سمینار استراتژی نامگذاری برند با مروری بر مفاهیم قانونی ثبت برند
سمینار استراتژی و تکنیک های نامگذاری
توضیحات :
هنگامی که صحبت از موفقیت یک کسب و کار کوچک در میان است در واقع نام یک شرکت اهمیت بسیاری پیدا می کند . یک نام صحیح می تواند شرکت شما را به اوج ببرد و از طرفی یک نام اشتباه نیز می تواند شرکت را به قعر بکشاند . اسم شرکت باید انتقال دهنده تجربه ، ارزش ، وجه تمایز محصولات و خدمات باشد .
انتخاب یک نام تجاری خوب یک فرایند پیچیده است . انتخاب نام شرکت جزء اولین مقرارت ثبت شرکت و در عین حال یکی از مهمترین مراحل تاسیس شرکت است. بسیاری از افراد قبل از ثبت شرکت خود برای رسیدن به اسم شرکت مطلوب، انرژی و زمان زیادی صرف می کنند اما گروهی دیگر به هر دلیل اسم شرکت را بدون در نظر گرفتن همه جوانب و با عجله انتخاب می کنند و به همین دلیل هم معمولا بعد از مدتی تصمیم به تغییر نام شرکت می گیرند.
آنچه در این سمینار موشکافی خواهد شد:
هویت برند
عناصر برند
خوشه نشانه شناختی برند
استراتژی نامگذاری برند
رویه های ثبت حقوقی نام تجاری
دبیرعلمی سمینار : دکتر شهریار شفیعی
* PhD در بازاریابی و برندسازی – دانشگاه رن (RENNES) فرانسه
* عضو کمیسیون برند ایران در سازمان توسعه تجارت
* عضو هيئت علمي سازمان مدیریت صنعتی
* عضو شورای سردبیری ژورنال Business & Economic Management
* مدیر گروه فناوری برندسازی (BrandTech )
* پنجمین سخنران برتر در میان صد متفکر برتر جهان در حوزه برند و بازاریابی در لالوند فرانسه
* عضو آکادميهای پژوهشي CREM و ECOGEST
* مشاور امور بازاریابی و برندینگ سازمانها و شرکتهای خصوصی در بخشهای متفاوت صنعت و خدمات
* نماینده ایران در چهارمین کنفرانس بین المللی تجارت جهانی سازمان همکاری های اسلامی در سپتامبر 2013 ( 4th OIC WROLD BIZ Conf Sep,2013
تاریخ شروع : 31 مرداد 1393
روز و ساعت : 31 مرداد 1393 - از ساعت 14 الی 20
مدت : 6 ساعت
مکان برگزاری:
هزینه سرمایه گذاری:
55% تخفیف و پرداخت تنها 85,950 تومان به جای 191,000 تومان
تعداد کوپن های تخفیف محدود و برای دانشجویان در نطر گرفته شده است
جهت ثبت نام با تخفیف ویژه کلیک نمایید