پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          16 اردیبهشت 1402 - 06 May 2023


مشاور رئیس دانشگاه آزاد ظرفیت استان های شرق کشور در جذب دانشجوی غیرایرانی، کشاورزی، صنایع غذایی و صنایع تبدیلی را بسیار ویژه توصیف کرد.

به گزارش پرتال دانشگاهی و به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، نشست استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالی با حضور دکتر علی سروری مجد مشاور ریاست و رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان ها دانشگاه آزاد اسلامی در واحد بجنورد برگزار شد.

مشاور ریاست و رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان ها دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به ارزش معنوی شغل معلمی تصریح کرد: ما معلمان طی سال های متمادی خدمت خود از نزدیک شاهد رشد و بالندگی دانش آموزان و دانشجویان بوده‌ایم که به مانند نهالی روز به روز از نظر علمی، فرهنگی، تجربی و معرفتی در حال پیشرفت هستند. همین امر انگیزه کاری ما را دوچندان کرده و ما را در سیستم آموزشی شاداب تر می سازد.

وی افزود: رابطه عاطفی که معلمان در سال های خدمت خود با دانش آموزان و دانشجویان ایجاد می کنند، بسیار گران‌سنگ است و این ارزش معنوی با هیچ چیز مادی برابری نمی کند.

سروری مجد ضمن قدردانی از زحمات مدیران، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالی در جذب و پذیرش دانشجو، تصریح کرد: پیشرفت استان ها یکی دیگر از افتخاراتی است که ما به آن می بالیم و در این استان نیز از سال ۹۹ تاکنون شاهد جذب حداکثری دانشجو بوده ایم که این امر مهم قطعا با مدیریت خوب رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان، تلاش ها، زحمات و پیگیری های تمامی عزیزان محقق شده است.

وی خاطرنشان کرد: این استان دارای مختصات ویژه خود است؛ نگاه کمی‌گرایی در کار معلمی وجود ندارد اما در این راه آنچه حائز اهمیت است همان کیفیت، تلاش، صبر، کوشش و مجاهدت تک تک اعضای خانواده دانشگاهی استان است که ماحصل آن همان جذب خوب دانشجو در سال های اخیر است.

سروری مجد با تاکید بر لزوم توجه به حوزه دانش بنیان و استفاده از ظرفیت های استان، گفت: در استان خراسان شمالی در حوزه دانش بنیان و استفاده از ظرفیت های خوب این استان باید تلاش بیشتری صورت گیرد تا از متوسط سایر استان ها پیشی بگیریم.

مشاور ریاست و رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان ها دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: اتحادیه منطقه ای شرق کشور با مشارکت پنج استان خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و کرمان تشکیل شده که با تشکیل جلسات بین روسا و معاونان، قرار است استان ها از ظرفیت های علمی، آموزشی، فرهنگی، صنعتی و کشاورزی یکدیگر بهره برده و تجربیات خود را به اشتراک بگذارند. ظرفیت شرق کشور در زمینه های جذب دانشجوی غیر ایرانی، کشاورزی، صنایع غذایی، صنایع تبدیلی بسیار ویژه است که دانشگاه های این استان برای ارتباط با صنایع غذایی، تبدیلی و... باید جدی تر وارد میدان شوند.

دکتر سروری مجد با توضیح اجمالی طرح پویش دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار داشت: طرح پویش امکان اشتغال همزمان با تحصیل را برای دانشجویان فراهم می کند که همین امر سبب می شود دانشجو در دوران تحصیل خود مهارتی را کسب و برای اشتغال در آینده آماده شود.

وی افزود: کسب مهارت امری جدی است و با مهم جلوه دادن طرح های بنیادی و کاربردی، می توانیم اثربخشی دانشجویان با محیط کار را پررونق تر کنیم؛ که تحقق این مهم رونق دانشگاه و استان را نیز به همراه خواهد داشت. امروزه یکی از دغدغه های والدین، اشتغال فرزندانشان است. بنابراین با تربیت نیروی متخصص و کارآمد در مدارس عالی مهارتی می توانیم این دغدغه را به حداقل رسانیم.

مشاور ریاست و رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان های دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی نه دولتی است و نه خصوصی؛ بنابراین باید با همت خود این دانشگاه را اداره کنیم و براساس وظیفه اجتماعی خدمت رسانی انجام داده و به دانشگاه به عنوان دانشگاه حل مساله بنگریم که همین امر افزایش اعتماد مردم به دانشگاه آزاد اسلامی، بالارفتن عزت و آبروی دانشگاه را به همراه خواهد داشت.



جدیدترین اخبار دانشگاهی - استخدامی و کنفرانس های علمی را در پرتال دانشگاهی مشاهده کنید. 
با عضویت در خبرنامه های تخصصی ، اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید . 
کانال تلگرام پرتال دانشگاهی را  به نشانی https://telegram.me/unpir دنبال کنید.

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی