پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          06 آبان 1393 - 28 October 2014



انتخاب نیلی آرامش را به وزارت علوم بازمی‌گرداند 


رییس دانشگاه صنعتی قم با اشاره به جلسه روز چهارشنبه مجلس برای بررسی رای اعتماد وزیر پیشنهادی علوم  معتقد است انتخاب نیلی آرامش را به وزارت علوم بازمی‌گرداند.

وزارت علوم از وزارتخانه‌هایی است که بر اقتصاد کشور نیز تایید بسیاری دارد و در شرایط کنونی که مباحث اقتصادی از اهمیت زیادی برخوردارند، این وزارتخانه نقش موثری در تامین نیروی متخصص جامعه و به تبع آن تاثیر بسزایی در اقتصاد دارد.

وی تاکید کرد: اگر در سمت وزارت علوم فردی با سطح بالایی از آگاهی و علم قرار گیرد که در کارهای پژوهشی هم سابقه خوبی دارد، بسیاری از انتظارات جامعه دانشگاهی برآورده می‌شود. در حقیقت این نیتی است که از قدیم دلسوزان این حوزه داشته‌اند.

وی ادامه داد: آقای نیلی شاخص‌هایی که بتواند جامعه دانشگاهی را به حرکت درآورده و به جلو هدایت کند را دارند و از لحاظ علمی جایگاه خوبی دارند. همچنین کارهای پژوهشی بسیاری هم انجام داده‌اند به طوری که در جشنواره خوارزمی هم مقام آورده‌اند. آقای نیلی سال‌هاست که با صنعت کشور هم در ارتباط بوده‌اند و در این حوزه یک مسیر رشد منطقی را طی کرده‌اند.

رییس دانشگاه صنعتی قم از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواست با در نظر گرفتن واقعیت فعلی جامعه درخصوص انتخاب آقای نیلی تصمیم‌گیری کنند. وی افزود: این وزارت خانه از ابتدای دولت یازدهم شرایط متلاطمی داشته است. قطعا وزارت علوم نیازمند آرامش است انتخاب محمودنیلی این آرامش را به وزارت علوم بازمی‌گرداند. چهار میلیون جوان آینده خود را به این وزارتخانه سپرده‌اند و آینده کشور هم متاثر از آینده همین جوانان است. با توجه به این شرایط نمایندگان باید تصمیم‌گیری کنند.

آخوندی در مورد انتظارات خود به عنوان یک استاد از محمودنیلی گفت: امیدوارم آقای نیلی برنامه مدونی داشته باشند که کل کشور به حرکت در بیاید و دانشگاه‌ها را متحول کند. امیدوارم ایشان دغدغه‌های مقام معظم رهبری که بارها بر آنها تاکید کرده‌اند در برنامه‌های خود لحاظ کنند.

وی در پایان تاکید کرد آقای نیلی باید تلاش کنند محیط تعاملی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دولت را به وجود بیاورند قطعا داشتن برنامه‌ای با این مولفه‌ها می‌تواند به پیشرفت کار سرعت دهد و فرصت‌هایی که وزارتخانه به دلیل تغییر و تحولات از دست داده است شاید احیا شود. برای آقای نیلی آرزوی موفقیت می‌کنم.




تگ ها وزارت علوم نیلی دانشگاهی وزیر علوم

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی