پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 رپورتاژ آگهی رپورتاژ خبری رپرتاژ خبری / خدمات          08 آذر 1402 - 29 November 2023


یکی از بهترین راهکارها برای موفق شدن در درس و تحصیل در مقطع دانشگاه استفاده از کلاس های تدریس خصوصی است و حتی می توانید با استفاده از آن معدل خودتان را به معدل الف برسانید و بسیار موفق شوید. در ادامه توضیحات بیشتری در این زمینه ارائه می شود.

توضیحات کلی در رابطه با نحوه مطالعه دروس در مقطع دانشگاه

مقطع دانشگاهی با مقطع متوسطه بسیار متفاوت است و برای بسیاری از دانشجویان چالش های زیادی ایجاد می گردد. در دانشگاه کتاب های مختلف و مرجع های مختلفی به زبان انگلیسی ارائه می شود. در چنین شرایطی بسیاری از دانشجویان حتی معلم خصوصی زبان انگلیسی هم استخدام می کنند تا از پس درس ها و مطالعه کتاب های زبان اصلی برآیند.

در دانشگاه بسیاری از موارد تغییر می کند و سبک درس خواندن با دروس متوسطه و دبیرستان تفاوت زیادی دارد. بسیار پیش آمده است که دانشجو 2 یا 3 ترم اول مشروط می شود و بعد از آن خودش را پیدا می کند و متوجه می گردد که چه خبر است.

در دانشگاه سرفصل ها مشخص هست اما برای هر درس چند مرجع معرفی می شود و گاهی استاد هر مبحث را از یک مرجع انتخاب می نماید. در نتیجه دانشجو کمی سر در گم خواهد شد. در ضمن، زمان کلاس ها برای حل تمرینات زیاد کافی نیست. در نتیجه دانشجو باید خودش وقت بگذارد و متوجه هم نمی شود.

در چنین شرایطی استفاده از کلاس های تدریس خصوصی و در کنار داشتن یک استاد و مدرس خصوصی برتر و عالی بسیار مفید است. بسیار خوب است دانشجو در کلاس های دانشگاه خودش جزوه یادداشت کند چون همین جزوه منبع اصلی تدریس در کلاس های خصوصی می شود. در ضمن، کلاس های خصوصی نباید به ایام امتحانات موکول شود چون درس های دانشگاه شوخی بردار نیست و زمان زیادی برای یادگیری می خواهد.

به صورت کلی، اگر دانشجو خودش علاقه مند باشد و برای یادگیری دروس وقت بگذارد با شرکت در کلاس های تدریس خصوصی نه تنها می تواند از مشروطی دور شده و بسیار فاصله بگیرد بلکه حتی داشتن معدل بالا و معدل الف در دانشگاه را هم برای خودش ممکن می کند.


معلم خصوصی زبان انگلیسی در دانشگاه برای تسلط بر دروس زبان اصلی

اگر واقعا زبان انگلیسی شما ضعیف است، داشتن معلم زبان انگلیسی آنلاین یا حضوری در دانشگاه برای تسلط بر دروس زبان اصلی هم بسیار توصیه می شود. به جرات می توان گفت بهترین روش برای یادگیری بهتر، سریع تر و فشرده زبان انگلیسی در منزل و تقویت زبان عمومی و تخصصی دانشگاه استفاده از کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی است. در کلاس های تدریس خصوصی مدرسین مجرب و بهترین معلم های خصوصی زبان تهران و ایران به صورت حضوری یا آنلاین در کمترین زمان مهمترین نکات را به شما آموزش می دهند. اگر کلاس های دانشگاه زیاد است نگران نباشید، مدرسین مجرب زبان در کمترین زمان مهمترین مطالب را به شما آموزش می دهند.

تمام روش های دیگر از جمله مشاهده فیلم و سریال، مطالعه کتاب و ... هم برای یادگیری بهتر و سریعتر زبان در خانه مفید است اما اگر زمان کمی در اختیار دارید و می خواهید به صورت فشرده زبان را یاد بگیرید از کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل که توسط مدرسین خانم و آقا برگزار می شود استفاده نمائید. برای مشاهده لیست کامل مدرسین زبان و سایر دروس به سایت انتخاب معلم خصوصی ایران مدرس IranModares.com مراجعه نمائید. برای آموزش رایگان زبان در منزل می توانید به سایت های معتبر https://www.learnenglish.de/، www.cambridgeenglish.org و https://learnenglish.britishcouncil.org/ هم مراجعه نمائید.

کلاس های خصوصی می تواند به صورت آنلاین هم برگزار شود. کلاس های آنلاین را با استفاده از نرم افزارها و سامانه های معروف و پرطرفدار مانند adobe connect، skyroom، Zoom، Google Meet، VClass و ... می توان برگزار نمود. به صورت کلی برای مقطع ابتدایی و متوسطه اول کلاس مجازی خیلی پیشنهاد نمی شود اما در مقطع متوسطه دوم و دانشگاه، اگر با یک معلم خصوصی خوب کلاس داشته باشید، هم کلاس آنلاین و هم کلاس حضوری مفید است. اگر دانشجوی مقطع کارشناسی، ارشد یا دکتری هستید به راحتی و با قیمت مناسب تر می توانید از کلاس های خصوصی آنلاین استفاده نمائید.

قیمت تدریس خصوصی دروس دانشگاهی چقدر است؟

بسیاری از دانشجویان در مقطع دانشگاه وقتی می خواهند از کلاس های خصوصی برای پیشرفت بیشتر و گرفتن معدل الف استفاده نمایند دغدغه قیمت این کلاس ها را دارند. هزینه کلاس های خصوصی می تواند بسیار مناسب باشد اگر انتخاب درستی داشته باشید. 

قیمت تدریس خصوصی دروس دانشگاهی مانند قیمت و هزینه تدریس خصوصی دروس سایر مقاطع به عوامل زیادی بستگی دارد. هزینه تدریس و آموزش دروس دانشگاهی به نسبت دروس دبیرستان معمولا بالاتر است ولی به نسبت دروس کنکوری ممکن است پایینتر باشد. قیمت تدریس خصوصی دروس دانشگاهی به موارد زیر بستگی دارد:

1- درس مورد نظر: به هر میزان تدریس یک درس سخت تر باشد و مدرسین کمتری آن درس را تدریس کنند، هزینه و قیمت تدریس آن هم بالاتر خواهد بود. به عنوان مثال برای رشته های فنی مهندسی درسی مانند استاتیک یک درس پایه به حساب می آید و ممکن است بسیاری از مدرسین بتوانند آن را تدریس کنند. ولی به هر حال دروس مقطع ارشد و یا دروس ترم های بالاتر در کارشناسی ممکن است هزینه بیشتری داشته باشد.

2- شهر محل تدریس: هزینه تدریس تمامی دروس و دروس دانشگاهی هم در شهرهای بزرگتر بالاتر است. در شهرهای بزرگتر به علت مشکلات ترافیکی زمان بیشتری طول می کشد تا مدرس به محل تدریس یا منزل دانشجو برسد و بنابراین هزینه کلاسهای خصوصی بالاتر می باشد. البته می توانید از کلاس های خصوصی به صورت آنلاین و اینترنتی استفاده کنید تا هزینه ها کمتر شود.

3- مدرک تحصیلی مدرس تدریس خصوصی: معمولا مدرسینی که مدرک تحصیلی بالاتری دارند قیمت بیشتری برای جلسات تدریس خصوصی در نظر می گیرند. البته اساتیدی که مدرک ارشد یا دکتری دارند دید بهتری به نسبت مطالب دارند و با سوادتر هم هستند. در نتیجه داشتن کلاس خصوصی با این اساتید می تواند مفیدتر هم باشد.

4- سابقه مدرس در زمینه تدریس دروس دانشگاهی: مدرسینی که سابقه کار بالاتری دارند هزینه بیشتری را هم دریافت می کنند. اساتید دارای سابقه کاری بالاتر معمولا تسلط بیشتری بر مطالب هم دارند و در نتیجه با تجربیاتی که دارند شما را بهتر به سمت موفقیت در امتحانات هدایت می کنند. منبع: ایران مدرس


از کجا معلم خصوصی و استاد خصوصی دانشگاهی انتخاب کنیم؟

فرقی نمی کند که در دانشگاه تهران www.ut.ac.ir، دانگاه علوم پزشکی ارومیه umsu.ac.ir، دانشگاه آزاد تهران شمال https://ntb.iau.ir/ و یا هر دانشگاه دیگری درس می خوانید در هر صورت پیشنهاد می کنیم برای ارتقای معدل و کسب معدل الف معلم خصوصی خودتان را از سایت ایران مدرس Iranmodares.com انتخاب نمائید. می توانید از سایت هایی مانند divar.ir، شیپور، همشهری و ... هم استفاده کنید اما ایران مدرس به صورت تخصصی در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارد و اساتید برجسته تهران و ایران در ایران مدرس حضور دارند. از سایت های مشابه تدریس خصوصی خارجی می توان به Tutor.com، Preply، TutorMe، TakeLessons و ... اشاره نمود اما اگر در جستجوی یک استاد فارسی زبان عالی هستید ایران مدرس بهترین گزینه برای شما است.

در سایت ایران مدرس ارتباط دانش آموزان، دانشجویان و والدین ایشان با معلم های خصوصی به صورت مستقیم و بدون واسطه است. برای اکثر مدرسین مجرب و معلم خصوصی برجسته ریاضی، زبان، فیزیک، شیمی و سایر دروس می توانید فیلم نمونه تدریس و نظرات شاگردهای قبلی اساتید را ببینید. به عنوان یک مقدار متوسط در رابطه با هزینه آموزش خصوصی دروس دانشگاهی می توان چنین نرخی را در نظر گرفت. قیمت تدریس خصوصی دروس دانشگاهی: تدریس خصوصی در منزل 280 تا 700 هزار تومان، آنلاین 200 تا 550 هزار تومان.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت تدریس خصوصی در منزل اینجا کلیک کنید.

معرفی تعدادی از اساتید تدریس خصوصی دانشگاهی در ایران مدرس

در این بخش تعدادی از مدرسین برجسته تدریس خصوصی دانشگاه در ایران مدرس را معرفی می نمائیم.

- دکتر محمدی (22 سال سابقه)

دارای سابقه تدریس به دانشجویان پردیس دانشگاه شریف، دانشگاه تهران، علم و صنعت www.iust.ac.ir، خواجه نصیرالدین طوسی kntu.ac.ir، تهران مرکز، تهران شمال، علوم تحقیقات و سایر واحدهای دانشگاه آزاد اطراف تهران، دارای سابقه تدریس در مقطع کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور و دانشگاه علمی کاربردی ایران خودرو، دارای ثبت اختراع به شماره 64962 – 11/3/89، مولف کتابهای طراحی اجزا، (ارشد)، استاتیک و مقاومت مصالح و مکانیک، سیالات (کاردانی به کارشناسی) انتشارات ارشد سپاهان

- دکتر هدی سرپرست- فوق دکتری-عضو بنیاد ملی نخبگان- 15سال سابقه تدریس موفق و تضمینی

سوابق پژوهشی: -یک سال پژوهشگر پسادکتری در دانشگاه تربیت مدرس -دو سال دبیر هسته پژوهشی در دانشگاه تربیت مدرس -سه سال سابقه همکاری پژوهشی با بنیاد ملی نخبگان و صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران -یک سال سابقه همکاری پژوهشی در طرح پسادکتری با دانشگاه تهران

- دکتر جواد گلی پور (دکتری ریاضی IPM و فوق لیسانس ریاضی دانشگاه شریف)

افتخارات: برنده جایزه تحقیقاتی بنیاد ملی نخبگان، سابقه بورسیه به کشور کانادا، رتبه ۱۴ المپیاد دانشجویی کشور، دریافت جایزه تحقیقاتی از دانشگاه کپنهاگ دانمارک، دارای مقاله پژوهشی ریاضی با ۱۵ بار استناد خارجی، سخنرانی تخصصی در کشور دانمارک، رتبه ۴۲ کنکور کارشناسی ارشد، دریافت بور.سیه دانشگاه فودان شانگهای جهت شرکت در گردهمایی هندسه دانان جهان، سابقه تحقیقات 9 ساله در IPM (مهمترین مرکز تحقیقاتی ریاضی-فیزیک ایران)، رتبه ۴۱ کنکور دکتری، سفر به مرکز هندسه تقارنی آرهوس همراه با گرنت خارجی و IPM، دعوت و شرکت در کنفرانس ریاضی موسسه فیلدز تورنتو، انجام پروژه تحقیقاتی ریاضی زیر نظر بنیاد ملی نخبگان

- مهندس محمد رجبی (رتبه ۲۸ کنکور کارشناسی ارشد و مولف کتاب)

سوابق کاری: بیش از ۶ سال سابقه تدریس در دانشگاه تهران در دروس ریاضی عمومی ۱ و ۲ ، معادلات دیفرانسیل ، تئوری احتمال ، آمار مهندسی ، تحقیق در عملیات ۱ ، اقتصاد عمومی ۱ - تدریس دروس آمار و احتمال مهندسی و مبانی احتمال در دانشگاه صنعتی امیرکبیر ( پلی تکنیک تهران ) - برگزار کننده همایش های جمع بندی دروس ریاضی عمومی ۱ و ۲ در دانشگاه صنعتی امیرکبیر ( پلی تکنیک تهران ) - رکورد دار بیش ترین تعداد شرکت کننده در یک کلاس حل تمرین در دانشگاه تهران ( حضور حدود ۲۰۰ نفر در هر جلسه ) رضایت بالای ۹۰‎٪ از کلاس ها مطابق با نظرسنجی های صورت گرفته در دانشگاه تهران 

- مهدی رجبی (مولف 4 کتاب ریاضی با 11 سال سابقه)

بیش از 8 سال سابقه تدریس در دانشگاه علم و صنعت ایران برای دروس ریاضی عمومی ۱ و ۲، معادلات دیفرانسیل، آمار و احتمال مهندسی - رکورد دار بیش ترین تعداد شرکت کننده در یک کلاس حل تمرین در دانشگاه علم و صنعت ایران - بالاترین میزان رضایت از کلاس ها براساس نظرسنجی های صورت گرفته در دانشگاه علم و صنعت ایران - برگزار کننده همایش ‌های جمع‌بندی ریاضی عمومی ۱ و ۲ و معادلات در دانشگاه علم و صنعت ایران از سال 93 تا کنون 

- حامد رضوانی17 سال تدریس موفق حضوری و آنلاین دانشگاههای داخل و خارج از کشور

افتخارات: •مدرس دوره های تخصصی شبکه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات •مدرس دوره های تخصصی شبکه سازمان مدیریت صنعتی •مدرس دوره های تخصصی شبکه مرکز آموزش مدیریت دولتی •مدرس دوره های تخصصی شبکه سازمان جهاد دانشگاهی hrtc.ir ( دانشگاه تهران - دانشگاه خواجه نصیر ) •مدرس دوره های تخصصی شبکه سازمان فنی و حرفه ای کل کشور • مدرس نمونه دانشگاه فرهنگیان در رشته فناوری اطلاعات و شبکه • مدرس برتر سازمانهای دولتی و خصوصی | مدرس المپیاد کامپیوتر • استاد برگزیده کشوری در سالهای 97 و 98 • بیش از ده سال تجربه تدریس خصوصی موفق آنلاین در بیش از 10 کشور دنیا • مصاحبه گر مدرسین متقاضی تدریس در دانشگاه جامع علمی کاربردی • 17 سال تدریس موفق در دانشگاه های دولتی - آزاد - علوم و تحقیقات تهران - پیام نور - غیر انتفاعی و دانشگاه جامع علمی کابردی www.uast.ac.ir

اگر معلم خصوصی هستید، برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی دروس دانشگاهی اینجا کلیک کنید.





جدیدترین اخبار دانشگاهی - استخدامی و کنفرانس های علمی را در پرتال دانشگاهی مشاهده کنید. 
با عضویت در خبرنامه های تخصصی ، اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید . 
کانال تلگرام پرتال دانشگاهی را  به نشانی https://telegram.me/unpir دنبال کنید.

تگ ها تدریس خصوصی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی