پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          07 دی 1394 - 28 December 2015


  تدوین آیین نامه‌ هایی برای تنوع  بخشی به درآمدهای دانشگاه آزاد


دکتر میرزاده در جلسه شورای تنظیم آیین نامه ها و بخشنامه های دانشگاه آزاد اسلامی ( مرآت )با اشاره به مهمترین وظایف این شورا گفت: تدوین آیین نامه ها و بخشنامه هایی برای تنوع بخشی به درآمدهای دانشگاه و کاهش هزینه های دانشگاه از مهمترین وظایف این شورا به شمار می رود.

رییس دانشگاه آزاد در این جلسه با بیان اینکه چالش های بسیاری در مسیر حرکت دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد، اظهار داشت: در مقابل ناسازگاری های بسیاری که با دانشگاه می شود تنها کاری که می توانیم انجام دهیم این است که با تهیه آیین نامه ها و روش های جدید باعث وارد شدن حداقل خسارت به دانشگاه شویم.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه سنگ اندازی ها در مقابل دانشگاه آزاد اسلامی نباید در عزم مدیران خللی وارد کند گفت: برای کاهش خسارت های وارده به دانشگاه باید به دنبال تنوع بخشی به درآمدها با تکیه بر اقتصاد دانش بنیان و در راستای اقتصاد مقاومتی باشیم.

دکتر میرزاده، با بیان اینکه لازم است تا مدیران دانشگاه به یافتن راهکارهای عملی برای صرفه جویی اقدام کنند، خاطر نشان کرد: نباید هزینه های بالایی را صرف برگزاری سمینارها و برنامه هایی کرده که هیچ عایدی برای دانشگاه ندارد بلکه هزینه ها باید در حوزه وظیفه ذاتی دانشگاه که توسعه علم و فناوری است،صرف شود.

وی از اعضای شورای مرات خواست تا به تدوین آیین نامه ها و بخشنامه هایی برای تنوع بخشی به درآمدهای دانشگاه و کاهش هزینه های دانشگاه اقدام کنند.

دکتر میرزاده بار دیگر از تمامی مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی خواست تا آیین نامه ها و بخشنامه های دانشگاه را به دقت مورد مطالعه قرار دهند تا بسیاری از چالش های موجود برطرف شود.

وی همچنین در این جلسه، با اشاره به وظایف شورای مرات گفت: تبدیل مصوبات جلسه های پایش امور استان ها به بخشنامه و دستور العمل از وظایف این شورا به شمار می رود.

دکتر علوی فاضل رییس مرکز هماهنگی امور استان ها و هیات های امنای استانی نیز در ابتدای این جلسه با اشاره به طرح تجمیع اظهار داشت: بخش سخت افزاری این طرح با کوچک سازی سازمان و بازآرایی ساختاری صورت گرفته و اکنون لازم است تا آیین نامه ها و شیوه نامه هایی متناسب با آن تنظیم شود.

به گزارش مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی،وی افزود: با موافقت های صورت گرفته با وزارت علوم، مقرر شد تا هر سه نفر اعضای هیات علمی حق التدریس در حکم یک عضو هیات علمی تمام وقت و هر دو عضو هیات علمی نیمه وقت در حکم یک عضو تمام وقت در نظر گرفته شود، به همین سبب لازم است تا تمامی واحدها نسبت به بروز کردن اطلاعات خود در این زمینه اقدام کنند.


تگ ها تدوین آیین نامه‌هایی برای تنوع بخشی به درآمدهای دانشگاه آزاد تدوین آیین نامه‌هایی برای تنوع بخشی به درآمدها دانشگاه آزاد

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی