پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          15 آذر 1393 - 06 December 2014



  اجرایی کردن سند دانشگاه اسلامی از اولویت‌های وزارت علوم است

معاون فرهنگی وزیرعلوم گفت: یکی از اولویت‌های وزارت علوم اجرایی کردن سند دانشگاه اسلامی است که دکتر فرهادی وزیر علوم نیز بر این موضوع تأکید کرده‌اند.

سید ضیاء هاشمی معاون فرهنگی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه مراسم بزرگداشت شهدای 16 آذر در امامزاده عبدالله شهرری در پاسخ به سوالی مبنی بر ساخت نماد مزار شهدای 16 آذر در امامزاده عبدالله شهرری، اظهار کرد: سال گذشته این موضوع مطرح شد و هم بنیاد شهید و هم اداره کل شاهد ایثارگر وزارت علوم از این طرح استقبال کردند. این طرح مورد بررسی قرار گرفت و قرار است که این موضوع پیگیری شود.

معاون فرهنگی وزیر علوم همچنین در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا قرار است در آیین‌نامه تشکل‌های دانشجویی بازنگری انجام بگیرد، گفت: من فکر می‌کنم آیین‌ نامه فعلی تشکل‌های دانشجویی آیین‌نامه خوبی است ولی ممکن از با برخی ابهامات و اشکالاتی مواجه باشد که این موارد به طور مستمر در حال رصد هستند و پیشنهادات اصلاحی به مراجع مربوطه ارائه می‌شود.

هاشمی با اشاره به سند دانشگاه اسلامی، گفت: یکی از اولویت‌های وزارت علوم اجرایی کردن سند دانشگاه اسلامی است که وزیر علوم دکتر فرهادی نیز بر این موضوع تأکید کرده‌اند. در این راستا بیش از هشت ماه است که کارگروهی با مشارکت نمایندگان چندین دستگاه تشکیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: اولین محصول این کارگروه تدوین آیین‌نامه جدید کرسی‌های آزاداندیشی بود که به نتیجه رسید و ابلاغ شد. در حال حاضر نیز چند اولویت دیگر از سند دانشگاه اسلامی تدوین شده است که در این کارگروه در حال بررسی است.

هاشمی خاطرنشان کرد: گام بعدی این است که وقتی زیرساخت‌های ساختار اداری و آیین‌نامه‌های لازم تدوین شود زمانی برای توجیه مسئولین مربوطه و نشست‌های مختلفی که منجر به اقدامات عملی در سطح دانشگاه بشود توسط دستگاه‌های مرتبط انجام می‌گیرد.

معاون فرهنگی وزیر علوم در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا ایجاد یادمان‌ها دردانشگاه‌ها همچنان ادامه پیدا خواهد کرد ما یادمان‌ها را عنصر فرهنگی مثبتی می‌دانیم که نماد و نشانه‌ای از ارزش‌های متعالی جامعه انقلابی و اسلامی ما است که در دانشگاه‌ها مورد توجه قرار گرفته است. در همین راستا مسئولین دانشگاه به فراخور امکانات و مقدورات خود این طرح‌ها را پیگیری می‌کنند و ما نیز در حد امکان حمایت‌های لازم را انجام می‌دهیم.



تگ ها دانشگاه وزارت علوم دانشجویی فرهادی

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی