پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          02 دی 1397 - 23 December 2018


شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی سراوان در بیانیه‌ای خواستار عذرخواهی نماینده مردم این شهرستان در مجلس شد، همچنین بسیج دانشجویی دانشگاه شریف خواستار رسیدگی به رفتار این نماینده شد.

به گزارش پرتال دانشگاهی به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان بسیج دانشجویی، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی سراوان در بیانیه‌ای خواستار عذرخواهی نماینده مردم این شهرستان در مجلس شد. بخش هایی از متن بیانیه به این شرح است:

انتشار فیلم رفتار دور از شان نماینده مردم شریف سراوان در مجلس شورای اسلامی و برخورد سخیف وی با کارمند اداره گمرک در روزهای اخیر موجی از نارضایتی را در میان مردم و بالاخص طیف دانشگاهی شهرستان سراوان به همراه داشت.

نماینده ای که نه برای حل مشکل مردم و بلکه به خاطر سفارش فردی دلال، با رفتاری بسیار نامناسب باعث خدشه دار شدن فرهنگ اصیل مردم شریف سراوان شد.

اما نکته دردآور اینجاست که نماینده سراوان به جای عذرخواهی از مردم ایران اسلامی به خصوص مردم شریف و نجیب شهرستان سراوان که فرهنگ و ادبشان از ریشه های تاریخی برخوردار است با فرار رو به جلو درصدد توجیه رفتار خود با تکیه بر مسائل قومی مذهبی برآمده، حال آنکه کارمندی که در مقابل ویژه خواری وی ایستادگی کرده خود اهل تسنن بوده است.

آقای درازهی، در خصوص حل معضلات و مشکلات بیشمار مردم سراوان از جمله ریزگردها، بیکاری، بهداشت، نبود آب آشامیدنی سالم و کمبود آب برای کشاورزی و نامناسب بودن جاده های مواصلاتی، چندبار در صحن علنی مجلس نطق کرده اید که همسو با دشمنان انقلاب اسلامی، عواطف و احساسات مردم نجیب بلوچ را تحریک می کنید، حال آنکه این حرکتِ نخ نما شده به شدت از سوی نخبگان و فرهیختگان اهل سنت و بلوچ مورد انتقاد قرار گرفته است.

ما دانشجویان سراوانی به عنوان قشر فرهیخته این شهرستان و به نمایندگی از سایر مردمی که قلبشان از این حرکت ناپسند، جریحه دار شده است، از آقای درازهی می خواهیم تا از عملکرد و رفتار نامناسب خود عذرخواهی کرده و درصدد جبران وقت و هزینه هایی برآید که در مجلس برای این موضوع صرف کرده است. همچنین وزارت اقتصاد و امور دارایی بجای برخورد با «محمد بهنیا»، کارمند گمرک از وی بخاطر وظیفه شناسی تقدیر و تشکر کند تا این رفتار برای سایرین سرلوحه کارشان قرار گیرد.

براساس این گزارش، بسیج دانشجویی دانشگاه شریف نیز طی نامه‌ای از هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس خواست تا به رفتار حاشیه‌ساز نماینده شهرستان سراوان در مجلس رسیدگی کند.

در نامه بسیج دانشجویی شریف خطاب به پزشکیان آمده است: «نظر به رفتار زشت و زننده نماینده سراوان در یکی از مراکز گمرک کشور و تقاضای درخواست غیرقانونی با استفاده از امتیاز نمایندگی مجلس، بسیج دانشجویی شریف از شما برای جلوگیری از تکرار اینگونه رفتارها از هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس درخواست بررسی رفتار این نماینده را دارد».



جدیدترین اخبار دانشگاهی - استخدامی و کنفرانس های علمی را در پرتال دانشگاهی مشاهده کنید. 
با عضویت در خبرنامه های تخصصی ، اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید . 
کانال تلگرام پرتال دانشگاهی را  به نشانی https://telegram.me/unpir دنبال کنید.

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی