پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          24 تیر 1400 - 15 July 2021


رئیس دانشگاه شهید بهشتی از آموزش و صدور گواهی معتبر زبان روسی برای اولین بار در دانشگاه شهید بهشتی خبر داد و گفت:برای راه اندازی این دوره مجوزهای لازم از سازمان سنجش گرفته شده است.

پرتال دانشگاهی به نقل از سعدالله نصیری قیداری در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه دانشگاه شهید بهشتی در بین دانشگاه های کشور نقطه کانونی همکاری های علمی و فناوری بین دانشگاه های ایران و روسیه است، گفت: ما یک گارگروهی داریم که ۵۶ دانشگاه کشور عضو هستند و دانشگاه شهید بهشتی رئیس این کارگروه است و همکاری های علمی و فناوری دانشگاه های کشورمان با روسیه را مدیریت می کند.

وی افزود: برای این‌کار ما یک شورای سیاستگذاری و ذیل آن یک کمیته اجرایی داریم که جلسات مستمری را تشکیل می دهیم‌ و اخیرا هشتمین جلسه را برگزار کردیم.

رییس دانشگاه شهید بهشتی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر نیز ما در دانشگاه شهید بهشتی یک دفتر داریم که فعالیت های علمی مشترک با دانشگاه های روسیه در آن برنامه ریزی می شود.

نصیری از آموزش زبان روسی و صدور گواهینامه معتبر برای آموزش گیران توسط دانشگاه شهید بهشتی خبر داد و گفت: این حرکت بسیار ارزشمند برای جوانان علاقه مند به زبان روسی است تا یک آموزش استاندارد را در داخل کشور آن هم‌ توسط یک‌ دانشگاه معتبر و طراز اول ببینند.

رییس دانشگاه شهید بهشتی افزود: ما به تازگی‌مجوزهای لازم برای برگزاری دوره های آموزش زبان روسی را از سازمان سنجش اخذ کردیم که این یک قدم بسیار مهمی است.

رئیس دانشگاه شهید بهشتی با بیان این مطلب که دانشگاه شهید بهشتی تنها دانشگاهی است که حالا مجوز آموزش و صدور گواهینامه زبان روسی را دارد، تصریح کرد: این‌ مجوز کار ما را در سطح کشور رسمی می کند.

وی ادامه داد: برای اینکه دانشگاه های روسیه این مدرک ما را به رسمیت بشناسند یک اقدام انجام دادیم و با دانشگاه هایی مثل دانشگاه ام‌ اس یو و برخی دانشگاه های دیگر تفاهم نامه امضا کردیم.

نصیری با تاکید بر اینکه وزارت بهداشت به تازگی مجوز دانشگاه شهید بهشتی را پذیرفته است، گفت: بنابراین چه دانشجویانی که در حوزه وزارت علوم هستند و چه آن‌هایی که زیر مجموعه وزارت بهداشت آموزش پزشکی می بینند، می توانند آموزش زبان روسی ببینند و مدرک معتبر دریافت کنند.

رئیس دانشگاه شهید بهشتی با بیان اینکه برای این مرکز، نیروی انسانی موجود در دانشگاه شهید بهشتی را تکمیل کرده ایم، گفت: با دعوت از اساتید خوب دانشگاه های دیگر که به زبان روسی تسلط داشتند، در واقع یک‌ کنسرسیوم تشکیل داده ایم.

وی ادامه داد: تا پیش‌ از این دانشجویان در روسیه آموزش زبان می‌دیدند که اولا بنا به گفته دانشجویان یک آموزش استاندارد نبود و از سوی دیگر چند میلیون دلار ارز از کشور خارج می شد اما از این به بعد این ارز در کشور خواهد ماند و یک آموزش استاندارد در انتظار دانشجویان علاقه مند خواهد بود.



جدیدترین اخبار دانشگاهی - استخدامی و کنفرانس های علمی را در پرتال دانشگاهی مشاهده کنید. 
با عضویت در خبرنامه های تخصصی ، اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید . 
کانال تلگرام پرتال دانشگاهی را  به نشانی https://telegram.me/unpir دنبال کنید.

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی