پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 رپورتاژ آگهی رپورتاژ خبری رپرتاژ خبری / خدمات          28 اسفند 1399 - 18 March 2021



اهمیت سئو سایت
احتمالاً صد بار شنیده اید که سئو سایت یا بهینه سازی موتور جستجو ابزاری حیاتی برای دیجیتال مارکتینگ است. ‏
بهینه سازی موتور جستجو یا همان Seo برای هر کسب و کاری که سعی در جذب ترافیک هدفمند برای یک وب سایت دارد ضروری است. طبق آمار تقریبا نود و سه درصد از کل بازدیدهای  وب سایت وب آینده از موتورهای جستجو حاصل می شود. مهم نیست که چه نوع وب سایتی را اداره می کنید، باید تلاش کنید تا کاربران یا همان مشتریات باالقوه هدف، شما را از طریق موتورهای جستجو پیدا کند.
به طور خلاصه می توان گفت ‏سئو سایت‏ بسیارمهم است زیرا وب سایت شما را بیشتر نمایان می کند، و این به معنای ترافیک و فرصت های ‏بیشتر برای تبدیل چشم انداز به مشتری است.‏
وب سایت آموزشی وب آینده به عنوان یک رسانه آموزشی آنلاین برای آموزش سئو سایت در سال 1399 آغاز به کار کرد. وب آینده به تدریج خدمات خود را توسعه داده و مجموعه کاملی از فعالیت ها از جمله: سئو سایت، خدمات سئو، مشاوره سئو،تولید محتوای اختصاصی، طراحی لوگو، طراحی قالب پیچ اینستاگرام و .. را برای طیف گسترده ای از مشتریان ارائه کرده است. 
این مقاله ، از اصول مقدماتی سئو تا نکات پیشرفته سئو سایت را به شما آموزش خواهد داد.




 
سئو سایت چیست؟
خیلی ساده ، SEO فرایندی برای اطمینان از قابل مشاهده بودن وب سایت و محتوای آن در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) است.
اصطلاح SERP به نتایج ارگانیکی اطلاق می شود که بعد از نتایج تبیغاتی گوگل به طور طبیعی در صفحه اول گوگل مشاهده می شوند.

نقش سئو در یک شرکت چیست؟
نقش سئو سایت در افزایش مواجهه شرکت شما با مشتریان بالقوه در موتورهای جستجواست. سئوکار شرکت شما، برای بهبود رتبه بندی کسب و کار آنلاین شما در موضوعات خاص یا کلمات کلیدی ، استراتژی های مختلف وب سایت را تجزیه و تحلیل و پیاده سازی می کند.
وقتی مشتری ها از طریق Google یا سایر موتورهای جستجو به صورت آنلاین خدمات خاصی را جستجو می کنند، شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که شرکت شما در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) با قدرت حضور دارد ، تا بتوانند شما را پیدا کنند.
اگر در صفحه 70 SERP هستید ، مشتری احتمالی نمی تواند شرکت شما را پیدا کند و از طریق وب سایت شما کلیک کند.


 
کلمات کلیدی (کیورد)
زمانی که کلمات کلیدی اهمیت زیادی داشتند و تنها تکنیک های سئو در کنار بکلینک انبوه برای سئوکارها بودند، گذشته است اما این به منزله عدم اهمیت کلمات کلیدی در سئو نیست. تفاوت استفاده از کلمات کلیدی در حال حاظر در این است که امروزه ، کلمات کلیدی باید به خوبی تحقیق شوند، با دقت انتخاب شوند و در محتوای شما به طور منطقی مورد استفاده قرار گیرند تا موثر واقع شوند. 
اما دقیقاً کلمات کلیدی چه هستند؟ کلمات کلیدی در واقع کلمات یا عباراتی هستند که جستجوگرها برای یافتن محتوای آنلاین مورد نیازشان استفاده می کنند و سپس صاحبان کسب و کار می توانند برای ارتباط با مشتریانی که به دنبال محصولات و خدمات شان هستند به عنوان یک پل یا راه ارتباطی استفاده کنند.
هنگام تحقیق درباره کلمات کلیدی ، باید به دنبال کلماتی باشید که دارای نرخ و حجم جستجوی بالا و رقابت کم تری باشند. همچنین باید کلمات کلیدی را انتخاب کنید که توازن در سایت شما حفظ شود.
 انواع کلمات کلیدی عبارتند از :کلمات کلیدی دم کوتاه تک سیلابی یا دو سیلابی، کلمات کلیدی دم بلند چند سیلابی (لانگ تیل)، کلمات کلیدی محلی که این کلمات می بایست یکی از ویژگی های عمومی ،تجاری و یا معاملاتی را دارا باشند  تا محتوای شما توسط موتورهای جستجو برای کاربران در صدر نتایج جستجو ظاهر شوند.
در هنگام تحقیق درباره کلمات کلیدی حتما باید به هدف جستجو و هدف جستجوگر توجه داشته باشید.
همچنین می توانید از کلمات کلیدی برای بهینه سازی همه عناوین ،URL ها، دسته بندی ها، صفحات درباره ما وسایر عناصر سئو، در صفحه خود استفاده کنید 
محتوا
محتوا بخش حیاتی سئو سایت است. زیرا وسیله ای است که برای جلب و جذب مخاطبان استفاده می کنید. به عنوان مثال ، اگر یک گل فروشی آنلاین دارید و می خواهید در نتایج جستجو دید شوید، ممکن است یک سری محتوا در مورد باغبانی از جمله: انتخاب گونه های مناسب گیاهان، نکات مربوط به رشد و موارد دیگر در در بلاگ سایت تان منتشر کنید. زمانی که کاربر قصد دارد، توسط موتورهای جستجو درباره باغبانی اطلاعاتی کسب کند، شما می توانید با ارائه اطلاعات ارزشمند خود را مطرح سازید. 
محتوا امروزه باید آموزشی، جالب، مرتبط، جذاب و قابل اشتراک باشد. محتوا به اشکال گوناگون ارائه می شود.
از جمله:
     محتوای صفحه وب
     فیلم و ویدئو
     وبلاگ ها
     اینفوگرافیک ها
     پادکست ها
     کتب کاغذی و کتابهای الکترونیکی
     پست های شبکه های اجتماعی
     لیست های محلی

چند نوع سئو وجود دارد؟
سه نوع سئو وجود دارد که شما باید آنها را پیاده سازی کنید تا به وب سایت خود بهترین فرصت را برای بهبود موقعیت خود در SERP بدهید. 
انواع سئو سایت:
On-page SEO
این شامل تحقیق در مورد کلمات کلیدی و استفاده از کلمات کلیدی در محتوای با کیفیت بالا در صفحات وب مختلف در سایت شما است.
Off-Page SEO‏ ‏
Off-Page SEO‏ شامل بهینه سازی هایی که خارج از سایت اتفاق می افتد و شما کنترل آن را در دست ندارید. یکی از تکنیک ‏اصلی مورد استفاده برایOff Page Seo‏ ، ایجاد بک لینک است ، زیرا بک لینک های باکیفیت از سایت های خارجی به سایت ‏شما به موتورهای جستجو می گویند که سایت شما با ارزش و با کیفیت است، و این باعث اعتبار و قدرت سایت شما می شود.‏
Technical SEO
این شامل مواردی مانند سرعت سایت ، نمایه سازی ، قابلیت خزش ، موبایل فرندلی ، معماری سایت ، داده های ساختاری ، امنیت است.
سئو محلی
هر چه افراد بیشتر از دستگاه های تلفن همراه برای جستجو استفاده می کنند سئو محلی، اهمیت بیشتری پیدا می کند. این روزها 57٪ از کل جستجوها از طریق تبلت ها و تلفن های هوشمند انجام می شود و نیمی از این جستجوها محلی هستند.
به عنوان مثال اگر شما در یک مکان ناآشنا با شکم گرسنه هستید، به دنبال یک رستوران خواهید گشت. اینجاست که SEO محلی اطمینان می دهد وقتی شما به دنبال بهترین رستوران های اطراف خود هستید ، سریعا توسط سئو محلی به هدف خود خواهید رسید. علاوه بر استفاده از کلمات کلیدی محلی، سایر روشهای سئو محلی شامل لیست دایرکتوری ها ، ایجاد صفحات خاص مکان برای سایت شما و ایجاد صفحاتی برای تجارت شما در Google My Business ، Google+ و Google Maps است.

بازاریابی موتور جستجو
بازاریابی موتور جستجو (SEM) به تلاش بازاریابی پولی اشاره دارد و شامل مواردی مانند تبلیغات بومی ، Google AdWords ، تبلیغات رسانه های اجتماعی ، پرداخت به ازای هر کلیک ، تبلیغات خرید Google ، تبلیغات نمایشی و موارد دیگر است.

درک اهمیت سئو برای مشاغل جدید و مدرن

قابلیت مشاهده و رتبه بندی
یکی از مهمترین عملکردهای سئو سایت، افزایش قابلیت دیده شدن است، به این معنی که در هنگام جستجوی خدمات یا کالایی که شما ارائه می دهید، افراد می توانند شما را راحت تر پیدا کنند. قابلیت مشاهده مستقیماً با رتبه بندی شما ارتباط دارد. هرچه در یک صفحه نتیجه موتور جستجو (SERP) رتبه بالاتری داشته باشید ، احتمال مشاهده شما و کلیک بر روی سایت شما بیشتر است. 

ترافیک وب
افزایش ترافیک وب یکی از اهداف اصلی سئو است. وقتی حجم دیده شدن و همچنین جایگاه سایت در صفحات موتور جستجو را افزایش می دهید در واقع میزان ترافیک را افزایش می دهید. تقریباً 33٪  کاربران به صفحه اول رتبه بندی موتور جستجو می روند و پنج سایت اول بیش از 75٪ کل ترافیک را بدست می آورند.

Authority
مفهوم Authority در موتورهای جستجو نسبتاً جدید است، اما از زمانی برای موتورهای جستجو اهمیت بیشتری پیدا کرد که برای کاربران وب مهم شد. اساساً Authority به این معنی است که وب سایت شما قابل اعتماد ، با کیفیت ، مرتبط و دارای مواردی برای ارائه است. هرچه سایت شما از Authority بیشتری برخوردار باشد، رتبه شما بالاتر خواهد بود و چشم اندازهای بیشتری برای اعتماد به نام تجاری شما ایجاد می شود.
ایجاد یک تجربه کاربری مفید
دلیل دیگر حیاتی بودن سئو این است که تمام وقت شما برای تولید محتوای عالی و بهینه سازی سایت خود با سئوی درون صفحه، استفاده از سایت شما را بهبود می بخشد و این باعث ایجاد یک تجربه کاربری مثبت برای مشتری می شود.
به عنوان مثال، هنگامی که وب سایت شما برای همه بازدید کنندگان تلفن همراه و همچنین افرادی که از لپ تاپ یا دسکتاپ بازدید می کنند، بهینه شود. به همین ترتیب، با افزایش سرعت بارگذاری صفحه، بازدیدکنندگان را ترغیب می کنید که مدت بیشتری را در سایت شما بگذرانند که نرخ پرش شما کاهش می یابد.

رشد کسب و کار شما 
در پایان ، دلیل نهایی اهمیت seo این است که می تواند در دستیابی شما به اهداف تجاری تان و افزایش درامد کمک کند. SEO می تواند به شما کمک کند روابط بهتری با مخاطبان خود ایجاد کنید، تجربه و لذت مشتری را بهبود ببخشید، اعتبار برند خود را افزایش دهید، افراد بیشتری را به سایت خود هدایت کنید، به شما مزیت رقابتب بیشتری بدهد و نرخ تبدیل را افزایش دهد. این به معنای فروش بیشتر، مشتریان وفادارتر و موارد دیگر است. 


 
4 نکته کلیدی برای سئو سایت تان که باید خودتان انجام دهید
بهینه سازی موتور جستجو به زمان و هزینه نیاز دارد. اگر وقت کافی ندارید اما پول دارید ، خدمات سئوی وب آینده بسیار عالی است. اگر بودجه محدودی دارید ، خودتان از این نکات برای افزایش رتبه بندی ارگانیک سایت خود استفاده کنید.

1. برچسب های عنوان را بهینه کنید.
به جایگاه صفحات رقبای خود نگاه کنید. تحقیقات من نشان می دهد که صفحات دسته تجارت الکترونیکی باید تا 32 درصد بیشتر از صفحات محصولات، ترافیک جستجوی ارگانیک داشته باشد. گاهی اوقات یک تغییر کوچک و منطقی برچسب عنوان می تواند تفاوت زیادی ایجاد کند ، مخصوصاً اگر بستر تجارت الکترونیکی شما عناوین پیش فرض را بر اساس برچسب های طبقه بندی شما و نام سایت تول?

خبرنامه - شبکه های اجتماعی