پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran

کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 95 نتایج ارشد 95 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 95 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 95 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
مجموعه  آموزش - دوره و محصولات آموزشی / آموزش مدیریتارسال شده در   14 فروردین 1393 - 03 April 2014


مدیر کارآمد _ استراتژی بازاریابی برای رشد سریع تر

استراتژی بازاریابی برای رشد سریع تر





اولین دلیل موفقیت یا شکست هر کسب وکاری عملیات بازاریابی آن است. در همه کسب و کارهای موفق عملیات بازاریابی اصلی ترین فعالیت آن کسب و کار است. قصد دارم تا به ارائه 21 مورد از مهم ترین ایده های بازاریابی استراتژیکی که تا کنون کشف شده است، بپردازم. بازاریابی استراتژیک یعنی یافتن راهی برای ساختار‌دهی کالا و خدمات تان به طوری که بتوانید تعداد بیشتری از آن را فروخته، آن را با قیمت بیشتری فروخته، آن ها را در نواحی جغرافیایی بیشتری فروخته و هر چقدر که بشود برای محصول تان رهبری بازار، تقویت بازار، و پایداری بازار بدست آورید.

The primary reason for the success or failure of any business enterprise is the marketing function. In all successful businesses the marketing function is the central core activity of the business. I'm going to give you 21 of the most important ideas ever discovered in strategic marketing. Strategic marketing means finding a way to structure your product and service so that you can sell more of it, that you can sell it at higher prices, that you can sell it over an extended geographical area and that you can achieve whatever possible market leadership, market strength, market stability in your product.


قیمت 4500 تومان





تگ ها مدیر کارآمد استراتژی بازاریابی رشد سریع تر

پر بازدیدترین آموزش مدیریت

موسسه پژوهش MBA
ترجمه تخصصی دانشگاهی
موسسه پژوهش مدیریت
مقاله نویسی ISI

خبرنامه - شبکه های اجتماعی

آمار سایت