پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          31 امرداد 1395 - 21 August 2016


بهره گیری طرح‌های برتر ایده‌پردازان از خدمات مرکز رشد دانشگاه شریف



دانشگاه صنعتی شریف هشتمین جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب و کار شریف را با هدف ایجاد فرصت برای صاحبان ایده و آشنایی صاحبان صنعت با ایده‌های جدید و خلاقانه برگزار می‌کند.

 جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب‌وکار شریف رویدادی است که به اهتمام مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف راه‌اندازی شده است. این رخداد، در ادامه برگزاری موفق هفت دوره قبلی جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب‌وکار شریف بوده که در حال حاضر به صورت کشوری توسعه یافته و در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف برگزار می‌شود.

این جشنواره از یک سو عرصه‌ای است برای ارائه دستاوردهای فنی- پژوهشی دانشجویان، دانش‌آموختگان، اساتید دانشگاه‌ها، کارآفرینان، صاحبان ایده‌های کسب و کار و از سوی دیگر فضایی برای طرح نیازمندی‌های صنعت است و در نهایت با سرمایه‌گذاری صنعت در کسب ‌و ‌کارهای دانش‌بنیان، فرصتی برای همکاری موثر و نظام‌مند صنعت و دانشگاه فراهم می‌آورد.

در این جشنواره، شرکت‌کنندگان ضمن آشنایی با مفاهیم و اصول کسب وکار و تمرین عملی آنها بر مبنای ایده محوری و فناورانه خود، در یک محیط رقابتی نسبت به آماده‌سازی طرح خود جهت ارائه به نهادها و اشخاص سرمایه‌گذار اقدام می‌کنند.

طرح‌های برتر این جشنواره، ضمن برخورداری از خدمات حمایتی مرکز رشد دانشگاه صنعتی شریف و سایر نهادهای حامی، امکان سرمایه گذاری صندوق پژوهش و فناوری شریف و سایر سرمایه‌گذاران به منظور تجاری شدن طرح و تولید محصول را خواهند داشت.

ایجاد فرصت برای صاحبان ایده، فراهم آوردن شرایط برای کارآفرینان جهت بازاریابی و معرفی طرح به سرمایه‌گذاران، آشنایی صاحبان صنعت با ایده‌های جدید و خلاقانه، استفاده صاحبان ایده از بازخورد کارآفرینان و مدیران برتر، افزایش توان کارآفرینان برای نوشتن طرح تجاری و برنامه‌ریزی اجرایی، شناسایی کارآفرینان جوان و ناشناخته، کسب اعتبار و شهرت برای کارآفرینان برتر، تشویق و تبلیغ نگاه خلاقانه و روحیه کارآفرینی و پرورش نسل جدیدی از کارآفرینان، از جمله اهداف این جشنواره است.

این جشنواره در دو بخش «ایده‌های نوآورانه» و «طرح کسب و کار» در حوزه‌های فناوری‌های ارتباطات و اطلاعات و فنی مهندسی برگزار می‌شود.

مهلت ارسال طرح‌ها به دبیرخانه هشتمین جشنواره سراسری کارآفرینی و توسعه کسب و کار شریف تا 15 شهریور ماه امسال است.



تگ ها جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب‌وکار شریف مرکز رشد دانشگاه شریف جشنواره کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی