پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / کارشناسی ارشد          04 خرداد 1391 - 24 May 2012



برگزاری دوره های "زبان انگلیسی عمومی و تخصصی آمادگی آزمون کارشناسی ارشد" اکسین

زبان انگلیسی ویژه آمادگی آزمون کارشناسی ارشد

تحلیل کارنامه داوطلبان سالهای گذشتۀ آزمون کارشناسی ارشد بیانگر این نکته است که در بسیاری از رشته ها، پاسخگوئی به سوالات آزمون زبان انگلیسی، نقش عمده ای در ارتقاء رتبه و موفقیت داوطلبان کارشناسی ارشد داشته است به گونه ای که حتی در برخی رشته ها داوطلبانی که در سطح مطلوبی بالائی از سوالات زبان را پاسخ داده اند توانسته اند با پاسخگویی به سوالات سایر دروس تخصصی در سطح متوسط، به رتبه های خوبی در آزمون کارشناسی ارشد دست یابند.

متاسفانه بخش عمده ای از داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد (همان رقبای اصلی شما) به دلیل ضعف دانش زبان انگلیسی، از پاسخگوئی به سوالات زبان باز مانده یا از آن صرف نظر می کنند. در این حالت چنانچه شما قادر به پاسخگوئی سوالات زبان انگلیسی (حتی به تعداد محدود) باشید، به دلیل ضعف سایر رقبا در این بخش، از شانس زیادی در ارتقای رتبه و قبولی در آزمون برخوردار خواهید شد.

طرح مرکز زبان اکسین برای "آموزش زبان انگلیسی ویژه آمادگی آزمون کارشناسی ارشد"

با توجه به محدودیت وقت شما و تنوع دروسی که باید به مطالعه آنها بپردازید، ساختار این برنامه آموزشی به گونه ای طرح ریزی شده است که بتوانید با اختصاص حداقل زمان به یادگیری زبان و بدون آن که به مطالعه سایر دروس تخصصی شما لطمه ای وارد شود، نتیجه مطلوبی را در درس زبان انگلیسی آزمون کارشناسی ارشد به دست آورید . این طرح شامل اجزای زیر است:

1 - کلاسهای حضوری :

در این کلاسها که به صورت هفتگی (یک جلسۀ سه ساعته) برگزار می شود با مفاهیم پرکاربرد، نکات گرامری، واژگان کلیدی و تکنیکهای خواندن متون (Reading Skills) آشنا شده و به پاسخگوئی و تحلیل تستهای پرکاربرد آزمونهای سالهای قبل می پردازید.

2- خدمات آموزشی مکمل :


به منظور اثر بخشی بیشتر آموزشها و ایجاد زمینه مطالعه بیشتر شما در ساعات خارج از کلاس( بر اساس برنامه ریزی درسی خودتان) خدمات آموزشی مکمل به شرح زیردر اختیار شما قرار خواهد گرفت:

· کتاب زبان عمومی کارشناسی ارشد شامل تدریس نکات کلیدی و پرکاربرد، به همراه نمونه سوالات زبان عمومی سالهای گذشته و پاسخ آنها

· CD آموزشی تصویری زبان عمومی شامل 30 ساعت تدریس درس زبان عمومی

· ارسال روزانۀ واژگان کلیدی از طریق پیام کوتاه و email

3- آزمونهای "ارزیابی مستمر":

به منظور تسلط بیشتر به مفاهیم تدریس شده و ارزیابی میزان فراگیری شما، آزمونهای دوره ای به صورت آنلاین و از طریق وب سایت مرکز زبان اکسین به آدرس www.oxinlc.com برگزار خواهدشد.

4- مشاوره و رفع اشکال:

از آنجا که ممکن است در طی دوره یا پس از هر آزمون نیاز به راهنمائی و رفع اشکال داشته یا نیاز به برنامه ریزی آموزشی خاص خودتان داشته باشید، مشاوران مرکز زبان اکسین به صورت تلفنی یا از طریق پروفایل اختصاصی خودتان در وب سایت مرکز زبان اکسین، به راهنمایی شما خواهند پرداخت.

زمان بندی اجرای طرح:

بر اساس آنچه ذکر شد طرح آموزش زبان اکسین در قالب دو پودمان مستقل "زبان عمومی" و "زبان تخصصی" می باشد:

دوره زبان عمومی

در این دوره که 40 ساعت آموزش را شامل می شود شما با مفاهیم پرکاربرد، دستور زبان، اصول واژه سازی و واژه گزینی، و تکنیکهای پاسخگوئی به سؤالات زبان عمومی آشنا خواهید شد. ضمن آن که ساعاتی از این دوره به پاسخگوئی و تحلیل سؤالات مهم زبان عمومی سالهای قبل اختصاص دارد.

دوره زبان تخصصی

بخش عمده داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد از کمبود وقت پاسخگوئی به سوالات زبان گله مند هستند. حال آن که مشکل همه آنها عدم اشنایی به فنون Reading و یک "عادت غلط"یعنی "ترجمه واژه به واژه متون" است.لذا در این دوره که 30 ساعت آموزش را شامل می شود و مورد استفاده تمامی رشته هاست شما با روشهای اصولی و صحیح سریع خوانی و درک متون انگلیسی آشنا خواهید شد و به پاسخگوئی به سؤالات سالهای قبل که بر اساس همین فنون طراحی شده اند خواهیدپرداخت. ضمن آن که با متون تخصصی و واژگان پرکاربرد رشته خود آشنا شده و به تحلیل و پاسخگوئی به سؤالات زبان تخصصی رشته خود می پردازید.

زبان تخصصی رشته MBA

زبان انگلیسی نقش بسیار کلیدی را در موفقیت داوطلبان ورود به رشته MBA ایفا می کند لذا در این دوره که 72 ساعت آموزش را شامل می شود داوطلبان با مفاهیم دستوری و واژگان پرکاربرد و متون مورد سوال در آزمونهای سالهای قبل آشنا شده و ضمن تسلط به تکنیکهای مربوطه به پاسخگوئی و تحلیل سوالات آزمونهای زبان سالهای قبل می پردازند

شهریۀ زبان عمومی     : یکصدو نود تومان (40 ساعت)
شهریه زبان تخصصی    : یکصدو پنجاه تومان (30 ساعت)
زبان آمادگی آزمون MBA : سیصد و پنجاه تومان (72 ساعت)


تخفیفهای متعلقه:

- 10 درصد تخفیف برای داوطلبان اکسین و سنجش تکمیلی

- 10 درصد تخفیف برای داوطلبانی که معدل مقطع کارشناسی آنها بالای 17 است

- 10 درصد تخفیف برای متقاضیانی که دو پودمان را همزمان ثبت نام نمایند.



محل برگزاری کلاسها: تهران، میدان فاطمی،خیابان جویبار، میرهادی شرقی، شماره 22، ساختمان اکسین

تلفن: 88899324 و 88801715




تگ ها برگزاری دوره های زبان انگلیسی عمومی و تخصصی آمادگی آزمون کارشناسی ارشد اکسین

پر بازدیدترین کارشناسی ارشد

خبرنامه - شبکه های اجتماعی