پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          16 اردیبهشت 1391 - 05 May 2012



دانشگاه امام حسین اتاق فکر سپاه


فرمانده کل سپاه اظهار داشت: دانشگاه امام حسین اتاق فکر و کمک دهنده به سپاه و مدیریت آن برای دفاع از انقلاب و ولایت است.

به گزارش مهر سرلشگر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه صبح امروز در مراسم گرامیداشت شهید مطهری درجمع فرماندهان سپاه و اساتید دانشگاه امام حسین (ع) با اشاره به اینکه دغدغه مشترک همه پاسداران، انقلاب اسلامی و کمک به تحقق اهداف والای انقلاب است، گفت: این موضوع به ویژه در دانشگاه امام حسین (ع) از اهمیت بالاتری برخوردار است.
وی در ادامه افزود: دانشگاه امام حسین قرار است پیشرو سپاه ، اتاق فکر و کمک دهنده به سپاه و مدیریت سپاه برای دفاع از انقلاب و ولایت باشد.

سرلشگر جعفری در ادامه خاطر نشان کرد: امیدواریم این دانشگاه با تجربه خوب خود کمک موثری برای ارتقای سطح سازمانی سپاه انجام دهد.

وی با بیان اینکه انقلاب باید دغدغه مشترک همه ما باشد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما از وضعیت خوبی برخوردار است و باید اندیشه های ناب امام و شهدای عزیز را در ادامه این مسیر محقق سازیم.

فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران که برگرفته از اسلام و مکتب تشیع است، الگویی برای سایر کشورهای مسلمان است، گفت: زحمات زیادی کشیده شده تا انقلاب در قالب نظام جمهوری اسلامی به دست ما برسد و آنچه که ما باید به آن توجه داشته باشیم و برای آن روز و شب نشناسیم و زحمات و تلاش متمرکز خود را برای آن ادامه دهیم تحقق بقیه اهداف انقلاب اسلامی، پیش برندگی و پیش روندگی انقلاب است.

سرلشگر جعفری با اشاره به اینکه اتاق های فکر متعدد باید در دانشگاهها تشکیل شود، گفت: از دانشگاه امام حسین چند برابر دیگر دانشگاهها انتظار می رود و باید بررسی کنیم که چطور می شود در مسیر و افق روشن انقلاب اسلامی قرار گرفت و ادامه راه داد.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه مقام معظم رهبری مطالباتی را از دولتمردان داشته اند اما بعد از گذشت سالها هنوز محقق نشده است، گفت: جایگاه علمی و تربیتی در انقلاب اسلامی با سایر کشورها فرق می کند و اگر بخواهیم این وجوه تمایز را برشماریم باید کتاب ها نوشته شود.

وی با برشمردن ۴ ویژگی که به عنوان خروجی دانشگاه ها مورد انتظاراست، گفت: نیروی تربیت شده در اسلام نیروی عالم و عارف به دین ، نیروی مجاهد در راه خدا و در مسیر هدایت الهی قرار گرفته نیروهایی است که باید خروجی دانشگاه های ما باشد.

سرلشگر جعفری خاطر نشان کرد: دانشگاه دفاع مقدس بیش از سایر دانشگاهها توانست چنین افرادی را تربیت کند و حال با این که چنین موقعیتی دیگر فراهم نیست وظیفه سنگینی برای تربیت چنین نیروهایی برعهده دانشگاههاست.

فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه ما در مرحله سوم و چهارم انقلاب یعنی ساخت دولت و مجموعه دستگاههای اسلامی و جامعه اسلامی حرکت می کنیم، گفت: این الگو بودن جمهوری اسلامی ایران برای سایر کشورها کار بسیار سختی است.

وی در ادامه افزود: ما خیلی از سطح انتظار انقلاب و شهدا و از جامعه اسلامی فاصله داریم .

جعفری در پایان با اشاره به مراسم گرامیداشت شهید مطهری که مزین به نام شهید تهرانی مقدم است، گفت: شهید تهرانی مقدم سالها در دفاع مقدس و در جنگ زحمات بسیار زیادی کشید پس از جنگ نیز در زمینه های علمی اقتدار کشور را بالا برد و پروژه های خطیری را که دنبال می کرد نیز در همین راستا بود.



تگ ها دانشگاه امام حسین سپاه

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی