پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / دکتری          20 آذر 1396 - 11 December 2017


پکیج آموزش حرفه ای مقاله نویسی ISI ویژه داوطلبین ارشد و دکتری

حاوی 3 جلد کتاب + 7 dvd  آموزشی

1- کتاب راهنمای جامع مقاله نویسی isi



2- کتاب آشنایی با جستجوی پیشرفته مطالب علمی در پایگاه های اطلاعاتی آنلاین

 

3- راهنمای مصور آموزشی نرم افزار EndNote



ویژگی های پکیج آموزشی

يکي از معيارهاي کليدي ارزيابي فعاليت علمي محققان، دانشگاهها و يا در سطح کلان کشورها بررسي ميزان انتشارات علمي آن شخص، دانشگاه و يا کشور است. در حقيقت چاپ مقالات علمي معتبر ISI، مدرکي دال بر صحت متدولوژي تحقيق ميداني، آزمايشگاهي و يا کتابخانه اي بوده و از اين رو در محافل علمي داخل و خارج از کشور داراي اهميت فوق العاده بالايست. مقاله تحقيقاتي بعضاً منعکس کننده سالها تلاش در آزمايشگاه و يا تحقيقات ميداني يک گروه تحقيقاتي است و حتي ممکن است بنيان گذار تغييرات شگرف در حیطه علمي خاصی و يا رفع معضلی حل نشده باشد.

در حال حاضر مجلاتISI  بسيار معتبري وجود دارند که چاپ حتي يک مقاله در آنها ممکن است آرزوي ديرينه بسياري از دانشمندان و محققان باشد. باتوجه به اهميت فوق العاده بالاي اين دسته از انتشارات علمي پر واضح است سياست ها و روش هاي مشخصي را مي بايست در مقاله لحاظ نمود تا به مرحله چاپ برسد. رویه چاپ مقالات علمی دارای مسير پر فراز و نشيبيست که در اين راه محقق مطالب ارزشمندي را فرا خواهد گرفت.

طی سالهای متمادی با نگاهی همه جانبه به نیاز پژوهشگران و تجربیات چند ساله آموزشی مشخص شد، تنها آموزش مقاله نویسی پاسخگوی نیازهای جدید محققان کشور نخواهد بود. با عنایت به درخت دانش و روش شناسی تحقیق می توان دریافت که امروزه محققان علاوه بر نیاز به آموزش مقاله نویسی (Paper writing) نیاز مبرمی به روش تحقیق کاربردی و استفاده از منابع استنادی آنلاین (Research methodology) و نرم افزاری جهت مدیریت یافته های علمی خود (EndNote software) دارند. بطوریکه مقاله نویسی بدون داشتن اطلاعات کافی در مورد چگونگی شناسایی و بازیابی اسناد علمی و در یک کلام روش تحقیق کاربردی به طور قطع راه به جایی نخواهد برد. همچنین در بسیاری از کلاس ها و کارگاه های آموزشی طراح اثر حاضر به مشکلات بنیادینی در دانشگاه ها جهت انتقال دانش فنی در این زمینه ها به دانشجویان پی برد. بنا به فقدان آگاهی متاسفانه در دهه اخیر ایرانیان مبالغ بسیار هنگفتی را بابت چاپ مقاله در مجلات بی اعتبار و شرکت های سودجو پرداخت نموده اند.
با توجه به مجموعه مباحث مطروحه سعی گردید مجموعه آموزشی دینامیکی طراحی شود تا بتواند خلاء های جدی موجود را پوشش دهد (با روش RPE). جهت نیل به این آرمان نسبتاً دشوار و پیچیده طبعاً نیاز به مجموعه آموزشی بود که به طور همزمان بتواند در کنار تجربیات و منابع علمی مدغن آموزشی از تمامی ابزارهای آموزشی مرسوم و مدرن جهت انتقال مفاهیم بهره ببرد. یکی از ابزارهای مرسوم در دسترس کتابهای آموزشی هستند که پس از سالها هنوز هنوز هم جزء روشهای آموزشی پر استفاده هستند. لکن استفاده از کتاب به تنهایی از جذابیت های آموزشی برخوردار نبوده و امروزه نیاز به ابزارهای مالتی مدیا است. تاکنون بیش از پیش پکیج های مالتی مدیا سعی در رفع نیازهای آموزشی جامعه علمی نموده اند، هرچند این ابزارها نیز دارای نواقص خاص خود هستند. بطوریکه شکل گیری یک رابطه مستمر بین مخاطبین و مدرس در بسیاری از بسته های آموزشی میسر نخواهد بود.

خوشبختانه پس از سالها تلاش مجموعه آموزشی پیش رو به بازار عرضه شد که علاوه بر بهره گیری از منابع آموزشی مدغن به صورت همزمان از ابزارهای نوین تدریس بهره می برد. در پکیج آموزشی علاوه بر کتابهای آموزشی در زمینه های آموزش مقاله نویسی ISI، مقاله نویسی علمی-پژوهشی (Paper wirting)، روش تحقیق کاربردی (Research methodology) و نرم افزار مدیریت اطلاعات علمی (EndNote) به طور خاص فیلم های آموزشی در قالب DVDها و اسلایدهای آموزشی متنوعی در مجموعه قرار گرفت و جهت ایجاد یک ارتباط مستمر با مخاطبین درگاه اینترنتی طراحی شد تا ادامه کلاس های آموزشی به صورت آموزش مجازی و از راه دور برگزار گردد، و از این طریق پژوهشگران قادر خواهند شد پرسش های و مشکلات احتمالی خود را رفع نمایند. امید است تلاش های حاضر بخشی از نواقص موجود در جامعه علمی کشور را حل نموده و مورد التفات اساتید محترم دانشگاه ها و دانشجویان ارجمند قرار گیرد.

در کتابهای آموزشی پکیج از چه منابعی استفاده شده است؟
در کتاب های آموزشی سعي شد به تفکيک هر بخش مثال هاي عيني از مقالات چاپ شده ارائه گردد تا درک بهتري از موضوع نزد خوانندگان محترم فراهم آيد. بيشتر مثال هاي کاربردي ارائه شده جزء به روزترين مقالات چاپ شده هستند (عموماً از سال 2010 به بعد). علاوه براين در کنار ذکر تجربيات ورکشاپ هاي آموزشي، سعي شد تا نکات بسيار کاربردي از منابع آموزشي دانشگاه های برتر دنیا (Harvard) و سردبيران ژرونال هاي بسيار معتبر (Nature) انتخاب و ارائه گردد.

پس از استفاده از پکیج آموزشی محقق چه توانایی های را کسب می کند؟
با عنایت به تنوع مباحث آموزشی پژوهشگران به طور خاص پس از گذراندن دوره به مهارت های ذیل دست پیدا خواهند کرد:
1-    مهارت در مقاله نویسی ISI (Paper writing)
2-    کسب مهارت در نگارش مقاله علمی- پژوهشی
3-    آشنایی با اهمیت و ضرورت های مقاله نویسی
4-    توانایی در روش تحقیق و بازیابی اطلاعات قابل استناد علمی (Research methodology)
5-    آشنایی با مباحث اخلاق در پژوهش و مباحث سرقت ادبی
6-    یافتن نگرشی جامع در زمینه روش شناسی تحقیق و نشر یافته های علمی
7-    مهارت در یافتن ایده های جدید برای تحقیق و پژوهش
8-    آشنایی با پایگاه های علمی و شیوه دانلود مقالات، پایان نامه ها و کتاب های علمی (Online recourses)
9-    مهارت کار با نرم افزار مدیریت اطلاعات علمی (EndNote)
10-    نحوه ارسال مقاله (Submission)
11-    نحوه اخذ پذیرش (Acceptance)
12-    آشنایی با نحوه اجرای فرمت مجلات و تولید نمودارهای با کیفیت بالا(Format)
13-    راهکارهای انتخاب ژورنال مناسب (Journal selection)
14-    نگارش علمی (Academic writing)
15-    آشنایی در مورد نحوه شناسایی ژورنال های لیست سیاه (Black list)
16-    معیارهای تشخیص ژورنال های معتبر و شاخص های رتبه بندی مجلات (Impact Factor, scope, JCR)


طیف مخاطبان بسته آموزشی چه کسانی هستند؟
کلیه اساتید محترم دانشگاه ها، دانشجویان عزیز و دانش آموختگان مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری و دکتری تخصصی (Ph.D)

اجزاء تشکیل دهنده پکیج آموزشی چیست؟
به طور خلاصه مجموعه آموزشی شامل موارد ذیل می باشد:
1-    سه کتاب در زمینه های مقاله نویسی، روش تحقیق کاربردی و آموزش نرم افزار اندنوت
2-    فیلم ها و اسلایدهای آموزشی (در قالب DVDهای آموزشی)
3-    سایت پشتیبان
4-    پرسش و پاسخ آنلاین

با خرید یک پکیج آموزشی آیا برای شرکت در کلاس های مجازی نیاز به پرداخت وجه مجدد است؟
خیر، با عنایت به اینکه بخشی از فیلم های آموزشی در قالب DVD و بخش دیگر به صورت کلاس های مجازی و به صورت رایگان برگزار می شود. در حقیقت کلاس های مجازی مکمل کتابها و فیلم های آموزشی موجود در پکیج آموزشی هستند.


به طور کلان مجموعه پکیج آموزشی چه نتیجه ای را برای جامعه علمی کشور عرضه می دارد؟
آموزش نشر یافته های علمی منطبق با اخلاق پژوهشی از اهداف کلان بسته آموزشی است.
در حال حاضر متاسفانه بنا به دلیل عدم نظارت بر فعالیت شرکت های به اصطلاح مشاور علمی، بسیاری از این شرکت ها بنا به منافع مالی دست به زیرپا گذاشتن اخلاق علمی و نشر علمی نموده اند. به طور خلاصه نشر یافته های دانشجویان در ژورنالهای نامعتبر (همانطور که در بسته آموزشی گفته شده لیست سیاه وزارت علوم برای تشخیص اعتبار یک مجله کفایت نمی کند)، سرقت ادبی، ضایع سازی حقوق پدیدآورندگان و زیرپا گذاشتن شیوه صحیح نشر علمی با شعار فریب دهنده گسترش علم تنها بخشی از مشکلات این شرکت های سودجوست. امید می رود بسته آموزشی حاضر که حاصل 850 نفر ساعت کار آموزشی و پژوهشی است بتواند با افزایش آگاهی پژوهشگران و بهبود دانش فنی محققان بخشی از این مشکلات را حل نماید.


مشاهده بخشی از فیلم های آموزشی در آپارات



کارگاه اول
کارگاه هفتم


پکیج مقاله نویسی تمام شد
تا اطلاع ثانوی چاپ مجدد نمی شود

پشتیبانی فروش :
09124211520

مقاله نویسی ISI- مقاله isi- isi

تگ ها بسته آموزش حرفه ای مقاله نویسی ISI داوطلبین ارشد isi دکتری آموزش مقاله نویسی ISI مقاله نویسی ISI مقاله isi

پر بازدیدترین دکتری

خبرنامه - شبکه های اجتماعی