پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / آزمون          28 تیر 1402 - 19 July 2023


آزمون عملی رشته علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی و دانشگاه فرهنگیان در کنکور سراسری ۱۴۰۲ در روزهای ۲۸ تا ۳۱ تیرماه در ۳۲ حوزه امتحانی برگزار می شود.

به گزارش پرتال دانشگاهی و به نقل از خبرنگار مهر، شرایط شرکت در آزمون عملی رشته علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی کنکور سراسری سال ۱۴۰۲ دانشگاهها و موسسات آموزش عالی و آموزش تربیت بدنی پردیس های دانشگاه فرهنگیان اعلام شد.

پذیرش دانشجو برای رشته های تحصیلی «با آزمون» علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی در سال ۱۴۰۲ به صورت متمرکز دارای شرایط خاص با آزمون عملی و انجام معاینه پزشکی و غربالگری وضعیت بدنی و تندرستی از بین متقاضیان گروه های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی و علوم تجربی که در جلسه آزمون (نوبت اول دی ماه سال ۱۴۰۱ و یا نوبت دوم تیرماه ۱۴۰۲) حاضر بودند و از تاریخ ۱۳ تا ۱۹ تیر علاقه مندی خود را با پرداخت هزینه آزمون عملی در سایت سازمان سنجش اعلام کرده اند، به عمل خواهد آمد.

نتایج نهایی این آزمون همراه با سایر رشته های متمرکز در اواخر شهریورماه اعلام خواهد شد.

افرادی که متقاضی آزمون عملی رشته علوم ورزشی و یا آموزش تربیت بدنی (در بخش پذیرش با آزمون) شده اند، می توانند پس از اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری، حتی اگر براساس مندرجات کارنامه در دوره روزانه مجاز به انتخاب رشته نشده باشند نیز با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش در زمان مقرر (اواخر مردادماه) نسبت به انتخاب کدرشته محل های تحصیلی دوره روزانه از رشته علوم ورزشی یا آموزش تربیت بدنی در فرم انتخاب رشته این آزمون در هر اولویتی که علاقه دارند، اقدام کنند.

متقاضیان رشته تحصیلی مذکور براساس اولویت بندی رشته های خود در فرم انتخاب رشته گزینش خواهند شد.

یادآوری مهم: متقاضیان رشته علوم ورزشی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی و آموزش تربیت بدنی پردیسهای دانشگاه فرهنگیان باید از سلامت کامل جسمانی برخوردار بوده و بخصوص از سلامت قلبی و ریوی خود یقین داشته و آمادگی لازم برای آزمون عملی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی را داشته باشند.

با توجه به اینکه در محل حوزه برگزاری آزمون عملی، معاینه پزشکی و غربالگری وضعیت بدنی و تندرستی با نظارت پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انجام خواهد شد، نیاز به همراه داشتن گواهی سلامت و ارائه گواهی تندرستی برای متقاضیان نیست.

متقاضیان رشتۀ آموزش تربیت بدنی پردیسهای دانشگاه فرهنگیان وابسته به وزارت آموزش و پرورش علاوه بر شرکت در آزمون عملی، پس از انجام انتخاب رشته در موعد مقرر، در صورتی که در ردیف معرفی شدگان رشته فوق برای انجام مراحل مصاحبه رشته های دانشگاه فرهنگیان قرار گیرند، باید طبق اطلاعیه ای که درخصوص زمان انجام مراحل مصاحبه رشته های تحصیلی این دانشگاه در دهه اول شهریور ماه توسط سازمان سنجش اعلام می شود، برای شرکت در مصاحبه تخصصی و بررسی صلاحیت های عمومی که در دو قسمت مجزا توسط آموزش و پرورش برگزار خواهد شد، نیز شرکت کنند.

در غیراینصورت به منزله انصراف فرد از ادامه گزینش تلقی می شود. بنابراین، همه متقاضیان باید حائز شرایط مصاحبه و بررسی صلاحیت های عمومی باشند تا در گزینش نهائی که براساس ضوابط این سازمان انجام می شود، قرار گیرند.

آزمون عملی رشته علوم ورز شی و آموزش تربیت بدنی برای متقاضیان براساس زمان اعلام شده در جدول مندرج در اطلاعیه برگزار می شود. متقاضیان باید براساس استان محل اقامت و طبق برنامه زمانی اعلام شده در آزمون عملی شرکت کنند. کارت شرکت در آزمون عملی در حوزه های برگزاری آزمون عملی تحویل متقاضیان خواهد شد.

متقاضیان رشته علوم ورزشی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی و آموزش تربیت بدنی پردیسهای دانشگاه فرهنگیان علاوه بر مبلغ واریزی برای هزینه آزمون عملی (موضوع پرداخت یک میلیون و ۹۰۰ هزار ریال (۱۹۰ هزار تومان) در اطلاعیه ۱۲ تیر ۱۴۰۲) باید از ۲۶ تیرماه به پایگاه اطلاع رسانی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی به نشانی www.ssrc.ac.ir مراجعه و مبلغ یک میلیون و ۶۰۰ هزار ریال (۱۶۰ هزار تومان) بابت انجام معاینه پزشکی و غربالگری وضعیت بدنی و تندرستی پرداخت کنند.

زمان پرداخت آنلاین معاینه پزشکی و غربالگری وضعیت بدنی و تندرستی داوطلبان آقا در روزهای ۲۶ و ۲۷ تیرماه و داوطلبان خانم در روزهای ۲۸ و ۲۹ تیرماه است). در ضمن داوطلبان باید رسید هزینه پرداختی را پرینت گرفته و در روز آزمون عملی به نماینده پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی مستقر در حوزه تحویل دهند.

یادآوری مهم برای متقاضیان:

فیلم شیوه اجرای آزمون، همراه با دستورالعمل های مربوطه، در پایگاه پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی www.ssrc.ac.ir قابل مشاهده است. متقاضیان می توانند با مشاهده فیلم و انجام تمرینات لازم، آشنایی و آمادگی نسبی بیشتری برای شرکت در آزمون علوم ورزشی کسب کنند.

متقاضیان باید یک ساعت قبل از حضور در حوزه، آب و مواد غذایی مورد نیاز خود را مصرف کنند تا در صورت طولانی شدن فرآیند آزمون دچار ضعف جسمی نشوند. همراه داشتن نوشیدنی و میان وعده مناسب و مصرف شخصی این مواد بلامانع است.

زمان شروع آزمون علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی برای نوبت صبح از ساعت ۶ تا ۱۲ و نوبت بعد از ظهر از ساعت ۱۳ تا ۱۸ خواهد بود.

به همراه داشتن دو قطعه عکس ۳×۴، لباس و کفش ورزشی، اصل شناسنامه و یا کارت ملی و پرینت واریزی معاینه پزشکی و غربالگری وضعیت بدنی و تندرستی به مبلغ (۱۶۰ هزار تومان) در زمان مراجعه به حوزه آزمون عملی ضروری است. در غیر اینصورت از متقاضی آزمون عملی به عمل نخواهد آمد.

همه متقاضیان باید طبق برنامه زمانی مندرج در اطلاعیه سنجش به حوزه های برگزاری آزمون عملی مراجعه کنند.

آزمون عملی علوم ورزشی قابل تمدید و یا تکرار نخواهد بود.

متقاضیان می توانند پرسش یا درخواست خود را به صورت الکترونیکی از طریق سامانه پاسخگویی اینترنتی به نشانی: https://request.sanjesh.org به سازمان سنجش ارسال کنند و درصورت لزوم در ساعات اداری با شماره تلفن ۴۲۱۶۳ با پیش شماره ۰۲۱ تماس بگیرند.



جدیدترین اخبار دانشگاهی - استخدامی و کنفرانس های علمی را در پرتال دانشگاهی مشاهده کنید. 
با عضویت در خبرنامه های تخصصی ، اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید . 
کانال تلگرام پرتال دانشگاهی را  به نشانی https://telegram.me/unpir دنبال کنید.

پر بازدیدترین آزمون

خبرنامه - شبکه های اجتماعی