پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          26 بهمن 1393 - 15 February 2015


بهره برداری از یک میلیون متر پروژه عمرانی دانشگاه آزاد تا پایان سال 


دکتر میرزاده در همایش معاونان عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر اینکه حوزه عمرانی دانشگاه در حال حاضر از حوزه های موفق است، تصریح کرد خوشبختانه در ارتباط با اجرای طرح های عمرانی در دانشگاه آزاد اسلامی هیچ نگرانی ندارم.

به گزارش مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این همایش با تبریک آغاز سی و هفتمین سال انقلاب اسلامی، خاطر نشان کرد یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب ، دانشگاه آزاد اسلامی با تمام ویژگی ها و دستاوردهای بزرگی است که دارد.

وی افزود مهندس هاشمی معاون عمرانی دانشگاه از زمان ورود به حوزه عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی مسافرت ها و بازدیدهای بسیاری داشته و تصمیمات خوبی در ارتباط با توسعه کارهای عمرانی در دانشگاه انجام داده است.

وی با تاکید بر اینکه حوزه عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی در حال حاضر از حوزه های موفق دانشگاه بوده، تصریح کرد این در حالی است که در مهر 92 نزدیک به 7/1 میلیون متر مربع ساختمانهایی با پیشرفت فیزیکی کمتر از 50 درصد در دانشگاه وجود داشت که اغلب آنها هم راکد بود.

دکتر میرزاده افزود مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی در سال 91 فقط 3 درصد شهریه ها را افزایش داد در حالی که تورم اصلی کشور بین 30 تا 40 درصد بود و این اتفاق به معنای توقف طرح های عمرانی دانشگاه بود چرا که تمام درآمد دانشگاه صرف پرداخت حقوق و دستمزد به کارکنان می شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه از زمان حضورم یعنی مهر 92 ، دانشگاه با 20 چالش بزرگ و مهم روبرو بوده و است، اظهار کرد بعضی از این چالش ها حل شده و برخی در دست اقدام است اما خوشبختانه در حوزه عمرانی مهندس هاشمی توانستند قسمت عمده ای از مشکلات دانشگاه را حل کنند.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر اغلب طرح های عمرانی دانشگاه مخصوصا طرح هایی که پیشرفت بالای 50 درصد داشته اند فعال شده اند، ابراز امیدواری کرد تا پایان سال جاری حدود یک میلیون متر مربع از 7/1 میلیون متر مربع طرح عمرانی راکد در دانشگاه به بهره برداری برسد.

دکتر میرزاده با اشاره به طرح های عمرانی در دست اجرای دانشگاه گفت یکی از این طرح ها طرح تجمیع ساختمان های پراکنده واحدهای دانشگاهی مستقر در تهران بود که بنا شد واحدهای مرکز، شمال، جنوب، غرب، پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی در 7 پردیس تجمیع شوند.

وی افزود محل استقرار سازمان مرکزی نیز در یک ساختمان 18 هزار متر مربعی در دست اجرا است و انشاءالله تا سال آینده به بهره برداری می رسد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه 400 هزار متر مربع زیر بنا برای تجمیع واحدهای تهران در نظر گرفته شده است که در یک طرح 4 ساله یا پنج ساله به بهره برداری می رسد، گفت ما از لحاظ منابع برای این امر مشکلی نداریم چرا که دانشگاه آزاد اسلامی دارای ساختمان های زیادی است و می توانیم برای تامین منابع از تبدیل به احسن کردن این ساختمانها یا گرفتن وام استفاده کنیم.


تگ ها بهره برداری از یک میلیون متر پروژه عمرانی دانشگاه آزاد تا پایان سال دانشگاه آزاد دانشگاه

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی