پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran

کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 95 نتایج ارشد 95 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 95 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 95 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba



دوره جامع آموزش تجارت الکترونیکی

آموزشگاه فناوری اطلاعات خبرگان پارس با همکاری پرتال دانشگاهی دوره های آموزشی فناوری اطلاعات از پایه تا پیشرفته و برای اولین باردر کشور دوره  آموزشی تجارت الکترونیکی را با اعطای مدارک معتبر بین المللی برگزارمینماید.

معرفی آموزشگاه فناوری اطلاعات خبرگان پارس:
آموزشگاه فناوری اطلاعات خبرگان پارس وابسته به شرکت شهر الکترونیک پارس اولین مرکز تخصصی ارائه خدمات تجارت الکترونیکی و دولت الکترونیکی در ایران و عضو کنفدراسیون بین المللی دولت الکترونیکی می باشد. این مرکز دوره های فناوری اطلاعات از پایه تا پیشرفته و تجارت الکترونیکی برگزار می نماید. رویکرد و هدف در طراحی و اجرای این دوره ها پرورش نیروی انسانی ماهر و متخصص، تامین نیازهای بازار کار و خلق فرصت های شغلی بهتر برای فراگیران است.

معرفی دوره:
دوره جامع آموزشی تجارت الکترونیکی به دو بخش پایه و پیشرفته تقسیم می گردد. در دوره پایه فراگیر با مفاهیم تجارت و کسب و کار الکترونیک و ملزومات آن،  کاربرد های مختلف تجارت الکترونیک در صنایع مختلف و نیز در بخش های مختلف کسب و کار نظیر طراحی محصول و خدمات، بازاریابی، تامین، تولید، فروش خدمات پس از فروش و ... آشنا می گردد. در این دوره دیدگاه کلی و وسیع به صورت کاربردی از تجارت الکترونیک در مخاطبین ایجاد می گردد که منجر به رشد زمینه های خلاقیت در راستای توسعه کسب و کار و موفقیت شغلی در ایشان خواهد شد. 

پس از دوره پایه،فراگیر با کمک مشاورین و متخصصین مرکز و با توجه به علایق و زمینه های شغلی و تخصصی خویش به انتخاب گرایش در دوره پیشرفته خواهد پرداخت. دوره پیشرفته گرایش های مختلفی دارد که "مهندس طراح تجارت الکترونیکی"، "تاجر الکترونیکی"، "مدیر کسب و کار های الکترونیکی و فروشگاه های اینترنتی"،  "سرپرستي تيمهاي مجازي و راه دور"، "امنیت کسب و کار الکترونیکی"، "مهندس سازنده Web Site هاي"E-Commerce از جمله گرایش های دوره آموزشی تجارت الکترونیکی است. فراگیر همچنین می تواند بیش از یک گرایش تخصصی تجارت الکترونیکی را جهت تکمیل دانش و مهارت های خود انتخاب نماید.  

زمان برگزاری دوره:
دوره ترمیک:شنبه، دوشنبه و چهار شنبه هر هفته ساعت 16 الی 19 از 31/01/92
دوره فشرده: پنج شنبه هر هفته ساعت 9 الی 19از 12/02/92
مدت دوره : 90 ساعت (30 ساعت پایه 60 ساعت پیشرفته)
نکته: زمان برگزاری دوره (روز و ساعت) با هماهنگی اساتید و فراگیران قابل تغییر است.


محل برگزاری :
آموزشگاه فناوری اطلاعات خبرگان پارس
تهران خیابان کارگر شمالی بالاتر از فاطمی روبروی پمپ بنزین پلاک 1324 واحد 102 تلفن 66432458
دریافت اطلاعات بیشتر: ارسال کد unpو یا کد 1 به شماره پیامک 02166432458
هزینه دوره :
227 هزار تومان پایه
515 هزار تومان پیشرفته
667 هزار تومان پایه و پیشرفته با 10% تخفیف

سرفصل دوره   
•    تعاریف و مفاهیم تجارت الکترونیکی، کسب و کار الکترونیک و مقایسه این دو
•    طیف های تجارت الکترونیکی وفرصتهای کسب وکارالکترونیکی
•    پیش شرطها، مزایا (برای شرکت ها، جامعه و مشتریان )دامها و تهدیدات تجارت الکترونیکی
•    چگونگی جهش کشور های در حال توسعه در تجارت الکترونیکی. بررسی موردی کشور های کره جنوبی، سنگاپور، بحرین، قزاقستان و ...
•    فرآیند های کسب و کار و تجارت الکترونیک
•    کاربردهای تجارت الکترونیک در بازاریابی، طراحی محصولات و خدمات، تامین، تولید، فروش و خدمات پس از فروش
•    تجارت الکترونیک در صنایع مختلف و بررسی موردی تجارت الکترونیکی در شرکت های جنرال موتورز، جنرال الکتریک، سیسکو، صنایع فولاد و ...
•    شناسایی مدل های کسب و کار مناسب برای بنگاه
•    بازاریابی الکترونیک و تبلیغات در محیط وب
•    اصول بازاریابی و بازاریابی الکترونیک
•    ابزارهای بازاریابی الکترونیک
•    انواع بازار های تجارت الکترونیکی
•    Third-party e-marketplaces
•    Seller side e-marketplaces
•    Buyer side e-marketplaces
•    Vertical e-marketplaces
•    Horizontal e-marketplaces
•    فضای باز، رقابتی و کنترلی در انواع بازار های تجارت الکترونیک
•    منابع تجاری در اینترنت
•    محیط های تجارت بین بنگاهی در اینترنت
•    امنیت دیجیتال و امضای الکترونیک
•    چگونگی استقرار امنیت در معاملات تجارت الکترونیک
•    حملات و خطرات تهدید کننده در محیط تجارت الکترونیک
•    سیستمهای پرداخت
•    تعاریف و مفاهیم پرداخت الکترونیک
•    روشهای پرداخت الکترونیک
•    شیوه های پرداخت در مدل های مختلف تجارت الکترونیک
•    قوانین حقوقی در تجارت الکترونیک
•    مباحث حقوقی تجارت اکترونیک
•    قوانین حقوقی تجارت الکترونیک در ایران
•    قرار دادهای الکترونیک
•    حمایت های قانونی در محیط تجارت الکترونیک
•    آشنايي با مباني و كليات تجارت سيار
•    مدلهاي كسب و كار سيار
•    كاربردهاي تجارت سيار
•    كليّات استانداردهاي تجارت الكترونيكي
•    تجارتالکترونیکیوتولیدکننده
•    کار عملی در بازار های مبتنی بر B2C
•    کار عملی در بازارهای مبتنی بر B2B


 




تگ ها دوره جامع آموزش تجارت الکترونیکی
اخبار روزنامه ها

خبرنامه - شبکه های اجتماعی

آمار سایت