پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / همايش سمينار          06 آبان 1388 - 28 October 2009

سمینار آموزشي بازاريابي خلاق آکادمی مدیریت سرآمد ایرانیان و مرکز رشد و کارآفرینی شهرداری منطقه 6 در راستای رسالت علمی و آموزشی خود ، سمینار آموزشی آشنایی با بازاريابي خلاق را برگزار می نماید برگزار کننده : مدیریت سرآمد ایرانیان – MSI ACADEMY تاریخ برگزاری: 88/8/28- پنج شنبه مدت سمينار : 4ساعت – 13- 9 سخنران: سخنران: مهندس حسين خرمي خلاصه معرفي سخنران: - کارشناس ارشد مديريت کار آفرینی از دانشگاه تهران - ليسانس مهندسي متالورژي - بيش از يك دهه تجربه در زمينه مذاكرات تجاري در سطوح ملي و بين المللي - 12 سال سابقه در زمینه مدیریت ، مشاوره و آموزش در صنایع مختلف -داراي گواهينامه هاي پژوهشي از سازمان پژوهشهاي علمي و صنعتي ايران مبلغ حضور: حضور برای عموم رایگان می باشد آشنایی کلی با موضوع سمينار آموزشی: امروزه بازاريابي جزئ درآمد زا ترين مشاغل است. بازاريابي را ميتوان دريچه ورود موفق افراد به دنياي تجارت دانست.در هزاره سوم،داشتن مهارتهاي بازاريابي براي آنان كه در امور توليدي و تجاري مشغولند و يا ميخواهند كه مشغول شوند و حتي افرادي كه براي خودشان و به تنهايي كار مي كنند مثل وكلا ، پزشكان،مغازه داران و فروشندگان و.... يك ضرورت است. مهارتهاي پايه بازاريابي براي افراد عادي نيز مهم تلقي ميشود چرا كه همه افراد حداقل با خريد و فروشهاي روزانه سر و كار دارند و مهارتهاي بازاريابي باعث ميشود كه انان ملزومات مورد نياز(خانه،خودرو،مبلمان و.....) را به قيمت كمتري بخرند وهنگام فروش به قيمت بالاتري بفروشند. در دنياي پر رقابت امروز،بقائ شركتها و سازمانها در فروش محصولات و يا خدماتشان مي باشد كه اين مهم جز با تشويق افراد به خريد محقق نمي شود. هر سازماني ،كوچك يا بزرگ،انتفاعي يا غير انتفاعي،خانگي يا جهاني بدون داشتن يك بازاريابي سالم هيچ موفقيتي نخواهد داشت.امروزه نه تنها شركتها،بلكه سازمانهاي غير انتفاعي نظير دانشگاهها،موزه ها،بيمارستانها و .....نيز به بازاريابي روي آورده اند.بطوريكه در كشورهاي تازه استقلال يافته و اروپاي شرقي كه از گذشته هاي دور بازاريابي شهرت چندان خوبي نداشته،تغيير نظامهاي سياسي و اجتماعي، فرصتهاي نويني را براي بازاريابي پيش آورده است. محتوی دوره آموزشی : -بايد ها و نبايد هاي بازاريابي -قوانين نا نوشته بازاريابي -استرس در بازاريابي -مفاهيم(فلسفه هاي ) بازاريابي -آميخته هاي بازاريابي توضيحات : - شهریه فوق شامل :جزوه آموزشی ،پذیرایی و صدور گواهینامه آموزشی معتبر می باشد. نحوه ثبت نام : - براي اطلاع از جزئيات بيشتر و ثبت ‌نام با واحد آموزش تماس حاصل نمایید: 66568065- 30و66569429-88363116- 88575318 -021 محل برگزاری: تهران www.msi.co.ir

پر بازدیدترین همايش سمينار

خبرنامه - شبکه های اجتماعی