پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          04 دی 1393 - 25 December 2014


 چشم انداز کانون دانشجویی هلال احمر واحد علوم و تحقیقات 


دبیر کانون دانشجویی هلال احمر واحد علوم و تحقیقات  هر خانواده یک امداد گر، تسکین آلام بشری احترام به انسان ها حمایت از زندگی انسان ها، صلح دوستی و تفاهم را از شعار ها و چشم اندازهای این کانون دانشجویی دانست.

نیلوفر جعفری دبیر کانون دانشجویی هلال احمر این واحد علوم و تحقیقات گفت: کانون دانشجویی هلال احمر این واحد زیر نظر جمعیت هلال احمر واحد شمیرانات و به عنوان واسطه ای بین جمعیت هلال احمر و واحد علوم و تحقیقات فعالیت می کند .

وی ادامه داد: کانون دانشجویی هلال احمر واحد علوم و تحقیقات با برنامه ریزی برای جذب اعضا و بهره مندی از توان دانشجویان، بستر مناسبی برای انجام فعالیت های فرهنگی، امدادی و بشر دوستانه ایجاد می کند.

جعفری جذب، سازمان دهی و تربیت دانشجویان برای انجام خدمات امدادی و اجتماعی به ویژه به هنگام بروز حوادث طبیعی و غیر مترقبه را نخستین هدف این کانون دانست و افزود: بسترسازی مناسب در جهت تداوم همکاری دانشجویان داوطلب با هلال احمر پس از فراغت از تحصیل از دیگر اهداف کانون دانشجویی هلال احمر واحد علوم و تحقیقات است.

وی از کوشش در جهت شناساندن وظایف و اهداف انسانی جمعیت هلال احمر از طریق برنامه های آموزشی و پژوهشی در جهت سیاست های کلی پژوهشی - آموزشی کشور و این جمعیت در کانون خبر داد و تصریح کرد: تلاش در جهت تقویت روحیه انسان دوستی در بین دانشجویان با انجام برنامه های بشر دوستانه و امدادی و بسط اندیشه هایی چون مهرورزی، خدمت به دیگران، ایثار، دوستی و ... با استفاده از ظرفیت دانشگاه ها از جمله اهداف فعالیت کانون هلال احمر واحد است.

جعفری با بیان اینکه توسعه دامنه شناخت و معرفت اعضا نسبت به الگوی خانواده بر اساس قرآن نیز از اهداف این کانون محسوب می شود، اظهار داشت: عضوگیری از بین دانشجویان داوطلب با انجام فراخوان در طی سال و برنامه ریزی برای آموزش و به کارگیری آنان در فعالیت های امدادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، سیاحتی و ... از وظایف کانون به شمار می رود.

وی ادامه داد: از دیگر وظایف کانون هلال احمر واحد علوم و تحقیقات ارائه خدمات اجتماعی و فرهنگی به دانشجویان در چارچوب اهداف و برنامه های سازمان و جلب همکاری مردم از طریق شناساندن اهداف و معرفی فعالیت های هلال احمر است.

به گزارش روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات، جعفری از برگزاری دوره های امداد و کمک های اولیه به مراتب در هر ترم تا دوره پیش بیمارستانی و برگزاری همایش ها و سمینارهایی همچون همایش ایدز , مبارزه با مواد مخدر در روز جهانی صلیب سرخ در سال های اخیر خبر داد و اضافه کرد: برگزاری ایستگاه اهدای خون در دانشگاه ها، استقبال از دانشجویان جدید الورود و برگزاری نمایشگاه تجهیزات و مانورهای امدادی (صعود و فرود راپل) به مناسبت های مختلف از اقدامات مهم کانون به شمار می روند.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه های آموزشی و فوریت های پزشکی ، برگزاری کارگاه های آموزشی روش تحقیق، بازدید از مراکز و موسساتی مثل موسسه محک , شیرخوارگاه آمنه و بیمارستان هایی مثل بقیه الله، افزود: برگزاری مسابقات کتبی پرسش و پاسخ در دانشگاه و عملی امداد و کمک های اولیه شامل چادر زنی , حمل مصدوم , بانداژ، CRP در دانشگاه و برپایی اردوی بازآموزی و آموزشی دوره های هلال احمر از دیگر اقدامات این کانون به حساب می آید.

جعفری به برگزاری نمایشگاه در زمینه های مختلف مثل بیماری ها و پیشگیری و درمان و نیز برگزاری اردوی آموزشی دوره راپل و دوره آتش نشانی برای اولین بار در سال تحصیلی92- 93 اشاره کرد و افزود: امدادگران کانون هلال احمر این واحد دانشگاهی تاکنون در راهپیمایی های 22 بهمن، پست های نوروزی، اردوهای عام المنفعه همچون پاکسازی محیط زیست و اردوهای سیاحتی و تفریحی نظیر اردوهای کشوری کانون ها در بندرانزلی حضور داشتند.


تگ ها دانشگاه وزارت علوم دانشجویی فرهادی هلال احمر

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی