پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          12 آذر 1393 - 03 December 2014


  مراکز دانشگاه آزاد سیستان و بلوچستان ملزم به ارائه برنامه پنج ساله شدند


معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در جلسه روسای واحدها و مراکز دانشگاه تاکید کرد: برای توسعه تحصیلات تکمیلی در استان باید گرایش‌ها و رشته‌محل‌ها افزایش یابد.

امین رضا کمالیان با بیان اینکه، برای مصوب شدن رشته‌ها باید زیرساخت‌ها فراهم شود، افزود: واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان باید با دید آینده‌نگری اقدام به جذب نیرو و تاسیس رشته کنند و با توجه به نیاز منطقه این کار انجام شود.

این مسئول اظهار کرد: در راستای تاسیس رشته باید بازار کار مدنظر قرار بگیرد و با دید علمی، اقتصادی و آینده‌نگری این‌کار انجام شود تا فارغ‌التحصیلان مشکل جذب در بازار کار را نداشته و با اشتیاق در دانشگاه مشغول به تحصیل شوند.

وی خواستار ارائه برنامه پنج ساله از سوی واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان به ستاد هماهنگی شد و تاکید کرد: برای رسیدن به اهداف بلند دانشگاه به باید به سوی برنامه‌ریزی بلندمدت پیش برویم.

کمالیان با اشاره به برنامه‌های فرهنگی پایدار در دانشگاه عنوان کرد: باید علاوه بر اینکه برنامه‌ریزی دقیق برای راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان و تحصیلات تکمیلی را مدنظر دهیم، در جهت اهتمام، گسترش و توسعه ارزش‌های اسلامی و فرهنگی تلاش ویژه‌ای داشته باشیم.

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان، برای ارزیابی عملکرد فرهنگی واحدها به نحو شایسته، تاکید کرد: گزارش برنامه‌های فرهنگی واحدها و مراکز آموزشی باید به صورت ماهیانه به ستاد ارائه شود، تا از این طریق ارزیابی به نحو مطلوب و شایسته انجام پذیرد.

این مسئول در راستای معرفی تخصصی مفاخر و مشاهیر استان در سطح منطقه‌ای و ملی، خواستار برگزاری سمینارهای یک روزه در واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان شد.

کمالیان برای معرفی بهتر و شفاف دانشگاه آزاد اسلامی در منطقه تاکید بر راه‌اندازی نمایشگاه دستاوردهای علمی و پژوهشی کرد و گفت: عملکرد آموزشی و پژوهشی واحدها به ستاد ارائه شود تا در نمایشگاه دستاوردهای علمی و پژوهشی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گیرد.

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان، افزود: باید در این نمایشگاه رشد تحصیلات تکمیلی در منطقه، ارتقاء سطح علمی استان، تعداد مقالات ارائه شده توسط اساتید و دانشجویان و کمک علمی دانشگاه آزاد اسلامی در منطقه به منصه ظهور گذاشته شود.

وی همچنین خواستار حمایت از اساتید و دانشجویان پژوهشگر، نخبه و مخترع توسط دانشگاه شد و خاطرنشان کرد: شناسایی اساتید و دانشجویان نخبه و ایجاد بستر مناسب برای فعالیت‌های علمی و پژوهشی رسالت مهم دانشگاه است.



تگ ها دانشگاه وزارت علوم دانشجویی دانشگاه آزاد

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی