پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          12 بهمن 1392 - 01 February 2014


دست‌های آلوده و واسطه‌گری را در دانشگاه قطع می‌کنیم





رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: واسطه‌ها و دست‌های پنهان آلوده دانشگاه را که با سوء استفاده در نقل و انتقالات واسطه‌گری می کنند، قطع می‌کنیم.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر حمید میرزاده در اولین نشست شورای روسای مراکز و واحدهای دانشگاهی در استان کرمان در پاسخ به سخنان رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی در استان کرمان یکی از علل عمده تعطیلی 7000 رشته محل دانشگاه آزاد اسلامی در کشور را تعطیلی پنج شنبه ها و کاهش جمعیت دانشجویی اعلام کرد و گفت: تعداد زیادی از دانشجویان و اساتید را به دلیل تعطیلی پنجشنبه ها از دست داده ایم و ادامه این تعطیلی به مصلحت دانشگاه نیست.

میرزاده در واکنش به تقاضای رفع ممنوعیت جنسیتی برای برخی رشته ها گفت: قانون هیچ ممنوعیت جنسیتی برای جذب دانشجو در رشته ها در نظر نگرفته و همه 19 هزار رشته محل دایر در دانشگاه آزاداسلامی بدون محدودیت جنسیتی تصویب شده اند.

وی از "امین" خیر دانشگاه سازی که تاکنون حدود 30 میلیارد تومان برای دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان انار کمک کرده اند تجلیل و قدردانی کرد وقول رسیدگی سریع به مشکلات واحدهایی که با کمک ایشان تاسیس شده اما هنوز راه اندازی نشده اند را در اولین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی داد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به مسئله مهمی در بحث نقل و انتقالات و مهمانی دانشجویان اشاره و تصریح کرد: در بحث نقل و انتقالات دست های پنهان و آلوده ای است که از این مسئله سوء استفاده می‌کنند و این واسطه ها شناسایی و دست آنها قطع خواهد شد.

میرزاده تاکید کرد: ارائه تمامی خدمات به دانشجویان و اساتید در دانشگاه آزاد اسلامی صد در صد رایگان بوده و هیچ گونه وجهی برای ارائه خدمات به ویژه در بحث نقل و انتقالات و مهمانی دانشجویان دریافت نمی شود. اگر تاکنون وجهی از این بابت پرداخت کرده می تواند با مراجعه حضوری یا ارسال نامه به ایمیل شخصی اینجانب به آدرس mirzadehe-iau.ac.ir موضوع را مطرح کرده و اطمینان داشته باشد که تا تنبیه فرد متخلف و بازگرداندن وجه پرداختی موضوع را دنبال و رسیدگی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: نرم افزاری آماده شده که دانشجویان و اساتید می توانند بطور مستقیم درخواست مهمانی و انتقال را داده که خود به خود دست واسطه ها قطع و روند رسیدگی به تقاضای دانشجویان تسهیل می شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این نشست با تبریک ایام مبارک دهه فجر این روزها را روزهای خدا عنوان کرد و گفت: روزهای خدا در تاریخ ادیان ابراهیمی نقاط عطف تحولات اجتماعی تاریخ بوده اند و ایام الله دهه فجر نیز نقطه عطف تاریخ ماست.

میرزاده ادامه داد: انقلاب اسلامی در 35 سال گذشته در همه عرصه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی با انفاس طیبه حضرت امام (ره) تحول اجتماعی و فرهنگی ایجاد کرد و خوشحالیم که راه امام که همانا راه عزت، پیشرفت و حفظ کرامت و مصلحت ملت ایران است بعد از امام راحل به دست مقام معظم رهبری در حال ادامه است.

وی افزود: البته ما دشمنان زیادی داریم چون یک مکتب جدید را در جهان پایه گذاری کرده ایم که ارزش های شرق و غرب را قبول نداشته و از ارزش های اسلامی و کرامت انسانی و سرافرازی خود در عرصه جهانی دفاع می کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی عزت و سرافرازی ایران در جهان را نتیجه صلابت و قاطعیت مقام معظم رهبری و حضور همیشگی مردم در صحنه عنوان کرد و گفت: این رهبری حکیمانه و حضور ارزشمند مردم در تمامی صحنه ها، جمهوری اسلامی را به کانون توجهات جهان تبدیل کرده است.

همچنین رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در واحد سیرجان پس از افتتاح زمین چمن مصنوعی و مسجد و حسینیه امام جعفرصادق (ع) دانشگاه نیز گفت: با توجه به وجود منطقه ویژه اقتصادی و نزدیکی به خلیج فارس می توانیم یک آزمایشگاه ملی را برای استفاده کل کشور در این منطقه احداث کنیم.

وی دانشگاه آزاد اسلامی را از حیث تعداد دانشجو، سومین دانشگاه بزرگ جهان و از حیث حضور دانشجو بزرگترین دانشگاه جهان معرفی کرد و افزود: برای سال آینده مبلغ 140 میلیارد تومان در 18 واحد دانشگاه آزاد اسلامی در استان کرمان هزینه می شود.

میرزاده، اقلیم خاص و ژنهای فوق العاده باهوش را دو ویژگی اساسی مردم سیرجان عنوان کرد و با اشاره به استعدادهای بسیار زیاد این شهرستان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان استعداد تبدیل شدن به یک دانشگاه بین المللی را دارد.

وی استاد و دانشجو را محور اصلی توسعه هر دانشگاهی عنوان کرد و اظهار داشت: با تاسیس و تجهیز آزمایشگاه ها و کارگاهها و جذب اساتید مطرح و اصلاح هرم هیئت علمی و با توجه به وجود منطقه ویژه اقتصادی و نزدیکی به خلیج فارس می توانیم یک آزمایشگاه ملی را برای استفاده کل کشور در این منطقه احداث کنیم.



تگ ها دانشگاه آزاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دکتر حمید میرزاده

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی