پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          19 شهریور 1394 - 10 September 2015


عملکرد دو ساله دانشگاه فرهنگیان


دبیر شورای صنفی و رفاهی دانشگاه فرهنگیان در شرق کشور با اشاره به تغییرات این دانشگاه از ابتدای تاسیس تاکنون تصریح کرد: مطابق آنچه که از ابتدای تاسیس از دانشگاه فرهنگیان دیده‌ایم، انتظار این همه تغییر و پیشرفت را نداشته‌ایم و در حال حاضر مدیریت این دانشگاه نمره قبولی را می‌گیرد.

محمدباقری کلات  با بیان اینکه خوشبختانه رفته رفته شرایط در دانشگاه فرهنیگان تغییر کرده است، گفت: در حال حاضر در بحث آموزش تغییرات زیادی صورت گرفته است، با این حال ما نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم که همه چیز یک‌باره عوض شود. در این میان پردیس شهید بهشتی مشهد نمره بالاتری نسبت به سایر مراکز شرق کشور دارد.

باقری کلات افزود: در حال حاضر دانشگاه فرهنگیان به تدریج به شرایط ایده‌آل نزدیک می‌شود. خوشبختانه با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید عملکرد مدیریتی دانشگاه عالمانه و مطابق همت بلند دانشجومعلمان بوده و شرایط برای پیشرفت دانشجو معلمان فراهم شده است.

دبیر شورای صنفی و رفاهی دانشگاه فرهنگیان در شرق کشور شرایط فعلی این دانشگاه با گذشته را بسیار متفاوت توصیف کرد و گفت: در گذشته ما مسائل و مشکلات صنفی زیادی داشتیم اما خوشبختانه رویکرد مسئولان نسبت به بسیاری از مسائل در این دانشگاه عوض شده است.

وی ادامه داد: با این حال طی پیگیری‌هایی که ما و دانشجومعلمان در سال گذشته داشتیم امیدواریم تغییراتی از ابتدای سال تحصیلی امسال در دانشگاه فرهنگیان لحاظ شود. یکی از این مسائل بحث رزرو غذا برای دانشجویان بود که در ترم های گذشته با مشکلاتی مواجه بود.

باقری کلات تصریح کرد: در این مساله همه پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان از سیستم رزرو غذا برخوردار نبودند و علاوه بر آن، ماهانه از حقوق دانشجویان واحدها 45 درصد بابت رزو غذا و هزینه خوابگاه کاسته می‌شد.

دبیر شورای صنفی و رفاهی دانشگاه فرهنگیان در شرق کشور با اشاره به تشکیل کمیته بررسی 35 درصد در دانشگاه فرهنگیان، گفت: با تشکیل این کمیته که با پیگیری‌های دانشجویان راه‌اندازی شد، قرار بر این شد که تهیه سبد غذایی دانشجو بر عهده خود وی باشد.

وی افزود: در حقیقت قرار است دانشجویان از مهر ماه به صورت اینترنتی رزرو غذا داشته باشند و هزینه 35 درصدی که از حقوق دانشجویان فرهنگی کم می‌شد، در اختیار خودشان باشد. امیدواریم این طرح از ابتدای سال تحصیلی جدید اجرا شود.

باقری کلات در ادامه این گفت‌وگو در خصوص اقدامات پیش‎روی شورای صنفی این دانشگاه برای سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: یکی از مطالبات ما در سال تحصیلی جدید تقویت تشکل‌های دانشجویی بوده و به دنبال این هستیم که تشکل انجمن اسلامی زیر نظر دفتر تحکیم وحدت در دانشگاه ایجاد شود.

دبیر شورای صنفی و رفاهی دانشگاه فرهنگیان در شرق کشور خاطرنشان کرد: ایجاد این تشکل به تقویت فضای رقابتی اندیشه در دانشگاه کمک خواهد کرد. در حال حاضر تشکل‌هایی که به نوعی متمایل به گفتمان اصولگرایی هستند در دانشگاه فعالیت دارند اما از طرف جناح مقابل تشکلی در دانشگاه فعالیت ندارد.

وی تاکید کرد: به دنبال این هستیم که در سال تحصیلی جدید بستر مناسب برای ایجاد این تشکل‌ها ایجاد شود.

باقری کلات با بیان اینکه یکی دیگر از مسائلی که در سال تحصیلی جدید پیگیری خواهد شد، افزایش امکانات آموزشی دانشگاه است، تصریح کرد: در دانشگاه فرهنگیان فضای آموزشی، علی‌الخصوص برای رشته‌هایی مانند دبیری زبان انگلیسی، ‌دبیری هنر و رشته‌هایی که نیازمند آزمایشگاه هستند، از امکانات کمی برخوردار است.

دبیر شورای صنفی و رفاهی دانشگاه فرهنگیان در شرق کشور تاکید کرد: در حقیقت در پردیس‌های فرهنگیان باید جذب دانشجو زمانی صورت گیرد که امکان تحصیل برای دانشجو فراهم باشد. امیدواریم که این اتفاقات در سال آینده در دانشگاه فرهنگیان رخ دهد.


تگ ها عملکرد دو ساله دانشگاه فرهنگیان دانشگاه فرهنگیان نمره قبولی

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی