پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          01 اردیبهشت 1395 - 20 April 2016


مدیرکل تبلیغات لرستان گفت: شهید مطهری با ابداع روشی خاص، بین دانشگاه و حوزه پیوند برقرار کرد .
حجت الاسلام مهدوی امین در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویانایران(ایسنا) منطقه لرستان، بیان کرد: شهید مطهری جزء افرادی است که بنیانگذار مبانی فکری انقلاب و عضو اتاق فکر انقلاب بود؛ ایشان نیاز قشر جوان به مسائل و موضوعات انقلابی را درک و بزرگترین اقدام را در راستای روشنفکری از انقلاب و اسلام کرد .
وی ادامه داد: مرگ این شهید والامقام رخنه و آسیب بزرگی برای انقلاب بود چراکه این فرد در تثبیت انقلاب و نقش آفرینی بعد از آن اقدامات قابل توجهی را انجام داده است .
مهدوی امین با بیان اینکه دشمن شخصیت شهید مطهری را خوب شناخته بود، افزود: این شهید بزرگوار شکل بی بدیل و بزرگی از انسانیت بود که متأسفانه با ترور ایشان ضربه سنگینی به انقلاب وارد شد .
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به مهم ترین ویژگی شهید مطهری، اظهار کرد: شاخص ترین خصوصیت وی این است که در زمان خودش با توجه به مقتضیات، نیاز مخاطب را درک کرده و خدمتی ارزنده با اثرگذاری از حوزه و نیازسنجی دانشگاه به همه از جمله قشر جوان ارائه کرد .
وی اضافه کرد: ایشان دانشگاه و قشر جوان را خوب شناخته بود و با علم حوزوی خود شبهات دینی را از بین برد. آثار شهید مفید، موثر و از لحاظ علمی برجسته است .
مهدوی امین تصریح کرد: این شهید والامقام به شیوه درس دادن و نگارش کاملاً مسلط و از اخلاص بالایی نیز برخوردار بود که باعث شد به عنوان چهره ای شاخص در یاد همگان بماند .
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان یادآور شد: شهید مطهری با ابداع روش خاصی در تبیین مفاهیم پیوندی بین دانشگاه و حوزه برقرار کرد که مطالعه آثارش را قابل فهم و روان برای قشر جوان کرده است .
وی گفت: قشر جوان با مطالعه آثار ایشان محتوای خوب و قوی حوزوی را با شیوه دانشگاهی درک می کند و ادغام این دو در کتب این بزرگوار آنها را قابل ...

تگ ها مدیرکل تبلیغات لرستان ابداع روشی خاص مدیرکل تبلیغات لرستان بلیغات اسلامی لرستان با اشاره به مهم ترین ویژگی شهید مطهری

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی