پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          29 اسفند 1395 - 19 March 2017


استفاده از ظرفیت دانشجویان حقوق برای حل مسائل حقوقی جامعه

رییس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی گفت: استفاده از ظرفیت دانشجویان رشته حقوق این دانشگاه به منظور مشاوره و حل مسائل حقوقی جامعه در دستور کارمان است.

به گزارش پرتال دانشگاهی دکتر عباس شیخ‌الاسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: با توجه به توصیه استاندار خراسان رضوی به منظور استفاده از وکلای مساعدتی برای پیشگیری و حل مسائل حقوقی خانواده‌ها در سطح مشهد، استفاده از  ظرفیت‌ فارغ‌التحصیلان رشته حقوق دانشگاه آزاد اسلامی به منظور مشاوره و حل مسائل حقوقی در دستور کارمان قرار گرفته تا هم بتوانند کارآفرین باشند و از طرفی نیز با هزینه ارزان به مردم خدمات حقوقی ارائه کنند و بخشی از مشکلات جامعه را کاهش دهند.

وی ادامه داد: دانشکده حقوق دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، به لحاظ کمیت و کیفیت دانشجویان و برنامه‌هایی که در این زمینه برگزار می‌کند، قطب علمی حقوق در شرق کشور محسوب می‌شود و اکثر رتبه‌های برتر رشته حقوق از دانشگاه آزاد مشهد هستند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی  در خصوص توسعه دانشکده‌های حقوق این دانشگاه، اظهار کرد: دانشکده حقوق دانشگاه آزاد واحد گلبهار را توسعه داده‌ایم؛ این دانشکده از نظر امکانات عالی‌ است و  دانشجویان رضایت زیادی از آن دارند.

شیخ‌الاسلامی بیان کرد: با برگزاری جلسات کارآفرینی و تقویت مراکز رشدمان و طرح‌هایی که با آزمایشگاه‌های همکار انجام می دهیم، حرکت به سوی دانشگاه نسل سوم را هرچند کُند، ولی آغاز کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: با رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ضربه‌ بزرگی به دانشگاه آزاد اسلامی وارد شد که برای ما بسیار دشوار است؛ زیرا ایشان حامی و بنیان‌گذار این دانشگاه بودند و همواره دغدغه آن را داشتند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: خوشبختانه با انتخاب سریع دکترولایتی به عنوان ریاست هیئت موسس دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه با روال سابق رو به جلو در حال حرکت است و نگرانی نخواهیم داشت. دکتر  ولایتی و تیم جدید ایشان از مقتضیات دانشگاه آگاه هستند و همه ما سعی داریم که به دانشگاه آزاد لطمه‌ای وارد نشود.

شیخ‌الاسلامی با اشاره به فرارسیدن فضای انتخاباتی در جامعه، تاکید کرد: ما سعی کرده‌ایم فضای آزادی را در دانشگاه ایجاد کنیم تا تمام تشکل‌ها با گرایشات متفاوت اصولگرا، اعتدالی و اصلاح‌طلب بتوانند به راحتی حرف‌شان را بزنند تا دانشجویان به راحتی در سال جدید که وارد فضای انتخاباتی می‌شویم، بتوانند انتخاب کنند.

وی اضافه کرد: در سه سال اخیر تعداد تشکل‌های دانشگاه آزاد اسلامی مشهد به 10 تشکل رسیده است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در خصوص آخرین اختلافات دانشگاه آزاد با وزارات علوم، یادآورشد: خوشبختانه طی آخرین جلسات معاونت آموزشی دانشگاه آزاد با وزارت علوم به نتایج مطلوبی رسیدیم و امسال قرار شده که وزارت علوم به صورت متمرکز کنکور را برگزارکند؛ بنابراین باتوجه به توافق قانونی و مصوب در مجلس و نیز طی جلساتی که در دانشگاه‌ها گذاشته شده است، تفاهمی صورت گرفته و مسئله ظرفیت پذیرش دانشجویی که به دانشگاه آزاد داده می‌شود، حل شده است.


پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی