پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          30 بهمن 1393 - 19 February 2015



  بازدید سرپرست دانشگاه تربیت مدرس از خوابگاه‌های پردیس مرکزی

در ادامه بازدیدهای سرپرست دانشگاه از واحدهای خوابگاهی که همزمان با ایام فرخنده دهه فجر انقلاب اسلامی صورت گرفت دکتر احمدی به همراه دکتر اصلاحچی معاون دانشجویی با حضور در خوابگاههای دخترانه زینبیه فاطمیه قائمیه و قدس در پردیس مرکزی دانشگاه از نزدیک مشکلات دانشجویان را بررسی کرد.

در نشست سرپرست و معاون دانشجویی دانشگاه با دانشجویان که در محل خوابگاه زینبیه برگزار شد، دانشجویان ضمن طرح مشکلاتی همچون کوچک بودن اتاق ها، شلوغی و حضور بیش از ظرفیت دانشجویان در اتاق ها، گرفتگی لوله های فاضلاب، نبود تعداد کافی ماشین لباسشویی، خرابی تلویزیون و جاروبرقی، مشکل وایرلس خوابگاه و قطعی اینترنت و کمبود رایانه، نبود سطل های تفکیک زباله، کیفیت پائین موکت اتاق ها، نیاز به نقاشی دیوارها و بکارگیری رنگ های شاد جهت ارتقاء روحیه، مشکل نظافت بیشتر و به موقع آشپزخانه و سرویس های بهداشتی و خواهان نظارت و رسیدگی بیشتر به خوابگاههای داخلی دانشگاه و بازبینی نحوه طبخ و توزیع غذای دانشجویان ساکن خوابگاهها شدند.

در ادامه دکتر احمدی دانشجویان را فرزندان صاحب فکر و اخلاق این کشور خطاب کرد و گفت: هر یک از شما به عنوان یک دانش آموخته، اعتماد به نفس لازم برای حل مشکلات جامعه را در رشته های خود دارید. از افکار خلاقانه و مناسب شما برای حل مشکلات استقبال می کنم و بر این باور هستم که بسیاری از کمبودها و مسائل کنونی بدون پول و تنها با یک برنامه ریزی صحیح و همکاری رفع خواهد شد. دانشجویان می توانند با مشارکت و انتخاب یک نماینده از میان خودشان بدون گرفتار شدن در بروکراسی اداری دانشگاه، بسیاری از مشکلات کوچک موجود در خوابگاهها را با مدیریت خود برطرف کنند.

وی افزود فضای مفید و سالم برای دانشجو بین 6 تا 8 متر مربع است و دانشجو باید در فضایی زنده، پویا و امید بخش که به رنگهای زیبا مزین شده و در آن احساس بهتری دارد، زندگی کند. برخی مشکلات همچون رسیدگی به نظافت، نقاشی دیوارها و تعویض برخی وسایل و تعمیرات کوچک در زمان کوتاه قابل رفع هستند، اما برطرف کردن پاره ای از مسائل مربوط به سیستم های بهداشتی و فاضلاب بدون تخلیه خوابگاه امکان پذیر نیست و تمهیدات لازم در ایام تعطیل تابستان صورت می گیرد.

سرپرست دانشگاه تربیت مدرس سپس به اهمیت ورزش و فعالیت بدنی دانشجویان اشاره کرد و گفت: کمترین سهم بهره وری از سالن های ورزشی موجود در دانشگاه به دانشجویان تعلق دارد. در حالیکه از شما انتظار می رود تحرک و فعالیت بیشتری داشته و قوی تر از این باشید. برای توسعه فعالیت های ورزشی دانشجویان دختر تمهیداتی به کار خواهیم گرفت تا ساعات بیشتری از سالن های ورزشی به بانوان اختصاص یافته و بتوانند با هماهنگی و پوشش مناسب در ساعتهای اولیه صبح در محیط دانشگاه به پیاده وری بپردازند.

به نقل از روابط عمومی تربیت مدرس در بخش دیگری از این نشست دکتر اصلاحچی ضمن بیان پاره ای توضیحات در خصوص فعالیتهای مرکز تربیت بدنی دانشگاه در برگزاری گل گشت های دانشجویی و کلاس های ورزشی خواهران، از دانشجویان خواست تا در انتقال مشکلات موجود در خوابگاهها و کاستی های مراکز خدماتی حوزه معاونت دانشجویی به دفتر معاونت کوشا باشند تا با همکاری یکدیگر مشکلات رفع گردد.


تگ ها بازدید سرپرست دانشگاه تربیت مدرس از خوابگاه‌های پردیس مرکزی پردیس مرکزی دانشگاه تربیت مدرس

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی