پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          10 فروردین 1393 - 30 March 2014


دانشگاه و ابتذال با هم همخوانی ندارند


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، رضا فرجی دانا وزیر علوم در دیدار نوروزی با همکاران حوزه ستاد وزارت علوم ضمن تاکید بر این نکته که ما متولی حوزه علم و فناوری هستیم، گفت: وظیفه مهم ما در حوزه فرهنگ سازی این است که در جهت غالب شدن گفتمان علم و فناوری در کشور تلاش کنیم.

وی در ادامه افزود: موفقیت در فضای رقابتی دنیای امروز، نیازمند اقتصاد دانش بنیان است، اقتصاد مقاومتی، اقتصادی است که روی پای خود بایستد و متکی به دانش بومی بوده و علم و فناوری اساس آن باشد.

وزیر علوم خطاب به همکاران حوزه ستادی اظهار داشت: خواهش من از همکاران این است که در سال جاری با توکل به خداوند و با عزم راسخ و مدیریت جهادی کارها را پیش ببرند.

فرجی دانا، مدیریت جهادی را مدیریتی تعریف کرد که در آن ایثار و از خود گذشتگی محور قرار گیرد و افزود: مدیریت جهادی چیزی را برای خود نخواستن و همه چیز را برای کشور خواستن است. مدیریت جهادی یعنی غلبه منافع ملی بر سایر منافع.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به فرهنگ آکادمیک اشاره کرد و ابتذال را در تضاد با فرهنگ آکادمیک دانست و افزود: آنچه که از آن بیم داریم، ورود و رخنه ابتذال در اخلاقیات است و دانشگاه و ابتذال با هم همخوانی ندارند.

وزیر علوم جنبه دیگری از فعالیتهای فرهنگی وزارت علوم را غالب کردن اخلاقیات بر فضای علمی دانشگاه برشمرد.

فرجی دانا در پایان ضمن ابراز تاسف از درگذشت سه تن از استادان دانشگاه در روزهای آخرین سال، اظهار امیدواری کرد که آیین علمی این نسل از استادان، معیار جامعه دانشگاهی کشور قرار گیرد.



تگ ها دانشگاه و ابتذال

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی