پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          30 خرداد 1394 - 20 June 2015


  فعالیت 66 موسسه علمی کاربردی مدیریت شهری و روستایی در کشور


رییس موسسه علمی کاربردی مدیریت شهری و روستایی وزارت کشور با بیان اینکه در سطح کشور 66 موسسه آموزش عالی، وابسته به موسسه آموزشی علمی کاربردی مدیریت شهری و روستایی وجود دارد، گفت: از این تعداد 43 مرکز وابسته به شهرداری‌ها و مابقی وابسته به فرمانداری و استانداری‌هاست.

دکتر محمدرضا مردانی در مراسم افتتاح ساختمان جدیدالاحداث مرکز آموزشی علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری‌های گیلان با اشاره به اینکه رکن اصلی دانشگاه‌های علمی کاربردی، مأموریت‌گرایی و مهارت‌محوری است، اظهار کرد: دانشگاه علمی کاربردی دانشگاهی کارآفرین و نسل سومی است.

وی توسعه مراکز آموزش عالی را یکی از شاخصه‌های اصلی توسعه کشورها عنوان کرد و گفت: دست‌یابی به مرزهای دانش و پیشرفت و تکنولوژی‌های جدید از دستاوردهای توسعه مراکز آموزش عالی است.

رییس موسسه آموزش علمی کاربردی مدیریت شهری و روستایی وزارت کشور اقتدار علمی را یکی از مولفه‌های قدرت هر نظام و کشوری برشمرد و ادامه داد: دشمن بدنبال آن است که در این زمینه نیز به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ضربه وارد کند.

دکتر مردانی پایداری در این عرصه را یکی از رسالت‌های مهم دانشگاهیان و دانش‌آموختگان خواند و اظهارکرد: ایران اسلامی از رتبه خوبی در تولید علم برخوردار است.

وی با بیان اینکه 2500 مرکز دانشگاهی و واحد علمی و پژوهشی در سطح کشور وجود دارد گفت: بیش از 4 میلیون دانشجو بر کرسی دانشگاه‌ها تکیه و در حال تحصیل هستند.

رییس موسسه آموزش علمی کاربردی مدیریت شهری و روستایی وزارت کشور سهم مراکز علمی کاربردی از مراکز آموزشی موجود در کشور را 1057 مرکز دانشگاهی عنوان کرد و گفت: 850 هزار دانشجو در این مراکز مشغول به تحصیل هستند.

دکتر مردانی اضافه کرد: تفاوت‌های دانشگاه‌های جامع علمی کاربردی با دانشگاه‌های دیگر در تقاضامحوری و عرضه‌محوری است زیرا ما بر توانایی دانشجویان تکیه و تاکید می‌کنیم که دانشجویان ما توان پیاده‌سازی علم و کاربرد آن را داشته باشند و تئوری و عمل در محیط کار در کنار هم قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه در سطح کشور 66 موسسه آموزش عالی، وابسته به موسسه آموزشی علمی کاربردی مدیریت شهری و روستایی وجود دارد گفت: از این تعداد 43 مرکز وابسته به شهرداری‌ها و مابقی وابسته به فرمانداری و استانداری‌هاست.

رییس موسسه علمی کاربردی مدیریت شهری و روستایی وزارت کشور با بیان اینکه 44 هزار دانشجو در این 66 مرکز مشغول به تحصیل هستند گفت: دوره‌های ضمن خدمت کارکنان شهرداری‌ها، استانداری‌ها و فرمانداری‌ها نیز در این موسسات برگزار می‌شود.

دکتر مردانی با اشاره به اینکه آموزش در مراکز علمی کاربردی با مراکز آموزش عالی از تفاوت‌هایی برخوردار است گفت: در مراکز علمی کاربردی بر توانایی دانشجویان تکیه می‌شود این درحالیست که در مراکز آموزش عالی بر دانایی دانشجویان تاکید می‌شود.

وی با بیان اینکه در مراکز علمی کاربردی ارزشیابی براساس توان انجام کار صورت می‌گیرد گفت: در مراکز آموزش عالی ارزشیابی براساس هوش و معلومات افراد صورت می‌گیرد.

دکتر مردانی در پایان با اشاره به اینکه در مراکز علمی کاربردی آموزش‌های عملی در محیط کار و کارگاه‌ها انجام می‌شود گفت: در مراکز آموزش عالی آموزش‌های عملی در آزمایشگاه‌ها انجام می‌شود.


تگ ها فعالیت 66 موسسه علمی کاربردی مدیریت شهری و روستایی در کشور علمی کاربردی دانشگاهی رووستایی

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی