پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          04 اسفند 1393 - 23 February 2015


  اعلام سیاست‌های کلان جشنواره فرهنگی هنری دانشجویان علوم پزشکی


در این دوره برخی از رشته‌های نزدیک به یکدیگر تجمیع شده و رشته‌هایی که در سالهای گذشته آثار کمی را به خود اختصاص داده‌اند، حذف شده‌اند.

در اولین جلسه کمیته برنامه‌ریزی هفتمین دوره جشنواره فرهنگی، هنری دانشجویان علوم پزشکی یکشنبه 12 بهمن‌ماه در اداره کل فرهنگی وزارت بهداشت تشکیل شد و بخش‌هایی از سیاست‌های کلان و برنامه زمان‌بندی این جشنواره مورد تصویب قرار گرفت.

طبق اعلام دکتر حسام‌الدین علامه مدیر کل فرهنگی وزارت بهداشت، در این جلسه کمیته‌ای با هدف ایجاد حرکت جهادی ملی در عرصه فرهنگ به همراه افزایش مشارکت دانشجویان و گسترش نشاط در فضای دانشگاهی به منظور ایجاد تحول در محتوا و ساختار هفتمین دوره جشنواره فرهنگی، هنری دانشجویان علوم پزشکی ایجاد شده است.

وی در توضیح سیاست‌های و تغییرات ایجاد شده در این دوره از جشنواره گفت: مقرر شده که جشنواره فرهنگی و هنری دانشجویان علوم پزشکی در طی سال تحصیلی در سطح دانشگاه‌ها به عنوان یک حرکت جهادی در سطح ملی در جریان باشد. همچنین بنا داریم زمینه استفاده حداکثری دانشجویان از فضا و برنامه‌های جشنواره به منظور ایجاد نشاط در سطح دانشگاه‌ها و افزایش نقش‌آفرینی کانون‌های فرهنگی، هنری در برپایی جشنواره را فراهم کنیم.

علامه ادامه داد: تعامل با نهادهای تخصصی هنری و اساتید مطرح مرتبط با چهار بخش جشنواره در جهت ارتقای کیفیت جشنواره، فراهم کردن بستر رشد و ارتقای برگزیدگان جشنواره در رشته‌های تخصصی و استفاده از ظرفیت برگزیدگان جشنواره در فعالیت‌های فرهنگی، دانشگاهی، منطقه‌ای و ملی از دیگر سیاست‌های مصوب هستند.

مدیر کل فرهنگی وزارت بهداشت همچنین استفاده از ظرفیت‌ها و محصولات این جشنواره در جشنواره ملی سلامت و فراهم کردن بستر استفاده مردم شهر میزبان از فضای جشنواره را دو سیاست دیگر جشنواره هفتم عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه این دوره از جشنواره نسبت به دوره‌های قبلی تغییراتی داشته است، گفت: در این دوره برخی از رشته‌های نزدیک به یکدیگر تجمیع شده و رشته‌هایی که در سال‌های گذشته آثار کمی را به خود اختصاص داده‌اند، حذف شده‌اند. همچنین شورای دبیران افتخاری جشنواره از اساتید برجسته هنری و تراز اول کشور تشکیل و سند محتوایی جشنواره با همفکری کارشناسان و متخصصان هر رشته تنظیم می‌شود.

به گفته علامه در جشنواره هفتم یک بخش ویژه به دانشجویان ورودی سال 94 اختصاص داده شده و زمان اختتامیه کشوری از شهریور ماه به بهمن ماه تغییر یافته و اختتامیه تخصصی مربوط به بعضی از رشته‌ها در دانشگاه‌های منتخب برگزار می‌شود. به علاوه اینکه تقویم اختتامیه مرحله دانشگاهی جشنواره در هر دانشگاه طی ترم اول سال تحصیلی آینده طراحی می‌شود. همچنین از پوستر هشتمین دوره در اختتامیه کشوری دوره هفتم رونمایی می‌شود.

در جلسه کمیته برنامه‌ریزی هفتمین دوره جشنواره فرهنگی، هنری دانشجویان علوم پزشکی مقرر شد که اختتامیه دوره هفتم جشنواره آغاز حرکتی برای شناسایی استعدادهای هنری موجود در دانشگاه‌های علوم پزشکی و فراهم آوردن بستر رشد آنان باشد.

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، در راستای بهره‌مندی از نظرات و پیشنهادات کارشناسی دانشگاه‌ها، کاربرگ‌هایی از سوی اداره کل فرهنگی وزارت بهداشت به معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌ها ارسال می‌شود تا نظرات و پیشنهادات خود را جهت پر بار شدن این دوره جشنواره به اداره کل فرهنگی وزارت بهداشت ارسال کنند.


تگ ها اعلام سیاست‌های کلان جشنواره فرهنگی هنری دانشجویان علوم پزشکی دانشگاهی پزشکی

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی