پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          22 خرداد 1393 - 12 June 2014


احداث دانشگاه علوم و فناوری‌های نوین در شهرستان چناران


سید علی حسینی صبح امروز در یازدهمین کارگاه آموزشی شهرداران چناران، گلبهار، گلمکان، طرقبه، شاندیز، اظهار کرد: جایگاه قانونی شوراها جایگاهی رفیع است به طوری که هشت اصل قانون اساسی به جایگاه این نهاد مردمی و خدمتگذار اشاره کرده است.

حسینی افزود: اعضای شوراهای اسلامی شهرها ارتباط قانونی، منطقی و عزتمند بین سازمان‌های دولتی داشته باشند و تعامل داشته باشند.

وی اشاره به اصل 4 قانون اساسی گفت: فراهم سازی بسترهای فرهنگی از فعالیت‌های شوراهای اسلامی و از نکات مهم است که با توجه به شعار سال از سوی مقام معظم رهبری اعضای شوراهای اسلامی توجه بیشتری داشته باشند.

حسینی تاکید کرد: بسترسازی فعالیت‌های شوراها در بین مردم رعایت رفتار شورایی و رعایت قانون از جانب آنان است.

فرماندار شهرستان چناران با اشاره به فعالیت کمیته تطبیق مصوبات گفت: با توجه به اینکه مصوبات شوراها باید در کمیته تطبیق بررسی شود و آن کمیته در فرمانداری مستقر است و برای آن ساختار اداری در نظر نگرفته شده است.

حسینی در بخش دیگری از سخنان خود به معرفی شهرستان چناران اشاره کرد و گفت: شهرستان چناران موقعیت و جایگاه خاصی در استان دارد این شهر به عنوان میقات الرضا(ع) نام گرفته است و کشاورزی، صنعت و گردشگری 3ویژگی مهم این شهرستان است.

وی افزود: احداث بزرگترین مجتمع دانشگاهی و تنها دانشگاه علوم و فناوری‌های نوین و احداث بیشترین مسکن مهر در حوزه شهرستان چناران از نکات قابل توجه این شهرستان است.

رئیس شورای اسلامی شهر چناران نیز در ادامه گفت: رسالت تک تک اعضای شوراهای اسلامی در مقابل مسئولیتشان اعتبار اجتماعی و قانونی است که مردم به شوراها بخشیده‌اند بسیار سنگین است و با خدمتگذاری صادقانه می‌توانیم از زحمات و اعتماد مردم تقدیر داشته باشیم.

زهرا راوی افزود: با اموری که به اعضای شوراها واگذار شده است باید آنان خود را به دانش و فن کار آشنا کنند زیرا سبب توسعه شهر می‌شود.

محمود قهروی شهردار چناران نیز گفت: رشد جمعیت شهری و گسترش مهاجرت از روستا به شهر و مهاجرت از شهرهای کوچک به شهرهای بزرگتر سبب افزایش مشکلات برای شهرداری‌ها شده است.

وی افزود: اداره مطلوب شهرها و ارائه خدمات مناسب و کنترل و هدایت پروژه‌های عمرانی مستلزم کسب منابع و هزینه صحیح بوده و شهرداری‌ها بعنوان سازمان‌های محلی باید مدیریت بهینه‌ای در منابع درآمدی و هزینه‌های شهری اعمال کنند.

قهروی خاطرنشان کرد: از مهمترین تنگناها و مسائل شهرداری‌ها می‌توان به قدیمی بودن قوانین شهرداری و عدم تناسب آن با نیازهای جدید شهروندان، تداخل قوانین شهرداری با سایر دستگاه‌ها و تضعیف جایگاه شهرداری در برابر وظایف قانونی سایر دستگاه‌ها و خیلی موارد دیگر اشاره کرد که امیدواریم با نگاه تدبیرانه دولت اعتدال این مشکلات حل شود که بتوانیم در توسعه شهر قدم برداریم.


پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی