضوی به نمایندگی از معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، تجربیات خود را از دوران دانشجویی برای منتخبین شوراهای صنفی بیان کرد. در پایان نیز اعضاء شورای مرکزی شوراهای صنفی انتخاب شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، انتخابات شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد در دو مرحله و در تاریخ‌های 16 و 23 اردیبهشت ماه 94 برگزار شد که در این میان 56 نفر از دانشجویان داوطلب به عضویت در شوراهای صنفی انتخاب شدند.


تگ ها شورای صنفی دانشجویان علوم پزشکی مشهد اعضای خود را شناخت وزارت علوم دانشگاه مشهد

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی