پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          21 خرداد 1394 - 11 June 2015



  رونمایی از تمبر خیرین آموزش عالی

تمبر خیرین آموزش عالی در نخستین گردهمایی ملی خیرین آموزش عالی در مشهد رونمایی شد.

در این گردهمایی که با حضور وزیر علوم و دکتر فرجی دانا در مشهد برگزارشد، عباس مصلی‌نژاد یکی از خیرین بنام آموزشی با اشاره به نقش خیرین در توسعه آموزش عالی، خاطرنشان کرد: ما دنبال این هستیم که با ایجاد مشروعیت بتوانیم مشارکت کلیه هموطنان را در توسعه آموزش عالی به دست آوریم.

وی اضافه کرد: ماموریت اصلی ما ایجاد مشروعیت است؛ مردم زمانی با ما همکاری خواهند کرد که به ما اعتماد داشته باشند؛ از امروز اعتمادسازی در دستور کار ما قرار می‌گیرد.

مصلی‌نژاد تصریح کرد: امروز چهار میلیون و 600 هزار دانشجو در کشور مشغول به تحصیل هستند؛ به معنای دیگر بیش از 6 درصد جمعیت کشور ما دانشجوست؛ با اعتبارات کنونی وزارتخانه نمی‌توان حمایت‌های علمی و آموزشی و رفاهی دانشجویان را پاسخگو بود و این خیرین هستند که باید در این زمینه خیرین را تشویق کنند.

ناظری، مدیرعامل بنیاد دانشگاهی فردوسی نیز با اشاره به فعالیت‌های این بنیاد در دانشگاه فردوسی ‌اظهار کرد: گسترش فعالیت‌های دانشگاهی طی دهه‌های 70 و 80 ایجاب می‌کرد فعالیت‌های خیرخواهانه گسترش یابد.

وی ادامه داد: براین اساس و پیشنهادات مقامات دانشگاهی موضوع در کمیسیون‌های ما مورد بررسی و اجرا قرار گرفت.

ناظری با اشاره به اقداماتی این بنیاد در حمایت از دانشجویان، عنوان کرد: اعطای وام به دانشجویان بی‌بضاعت،‌ اعطای هزینه‌های درمان، پرداخت شهریه، پرداخت اجاره‌بهای خوابگاه‌های پسرانه شبانه در مجموعه‌های خودگردان، اعطای هزینه شارژ کارت رفاهی تعداد کثیری از دانشجویان و… از عمده‌ترین اقدامات ما در حمایت از دانشجویان بوده است.

مدیرعامل بنیاد دانشگاهی فردوسی تصریح کرد: در حوزه ساخت و ساز نیز احداث پردیس 7 دانشگاه فردوسی با ظرفیت 500 نفر برای دانشجویان دختر در شیفت شبانه، احداث خوابگاه مریم با ظرفیت 120 نفر برای دانشجویان دختر در شیفت شبانه و احداث پردیس 5 خوابگاه دانشگاه فردوسی برای دانشجویان دختر روزانه با ظرفیت بیش از 500 دانشجو برای دانشجویان متاهل و مجرد از عمده‌ترین اقدامات ما بوده است .

وی تصریح کرد: همچنین اهدای خوابگاه بقا با 60 واحد برای دانشجویان متاهل تحصیلات تکمیلی و احداث مجتمع خوابگاهی اندیشه با 50 واحد آپارتمانی برای دانشجویان متاهل از دیگر اقدامات ما بوده است.

ناظری خاطرنشان کرد: در حال حاضر ما بیش از 30 هزار مترمربع خوابگاه مسقف با 2000 تخت خوابگاهی برای دانشجویان آماده کردیم و ظرفیت پذیرش خوابگاه ما بیش از متقاضیان است.

در انتهای این مراسم تعدادی از خیرین پیشنهاد احداث خوابگاه در تفرش و ملایر را دادند؛ همچنین یکی از خیرین هزینه احداث یک آزمایشگاه دانشجویی در شهرستان قوچان را تقبل کرد.


تگ ها رونمایی از تمبر خیرین آموزش عالی آموزش عالی خیرین دانشگاه ساز

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی