پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / دکتری          13 مهر 1397 - 05 October 2018

مشاور خصوصی کنـکور دکتـری در پایگاه تخصصی آزمون دکتـری
بعد از سالها تجربه در پایگاه تخصصی دکتـری www.phdphd.org به عنوان بزرگترین سایت تخصصی آزمون دکتـری، خدمات مشـاوره خصوصی و آموزش در منزل توسط اساتید مجرب ارائه شده است. اگر برای پیشرفت در درس و تحصیل و یا موفقیت در کنـکور دکتـری به مشاور خصوصی نیاز دارید با ما همراه باشید. 
بسته مشاور خصوصی چیست؟
در بسته مشاور خصوصی به شما آموزش میدهیم، چطور متناسب با شرایط شما و با همکاری خودتون برنامه ریزی انجام دهید، منابعی که باید مطالعه کنید رو مشخص میکنیم، روش و مشـاوره درس خوندن رو به شما نشان میدهیم، در رابطه با انتخاب رشته و جلسه مصاحبه به شما مشـاوره میدهیم و …. برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید.
همه ی موارد بالا در قالب ۸ ساعت ویدئو های آموزشـی برای شما ارسال میشود. همه ی آنچه در کارگاه های مشـاوره دکتـری و کلاس های آمادگی دکتـری به شما آموزش می دهند، در این دوره به شما تقدیم میشود بنابراین دیگر نیاز به هیچ مشـاوره ای نخواهید داشت.
 
در تهیه این بسته تا امسال بیش از ۱۶۰۰ مدرس و رتبه ی برتر آزمون دکتـری همکاری داشتند و در زمینه ارائه خدمات مشـاوره تلفنی و حضوری فعالیت دارند. از همه مهم تر، مشاوران پایگاه خودشان راهی که الان شما در حال پیمودن اون هستید رو، قبلا رفتند و از تمامی مسائل و مشکلات و … آگاهی کامل دارند و به شما کمک میکنند تا به خوبی از پس این موانع بر سر راه خودتون بر بیاید .
مقالات آموزشـی در سایت ایران مدرس
علاوه بر ارائه خدمات مشـاوره خصوصی، در پایگاه تخصصی آزمون دکتـری، مقالات آموزشـی متعددی هم ارائه شده است که مطالعه آن می تواند برای موفقیت در تحصیل و موفقیت در کنـکور دکتـری موثر باشد. به عنوان مثال، از جمله مقالاتی که در پایگاه ارائه شده است و می تواند برای موفقیت در کنـکور دکتـری مفید باشد می توان به مقالات زیر اشاره کرد:
دانلود رایگان در پایگاه تخصصی دکتـری
علاوه بر بخش های ذکر شده، بخش دیگری هم وجود دارد که در آن می توان دفترچه های آزمون دکتـری، جزوات آموزشـی، تست کنـکور دکتـری و .... را به صورت رایگان دانلود نمود. کافی است به سایت phdphd.org مراجعه نمائید و در بالای صفحه اصلی آن بر روی دانلود رایگان کلیک کنید. با ورود به بخش دانلودهای رایگان آزمون دکترا می توانید سوال های آزمون دکتـری و .... را دانلود کنید. 
کی باید شروع کنیم ؟
جواب ما این هستش : همین الان …
از این لحظه به بعد ما آماده ایم تا شما رو برای رسیدن به هدف هاتون با جان و دل راهنمایی کنیم
امیدواریم سالی سرشار از تلاش و تجربه رو پیش رو داشته باشید
کنارتونیم… پس همراهمون باشین تا کنـکور دکتـری امسال
نحوه ثبت نام چگونه است؟
کافیست از طریق لینک (دوره جامع فنون موفقیت در آزمون دکتری) وارد صفحه مربوط به مشاور خصوصی شوید و اقدام به تهیه پکیج آموزشـی کنید یا از راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشد : 

 

تگ ها آزمون دکتری کنکور دکتری

پر بازدیدترین دکتری

خبرنامه - شبکه های اجتماعی