پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          05 دی 1394 - 26 December 2015


نقش دانشجویان مسلمان در انتشار نامه دوم رهبری به جوانان غربی

در کنفرانس بررسی «نامه دوم رهبری به جوانان غربی» در فرانکفورت مطرح شد

دومین کنفرانس تحلیل و بررسی نامه مقام معظم رهبری به جوانان غربی به همت «مرکز اسلامی هامبورگ»، «آکادمی اسلامی آلمان» و «اتحادیه دانشگاهیان و دانشجویان شیعه آلمان» در فرانکفورت برگزار شد.

هدف نامه آیت‌الله خامنه‌ای نزدیک‌کردن جوانان غربی به حقیقت است

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، دومین کنفرانس تحلیل و بررسی نامه مقام معظم رهبری به جوانان غربی به همت «مرکز اسلامی هامبورگ»، «آکادمی اسلامی آلمان» و «اتحادیه دانشگاهیان و دانشجویان شیعه آلمان» در فرانکفورت برگزار شد.


در افتتاحیه این کنفرانس «جعفر ترک یلماز» رئیس شورای مرکزی اتحادیه دانشگاهیان و دانشجویان شیعه آلمان با اشاره به تلاش رسانه‌های غربی در نمایش اسلام به عنوان دینی خشونت‌طلب و بربر اظهار داشت که انتشار این نامه در این بازه زمانی بسیار ارزشمند بوده و حاوی نکات روشنگرانه فراوانی است.

در ادامه این نشست، «امره باشاران» عضو شورای مرکزی اتحادیه دانشگاهیان و دانشجویان شیعه آلمان با اشاره به اینکه مخاطبان این نامه جوانان مسلمان و غیرمسلمان غربی هستند، افزود: این نامه از سوی جوانان می‌بایست به خوبی تجزیه و تحلیل شود زیرا با بررسی کوتاهی که از سوی اعضای این اتحادیه بر روی نامه آیت‌الله خامنه‌ای صورت گرفت، 40 موضوع مهم مورد شناسایی قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام ترابی مدیر آکادمی اسلامی آلمان نیز با اشاره به وظیفه دانشگاهیان و دانشجویان مسلمانی که در کشورهای اروپایی زندگی می‌کنند، گفت: با توجه به اینکه دانشگاهیان مسلمان با زبان، فرهنگ و جامعه کشورهای اروپایی آشنا هستند، بایستی نقشی فعال در انتشار و رساندن این نامه به جوانان غیرمسلمان غربی ایفا کنند.

 «حجت‌الاسلام صباح الدین ترک یلماز» مدیر مرکز اسلامی امام رضا (ع) برلین به عنوان آخرین سخنران این کنفرانس نامه اول و دوم آیت‌الله خامنه‌ای به جوانان غربی را مکمل یکدیگر دانسته و افزود: هر دو نامه مبتنی بر اسلوب و روش‌های قرآنی هستند و هدف آن‌ها نزدیک کردن جوانان غربی به حقیقت است.

مدیر مرکز اسلامی امام رضا (ع) در ادامه گفت: آیت‌الله خامنه‌ای در دومین نامه خود به جوانان غربی معتقدند مسائل و مشکلات جوامع به واسطه فطرت پاک جوانان حل‌شدنی است و از این رو است که جوانان را به گفتگو و دیالوگ با یکدیگر دعوت می‌کنند.

لازم به ذکر است نخستین کنفرانس تحلیل و بررسی نامه آیت‌الله خامنه‌ای به جوانان غربی در ماه نوامبر در برلین و با حضور حجت‌الاسلام رضا رمضانی نماینده مقام معظم رهبری در اروپا برگزار شد.

گفتنی است تعداد معدودی از حامیان سازمان تروریستی مجاهدین خلق نیز با با حضور مقابل سالن برگزاری این همایش، به دنبال برهم زدن این نشست بودند.


تگ ها نقش دانشجویان مسلمان انتشار نامه دوم رهبری به جوانان غربی اتحادیه دانشگاهیان و دانشجویان شیعه آلمان آکادمی اسلامی آلمان

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی