پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          26 بهمن 1393 - 15 February 2015


  هزینه 5000 میلیارد ریالی علوم پزشکی آزاد در سال جاری


رییس دانشگاه آزاد اسلامی در آیین گشایش دستاوردهای آموزشی، پزشکی و ورزشی دانشگاه علوم پزشکی واحد تهران اظهار کرد: امسال 5000 میلیارد ریال در حوزه پزشکی هزینه کرده‌ایم که این رقم در سال آینده دو برابر خواهد شد.

دکتر حمید میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی در آیین گشایش دستاوردهای آموزشی، پزشکی و ورزشی دانشگاه علوم پزشکی واحد تهران با اشاره به اینکه علی‌رغم تلاش‌های شبانه‌روزی مسوولان دانشگاه آزاد، عده‌ای از دست‌اندرکاران به این امر بی‌توجهی می‌کنند، گفت: زمان روی کار آمدن دولت تدبیر و امید با نارسایی‌های اجتماعی و اقتصادی مواجه بودیم که دولت تصمیم به حل این نارسایی‌ها گرفت. اما هیچ‌کس انتظار ندارد که برای حل نارسایی‌ها یک مجموعه که دارای مشکلاتی تعطیل شود. در واقع این کار کم لطفی به کسانی است که سال‌ها تلاش و کوشش کرده‌اند.

میرزاده با اشاره به اینکه در تمام کشورها بخش دولتی از همکاری بخش خصوصی در زمینه‌های گوناگون حمایت می‌کند، گفت: فعالیت بخش خصوصی باری از روی دوش دولت برمی‌دارد. در همین زمینه دانشگاه آزاد در سال جاریهزینه کرده و این مبلغ برای سال آینده دو برابر خواهد شد. همچنین 1500 تخت فعال در مجموعه درمانی دانشگاه آزاد وجود دارد که قرار است تا سال آینده به 3000 تخت افزایش یابد.

وی با بیان اینکه چطور می‌توان بخش‌های فعالی که نقص داشته را تعطیل کنیم، اظهار کرد: این کمال کم لطفی و بی‌اطلاعی بعضی از مدیران است که یکی از دلایل آن عدم آگاهی از امکانات و دستاوردهای این دانشگاه است.

میرزاده ضمن دعوت از تمامی دست‌اندرکاران برای بازدید از امکانات دانشگاه آزاد گفت: دکتر لاریجانی کسی است که بیش از 900 مقاله نوشته، او چگونه می‌تواند استانداردها را نشناسد.ما از جناب رییس جمهور می‌خواهیم که شخصا در ارتباط با توسعه علوم پزشکی دانشگاه آزاد که برخی دوستان در این رابطه با تنگ نظری تصمیم می‌گیرند مداخله کنند تا این دانشگاه توسعه یابد.

وی با تاکید بر اینکه هیچ‌کس نمی‌تواند رشد دانشگاه آزاد را متوقف کند، بیان کرد: اگر دانشگاه آزاد نبود، جایگاه ما در رشته‌های علمی گوناگون در سطح منطقه تا این حد سرآمد نبود.

میرزاده با اشاره به اینکه ارتقای کیفی دانشگاه آزاد یکی از برنامه‌های مورد توجه است، از وزارت بهداشت و درمان درخواست کرد که از امکانات دانشگاه آزاد بازدید کنند تا بسیاری از تصمیماتی که از سر ناآگاهی و عدم شناخت است، تغییر یابد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه ما مطئمن هستیم که این دانشگاه می‌تواند برند برتر منطقه در حوزه پزشکی باشد، گفت: مطمئن هستم با عزم مجموعه مدیران راه را باز می‌کنیم و رشته‌های این دانشگاه را توسعه خواهیم داد.

وی با اشاره به اینکه رشته‌های علوم پزشکی دانشگاه آزاد در گذشته پیشرفت نکرده، گفت: علی‌رغم تمام اختلاف‌نظرها یک نقطه مورد اشتراک ما در هیات رییسه این است که تصمیم گرفتیم با هم همکاری کنیم تا دانشگاه آزاد در حوزه علوم پزشکی تبدیل به برند منطقه‌ای شود.


تگ ها هزینه 5000 میلیارد ریالی علوم پزشکی آزاد در سال جاری دانشگاه علوم پزشکی

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی