پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          13 آبان 1397 - 04 November 2018


نخبگان بسیجی به مناسبت فرارسیدن ۱۳ آبان، با بیان اینکه حربه تحریم در جنگ اقتصادی محکوم به شکست است، از دولت خواستند که با استفاده از ظرفیت نخبگان، تحریم‌ها را بی اثر کند.

به گزارش پرتال دانشگاهی به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان بسیج علمی، پژوهشگران و نخبگان بسیجی در گرامیداشت ۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران، بیانیه ای صادر کردند.

در این بیانیه آمده است: «انقلاب اسلامی ایران را می توان به جرات تجلی تمام نمای استکبارستیزی و آزادی خواهی به معنای نفوذ در رفتار ملت ها وکشورهای دنیا بدون تهدید و ارعاب به شمار آورد.

این انقلاب عزیز از رهگذر آرمان های حضرت امام و منویات مقام عظمای ولایت، در طول ۴۰سال صدور انقلاب و تفکر استکبارستیزی را به دستان توانمند جوانان برومند ایران اسلامی داشته که این در مقاطع مختلف از عمر با برکت این نظام مشاهده شده و سفر اخیر ریاست جمهوری به کشور لبنان و استقبال گسترده از گفتمان امام از آن جمله است.

۱۳ آبان نقطه پیوند برگ‌های زرینی از تاریخ آزادگی ملت بزرگ ایران است؛ ۱۳ آبان صرفا یک رویداد تاریخی نیست بلکه واقعه‌ای تاریخ‌ساز، ماندگار و تأثیرگذار که در هر کدام از رخدادهای آن مصادیقی از پایداری، فداکاری، مقاومت اسلامی و بیداری جهادگونه علیه طاغوتیان، استکبار و نظام سلطه از سوی ملت مجاهد و غیور ایران اسلامی است.

استکبار جهانی که با در اختیار داشتن بزرگترین شبکه رسانه ای دنیا، از رویارویی با ملت ایران عاجز و ناتوان است؛ اینک با شیوه های جدید در ابعاد گوناگون به جنگ روانی روی آورده و جوانان و خانواده ها را نشانه رفته است. وقایعی که هر یک به تنهایی می‌تواند منشأ تداوم یک حرکت عظیم نهضت و استکبار ستیزی و نفی نظام‌های سلطه قرار گیرد.

به رغم زنجیره توطئه‌ها و سناریوهای کینه‌توزانه اردوگاه سلطه و صهیونیست بین‌المللی علیه ملت ایران در سالیان پس از انقلاب گفتمان انقلاب اسلامی فراتر از جغرافیای کشور و منطقه، قلب اروپا و آمریکا را تحت تأثیر جدی قرار داده و ایالات متحده آمریکا و شرکای آن نه تنها در مصاف با نظام اسلامی ایران طرفه‌ای نبسته‌اند بلکه به مدد مقاومت و استکبارستیزی ایرانیان و عمق استراتژیک آن و جلوه‌نمایی بیداری اسلامی بدون توجه به کارنامه سیاه خود، امروزه تمام عزم خود را برای تضعیف این سرزمین و اقتدار و امنیت آن بکارگرفته اند.

سیزدهم آبان در حافظه تاریخی ملت غیور ایران همواره با استکبارستیزی و دشمنی با این تروریست بالذات دولتی، آمریکای جهانخوار، همراه بوده است. مردم خداجوی ایران اسلامی با اقتدا به امام حسین (علیه السلام)، به رخ جهانیان کشانده اند که هیهات من الذلة؛ حاشا که ما زیر یوغ استکبار جهانی و نمایندگان آنان در منطقه و جهان برویم.

سیزدهم آبان به همه مستضعفان آموخت که می‌توانند چپاولگران را به زباله‌دان تاریخ بسپارند، می توانند هویت خود را با نفی قدرت‌های استعماری تعریف کنند و در یک کلام با به ارمغان آوردن غروری مقدس و حماسه آفرین به آنها آموخت که دیوار ظلم و ستم شکستنی است.

اگرچه امروز همگان شاهدند که نظام سلطه خوی شیطانی، خود را در لحن و کلام آشکار کرده و رئیس جمهور آمریکا با وقاحت تمام، ملت بزرگ ایران را آماج توهین قرار می‌دهد اما مردم بصیر ایران و شاگردان مکتب اسلام ناب محمدی(ص) دیر زمانی است که به تبعیت از آیه شریفه «یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ لاَ تَتَّخِذُواْ بِطَانَةً مِّن دُونِکُمْ لاَ یَأْلُونَکُمْ خَبَالًا وَدُّواْ مَا عَنِتُّمْ قَدْ بَدَتِ الْبَغْضَاء مِنْ أَفْوَاهِهِمْ وَمَا تُخْفِی صُدُورُهُمْ أَکْبَرُ قَدْ بَیَّنَّا لَکُمُ الآیَاتِ إِن کُنتُمْ تَعْقِلُون» مکر و حیله‌های دشمن را می‌شناسند و به دشمن اعتماد ندارند و دریافته‌اند که پایانی برای خباثت‌ها و دشمنی‌های آمریکا و دست نشانده های منطقه ای وی وجود ندارد.»

در بخش دیگری از این بیانیه حربه های دشمن اشاره شده و آمده است: «حال انزوای امریکا در تحریم ایران، از مهمترین عواملی است که نشان می دهد آمریکا در سیاست به صفر رساندن صادرات نفت ایران از همین الان دچار شکست شده است.

این عوامل نشان می دهد که دشمنان ایران اسلامی به سرسپردگی آمریکا مستکبر از آغاز نهضت امام خمینی (ره) به صورت ویژه پس از پیروزی انقلاب اسلامی با طرح ریزی توطئه‌ها و دسیسه‌های گوناگون و هزینه کردن مبالغ هنگفت در جهت ریشه‌کن کردن انقلاب اسلامی بوده و به فضل خداوند و با حضور با بصیرت مردم و در صحنه و رهبری‌های حکیمانه امام راحل و مقام معظم رهبری این توطئه‌ها یکی پس از دیگری خنثی شد و چیزی جز افزایش نفرت مردم ایران نسبت به آمریکا و استحکام هرچه بیشتر شعار مرگ بر آمریکا بر جای نگذاشته است.

اصحاب علم، جامعه نخبگان و جهادگران علمی کشور با گرامیداشت این روز بزرگ به جهانیان اعلام می‌دارد که نسل سوم انقلاب یعنی فرزندان همان کسانی که دیروز آن حماسه بزرگ را آفریدند با پیروی از رهبری حکیم و دانشمند خود ذره‌ای از آرمان‌های انقلاب و در راس آنها استکبار ستیزی و استقلال طلبی کوتاه نیامده و نمی‌آید و با انتخاب مطالبات رهبری به عنوان نقشه راه حرکت در مسیر نیل به حکومت جهانی مهدی (عج) به مبارزه همه‌جانبه با ظلم و ظالم در سراسر دنیا ادامه می‌دهد.

همچنین با پیروی از آیه شریفه «واعتصموا بحبل الله جمیعا و لا تفرقوا...» اینک بار دگر با رهبر معظم انقلاب اسلامی هم نوا می شویم که در ایران هر کسی که به پایه های اسلامی انقلاب اعتقاد دارد به مبارزه همیشگی با پرچم داران قدرت استکباری در رأس آنها آمریکا اعتقاد دارد.

راهکار مدبرانه و عاقلانه این است که دولت راه هایی را برای بی اثر کردن تحریم ها بیابد، به این معنا که شرایط اقتصادی و ساخت درونی کشور، با استفاده از ظرفیت نخبگان به سمتی برود که امکان تحریم برای دشمنان وجود نداشته باشد.

پس در این شرایط حساس که دنیا در آستانه تحولات اساسی قرار گرفته و چشم عالم بر ما دوخته شده است، در دام حرکت های دیپلماتیک جهانی و دنیای ارتباطات غرب پسندانه نیافتیم و نگذاریم که انقلاب به دست نامحرمان و نااهلان بیافتد.

همچنان تحت فرمان رهبر معظم انقلاب در کنار هم برادرانه می مانیم و تمامی این جنایت ها را محکوم می کنیم و همواره با وحدت کامل با اقتداء به ولایت، به مسیر رشد و اعتلاء کشور ادامه خواهیم داد.»



جدیدترین اخبار دانشگاهی - استخدامی و کنفرانس های علمی را در پرتال دانشگاهی مشاهده کنید. 
با عضویت در خبرنامه های تخصصی ، اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید . 
کانال تلگرام پرتال دانشگاهی را  به نشانی https://telegram.me/unpir دنبال کنید.

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی