پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          09 آذر 1393 - 30 November 2014


  امکانات رفاهی دانشگاه یاسوج جوابگوی نیازهای دانشجویان نیست


سرپرست دانشگاه یاسوج گفت امکانات رفاهی و خدماتی این دانشگاه جوابگوی نیازهای دانشجویان نیست.

شاپور رمضانی در مراسم تکریم و معارفه معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه یاسوج افزود: اقدامات معاونت فرهنگی دانشگاه یاسوج در بحث راه‌اندازی انجمن‌های علمی، کانون‌های فرهنگی، نشریات و سایر امور فرهنگی بسیار قابل تقدیر است.

وی اظهارکرد: در یکسال گذشته بستر به گونه‌ای فراهم شد که دانشجویان خودشان برای فعالیت فرهنگی پیشقدم شدند و هیچ اجباری برای راه‌اندازی کانون‌ها و انجمن‌های دانشجویی وجود نداشت.

سرپرست دانشگاه یاسوج خاطرنشان کرد: مشکلات عدیده‌ای در حوزه دانشجویی از جمله در بحث امکانات رفاهی، خوابگاه، سلف سرویس و حمل و نقل وجود داشت که بخشی از این دغدغه‌ها با تلاش معاونت دانشجویی برطرف شد.

رمضانی با اشاره به وضعیت بغرنج خوابگاه‌های دانشجویی در گذشته تصریح کرد: در سال‌های گذشته دانشجویان را در یک خانه‌های کلنگی به عنوان خوابگاه‌های خودگردان، فرسوده و بدون اینکه هیچ‌گونه امکانات را در اختیار آنها قرار بدهند، اسکان دادند، که در این خوابگاه‌ها صنف‌های غیر از دانشجویان نیز حضور داشتند و نظارتی نیز بر آنها صورت نمی‌گرفت.

وی ادامه داد: ساماندهی خوابگاه‌ها به شکلی مطلوب و مناسب یکی از اقدامات خوب معاونت دانشجویی این دانشگاه بود و در این راه فشارهای زیادی از بیرون بر معاونت دانشجویی وارد شد.

سرپرست دانشگاه یاسوج بیان کرد: به لحاظ استانداردی که برای دانشگاه یاسوج تعریف شده این دانشگاه باید ۳۰۰۰ دانشجو پذیرش می‌کرد اما اکنون بیش از ۶۰۰۰ دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند که امکانات رفاهی و خدماتی دانشگاه جوابگوی نیازهای آنان نیست.

رمضانی عنوان کرد: تلاشها و اقداماتی صورت گرفته که یک رستوران مناسب و اید‌ه‌آل برای دانشگاه یاسوج راه اندازی شود.

وی اظهارکرد: صداقت در کار اولین اولویت هر مدیری است و بنده به عنوان مدیر باید تا می‌توانم برای آن جایگاهی که برایم ترسیم کرده‌اند، تلاش کنم.

سرپرست دانشگاه یاسوج تأکید کرد: معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی بستر مناسب فرهنگی را برای همه دانشجویان و سلایق در این دانشگاه آماده کند و در دانشگاه تفکرات و سلایق متفاوتی وجود دارد بنابراین معاونت فرهنگی و دانشجویی باید فضا را برای همه تفکرات و تشکل‌ها به یک اندازه بر اساس چارچوب قانون و آئین‌نامه‌های وزارت آماده کند تا همه دانشجویان از این فضای استفاده کنند.

رمضانی اضافه کرد دانشگاه محل مناسب برای تربیت مدیران آینده است و وظیفه مسئولان و اساتید دانشگاه‌ها اصلاح دانشجویان و جوانان است و در برخورد با دانشجویان باید رفتاری فرهنگی، اسلامی و با متانت داشته باشیم و طوری عمل شود که رفتارهایمان بر روی دانشجویان تاثیرات مثبتی بگذارد.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم از خدمات یوسف نیکروز معاون فرهنگی و آیت کرمی معاون دانشجویی دانشگاه یاسوج تجلیل و طی حکمی از سوی شاپور رمضانی، سرپرست دانشگاه یاسوج فریبرز نیکدل به عنوان معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی این دانشگاه معرفی شد.


تگ ها دانشگاه وزارت علوم دانشجویی

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی