پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran

کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 95 نتایج ارشد 95 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 95 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 95 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba

سمینار و برنامه فرهنگی : بازاریابی و فروش


14 مهر 1396 بازاریابی و فروش

اولین همایش اینفلوئنسر مارکتینگ

تبلیغات از طریق افراد تاثیر گذار -اینفلوئنسر مارکتینگ امروزه به یکی از کانال‌های اثربخش برای جذب مصرف‌کنندگان تبدیل شده است، افرادی که بدست آوردن علاقه و توجه آنها هر روز سخت‌تر و سخت‌تر…


12 مهر 1396 بازاریابی و فروش

همایش رویداد موفق در زمینه مدیریت، بازاریابی و اجرای رویداد

یکی از اهداف مهم این همایش پاسخ به این سوال است که چگونه میتوانیم یک رویداد موفق طراحی و برگزار کنیم؟ و به بررسی چگونگی انجام تبلیغات اثربخش و بازاریابی موفق از طریق اجرای یک رویداد خواهیم…


05 مهر 1396 بازاریابی و فروش

برگزاری بزرگترین گردهمایی فعالان بازاریابی دیجیتال در همایش آینده بازاریابی

به گزارش دبیرخانه همایش آینده بازاریابی، محمدصادق مالکی مدیرعامل شتاب دهنده پویش، در زمینه ضرورت‌ها و اهمیت این همایش گفت: «واحد بازاریابی هر سازمانی اعم از سازمان‌های صنعتی و کهنه کار،…


15 امرداد 1396 بازاریابی و فروش

کارگاه دیجیتال مارکتینگ با استفاده از اینفلوئنسر مارکتینگ

اینفلوئنسر مارکتینگ می تواند جایگزین مناسبی برای مخاطبینی باشد که با تبلیغات مستقیم میانه خوبی ندارند و از تبلیغات کلیشه ای فراری هستند . واز طرفی محتوایی که توسط این گروه تهیه می شود می تواند…


02 دی 1395 بازاریابی و فروش

همایش ملی کارآفرینان برندآفرین ایران

کارآفرینی و برندآفرینی ملی و زمینه سازی و حمایت از طرح های همسو، نه تنها در جهت رونق بازار کار داخلی و ایجاد فرصت های شغلی مؤثر است بلکه با تعامل سرمایه گذاران و گروه های متخصص اجرایی و تلاش…


25 مهر 1395 بازاریابی و فروش

همایش شیوه های بازاریابی و فروش مدرن - 05آبان ماه

اینکه شما در دوران رونق اقتصاد، خوب بفروشید و احساس کنید بازاریابی خوبی داشته اید کار عجیبی نبوده است، هنر مدیران فروش و بازاریابی در شرایط سخت اقتصادی است که خود را نشان می دهد.


29 شهریور 1395 بازاریابی و فروش

جشنواره معرفی برترین‌های نوآوری‌ محصول ایرانی

مبنای توسعه محصولات جدید پاسخگویی به نیاز مشتریان است و تنها در اینصورت است که می‌توان از ایجاد فرایندهای نوآوری محصول مشتری‌محور اطمینان حاصل کرد. ما در این جشنواره به دنبال توسعه فرهنگ…


07 شهریور 1395 بازاریابی و فروش

سمینار تخصصی تبلیغات و برندینگ

۱- گواهینامه بین المللی آکادمی IQS انگلستان ۲- گواهینامه داخلی مدرسه کسب و کار نورا


03 امرداد 1395 بازاریابی و فروش

سومین همایش آشنایی و معرفی شاخص های کلیدی اندازه گیری عملکرد KPI

در این همایش ، ضمن معرفی شاخص های کلیدی اندازه گیری عملکرد هر یک از حوزه های پخش و توزیع در ایران ، اعداد و مقادیر هر یک از آنها که در نتیجه مطالعات میدانی سخنرانان به دست آمده است معرفی و در…



31 تیر 1395 بازاریابی و فروش

همایش راهکارهای نوین بازاریابی و افزایش فروش - 21 مرداد

معرفی ترندهای جدید بازاریابی در دنیا شیوه های جذب و وفادارسازی مشتریان و شناخت مشتری راهکارهای ایجاد هویت برند با رویکرد افزایش فروش


24 تیر 1395 بازاریابی و فروش

کارگاه تبلیغات و بازاریابی نوین - 25 تير

بازاریابی به زبان ساده تفاوت بازاریابی و فروش ۱۹ کلید طلایی بازاریابی مخاطبین من چه کسانی هستند؟ نیاز مخاطبین من چیست؟


23 تیر 1395 بازاریابی و فروش

سمینار ملی اصول تبلیغات و برندینگ با رویکرد فروش

سمینار ملی اصول تبلیغات و برندینگ با رویکرد فروش


22 تیر 1395 بازاریابی و فروش

سمینار بازاریابی برای قدرتمندترین خریداران دنیا

برابر تحقیقات بعمل آمده میزان تاثیرگذاری بانوان در تصمیم گیری برای خرید بشرح زیر است:  85 درصد برای خرید ماشین و خریدهای مربوط به خدمات سلامتی  91 درصد برای خرید خانه


06 فروردین 1395 بازاریابی و فروش

همایش مجازی بین المللی تحولات جدید ایران و جهان

حقوق بشر اسلامی - حفاظت محیط زیست- حقوق و فعالیت زنان- نظامی - امنیتی- جنبشهای کارگری،دانشجویی و زنان -قوانین،مقررات و حقوق بشر- توسعه علمی و دانشگاهی- خود کفایی و خود اتکایی


ترجمه تخصصی دانشگاهی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی

آمار سایت