پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          02 اردیبهشت 1394 - 22 April 2015



تکمیل کتابخانه و تجهیز دانشکده برق گلپایگان با کمک خیرین 

نماینده خیرین دانشکده فنی مهندسی گلپایگان ضمن تشریح برنامه‌های خیرین این دانشکده در سال جاری گفت ارتقاء حمایت‌های وزارت علوم می تواند زمینه افزایش انگیزه خیرین و تداوم بخشیدن به این ظرفیت‌ها را فراهم کند.

درباره اقدامات خیرین برای توسعه این دانشکده عنوان کرد: ساختمانی که با زیربنای 4500 متر از سوی یکی از خیرین به دانشگاه اهدا شده از جمله خدماتی است که از سوی خیرین به این دانشکده ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه تکمیل دو سوله نیمه کاره با کمک خیرین از جمله برنامه‌های ما در سال جاری است، افزود: این سوله‌ها برای کارگاه‌های رشته فنی-مهندسی مورد استفاده قرار می گیرد.

نماینده خیرین دانشکده فنی مهندسی گلپایگان در ادامه از دیگر برنامه‌های خیرین دانشکده در سال جاری به تکمیل ساختمان کتابخانه دانشکده و ساخت و تجهیز دانشکده برق و کامپیوتر اشاره کرد و گفت: تنها نیمی از اعتبار مورد نیاز برای این طرح ها از سوی خیرین تأمین می شود و مابقی آن از سوی وزارت علوم تأمین خواهد شد.

نماینده خیرین دانشکده فنی مهندسی گلپایگان با بیان اینکه خرید وسایل ورزشی، تهیه جوایز برای نخبگان و ارائه وام قرض الحسنه برای دانشجویان کم بضاعت یکی دیگراز برنامه‌های خیرین این دانشکده است،‌ افزود: برای تأمین آب مورد نیاز این دانشکده یک حلقه چاه به ارزش دو میلیارد ریال را با کمک خیرین تملک کرده ایم که مجوز حفاری این چاه صادرشده و درسال جاری بهره برداری از آن آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برای کمک به دانشجویان نخبه برنامه های زیادی داریم، ادامه داد: تحقق این برنامه ها منوط به پیگیری هیئت امنا و هیئت رئیس دانشکده است. تنها طرحی که در این زمینه محقق شده است بورسیه تعدادی از دانشجویان در مجموعه سایپا است که این برنامه‌ها افزایش خواهد یافت.

خرمی از اهدای یک قطعه زمین به مساحت 250 هکتار به دانشکده خبرداد و افزود: این زمین نیز در حال حاضر تحت تمکن دانشکده درآمده و به ساخت فضای آموزشی اختصاص داده خواهد شد.

وی همچنین افزود: چند قطعه زمین دیگر به مساحت 900 متر به دانشکده اختصاص داده شده و بناست که در این مکان خوابگاهی تأسیس شود؛ اما بعد از گذشت 5 سال از واگذاری زمین به دانشکده همچنان منتظر دریافت کمک‌هایی از سوی وزارت علوم برای شروع کار هستیم.

نماینده خیرین دانشکده فنی مهندسی گلپایگان با تأکید براینکه وزارت علوم باید به ظرفیت هایی که خیرین برای توسعه دانشگاه‌ها ایجاد می کنند توجه بیشتری کند،‌ ادامه داد: این طرح همچنان منتظر دریافت کمک مالی از دولت برای شروع است و ارتقای حمایت های وزارت علوم می تواند زمینه افزایش انگیزه خیرین و تداوم بخشیدن به این ظرفیت ها را فراهم کند.

وی در پایان گفت قدم‌های ابتدایی برای تأسیس این دانشکده با کمک خیرین برداشته شد. من فعالیت‌های نیکوکارانه درعرصه علمی را بسیار ضروری تر از دیگر عرصه‌ها می دانم و امیدوارم خیرین بیشتر حمایت شوند.


تگ ها تکمیل کتابخانه و تجهیز دانشکده برق گلپایگان با کمک خیرین دانشگاه کتابخانه

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی