پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          18 امرداد 1393 - 09 August 2014



300 میلیارد ریال برای احداث 10 پردیس دانشگاهی در کشور


محمود مهرمحمدی در جلسه هیات امنای دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی، اظهار کرد: برای احداث این تعداد پردیس دانشگاهی در سراسر کشور که یک مورد از آن‌ها در خراسان شمالی ساخته می‌شود 300 میلیارد ریال اعتبار مصوب شده است.

وی با بیان اینکه به هر پردیس 30 میلیارد ریال اعتبار تخصیص می یابد، خاطرنشان کرد: براساس برآوردها بیش از150 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت هر پردیس مورد نیاز است.

مهرمحمدی با اشاره به فرسودگی بیشتر فضاهای فیزیکی دانشگاه فرهنگیان در سطح کشور، یادآورشد: با توجه به این که شرایط در برخی از پردیس‌ها به هیچ عنوان قابل دفاع نیست، باید هر چه سریعتر نسبت به حل این مسئله تدابیری اندیشیده شود.

وی با بیان اینکه باید به منظور تحقق اهداف دست از تمرکزگرایی بر داشته شود، افزود: باید برای تصمیم گیری به استان‌ها نیز فرصت داد و به شکل مطلوبی زمینه را برای اجرای امور و تحقق اهداف با مشارکت واحدها فراهم کرد.

مهرمحمدی با تاکید بر حضور رییس دانشگاه مادر در جلسات هایت امنای این دانشگاه در مراکز استان‌ها ادامه داد: باید از تجارب و ظرفیت های دیگر دانشگاه‌ها به ویژه دانشگاه مادر در راستای رشد و توسعه همه جانبه دانشگاه فرهنگیان استفاده شود.

رییس دانشگاه فرهنگیان کشور با بیان این که 30 درصد از اعتبارات این دانشگاه به صورت غیرمتمرکز برای فعالیت‌های فرهنگی و دانشجویی در نظر گرفته می‌شود، گفت: براساس همین بودجه غیرمتمرکز، کمیته‌های استانی می‌توانند در حوزه‌های مختلف ورود یافته و فعالیت کنند.

به گزارش ایسنا، رییس دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی نیز در این جلسه اظهارکرد: در حال حاضر برخی از اقتضائات دانشگاهی در استان از استانداردهای لازم برخوردار نیست.

حبیب صفرزاده با اشاره به عدم تناسب بین بازنشستگان آموزش و پرورش در استان و ورودی‌های این دانشگاه ادامه داد: تربیت نیرو در حد مطلوب و مورد نیاز در استان صورت نمی گیرد.

وی با بیان این که هر سال بیش از 600 نفراز گردونه خدمت در استان خارج می شوند، عنوان کرد: با توجه به کمبود فضا و جذب بسیار کم دانشجو، این امر در افق دو ساله، استان را دچارچالش می‌کند.

صفرزاده با اشاره به وجود مشکلات فراوان به ویژه فضای فیزیکی در مرکز خواهران این دانشگاه در استان، یادآور شد: امیدواریم با کمک هیات امناء، مشکلات این دانشگاه تاحدودی مرتفع شود.



تگ ها میلیارد ریال احداث پردیس دانشگاهی کشور جلسه هیات امنای دانشگاه فرهنگیان پردیس دانشگاهی

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی